Zonta van den Goorbergh

21 en 22 november is de volgende test. Dan is ook het CEV, hij staat nog wel op de deelnemerslijst maar ga ervan uit dat Zonta daar niet meer aan de start staat.
Gaf Patrick en den Goorbergh dat laatst al niet aan?
 
Niets van gehoord, moet ook eerlijk zijn ik heb het een en ander gemist dit weekend op Eurosport...
 
Tuurlijk is daar wat over duidelijk maar dat gaan ze Steven Drenthe niet aan de neus hangen :P
Denk dat ex Petronas fietsen wel eens heel voor de hand liggend kan zijn..
Tuurlijk, dat snap ik, maar vragen staat vrij. Maar dit antwoord van Ivan vd Valk zegt mij wel iets meer dan een zinnetje van motorsports.com.
In combinatie met de "verspreking" van Patrick afgelopen weekend durf ik met enige zekerheid te zeggen dat dit gaat gebeuren.
 
Tuurlijk, dat snap ik, maar vragen staat vrij. Maar dit antwoord van Ivan vd Valk zegt mij wel iets meer dan een zinnetje van motorsports.com.
In combinatie met de "verspreking" van Patrick afgelopen weekend durf ik met enige zekerheid te zeggen dat dit gaat gebeuren.
Niet te serieus opvatten, ik plaag slechts een beetje ;)
Ga er idd maar gewoon vanuit dat het kalex word idd en overgenomen van Petronas.
Over een aantal jaar een nl team in de gp ? RW racing met Fieten Olie en SuperB ?!

De meeste dromen zijn bedrog, zong de man die uitblinkt in bedrog :P
 
Niet te serieus opvatten, ik plaag slechts een beetje ;)
Ga er idd maar gewoon vanuit dat het kalex word idd en overgenomen van Petronas.
Over een aantal jaar een nl team in de gp ? RW racing met Fieten Olie en SuperB ?!

De meeste dromen zijn bedrog, zong de man die uitblinkt in bedrog :P
Ze zitten toch al in de Gp's?😀
Laten we blij zijn dat er überhaupt nog een Nederlands team is in de Gp's.
 
Motogp bedoel ik ;)
En ja "we" mogen er blij mee zijn.. anderzijds hadden het er naar mijn mening meer mogen/moeten zijn !
 
Dat is wat mij betreft echt top nieuws.
NTS leuk hobbyproject en heeft er voor gezorgd dat RW in de Moto2 actief kon blijven. Maar als je je wilt ontwikkelen moet je je kunnen meten en vergelijken met de rest van het veld, en dat kon met de NTS simpelweg niet. Houdoe en bedankt dus.

Zonta op de Kalex, gave shit. Gas op die lolliee!
 
1636805314846.png
 
Wanneer stapt Zonta voor het eerst op Vierge zn machine? Wat daar nog van over is dan? 7 DNF's weer dit jaar, dus die motor heeft het wel te voorduren gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan