Foto's en video's MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

het was een mooie dag, ik ben met een aantal jongens nog wel naar amersfoort doorgereden.. maar daar was niet heel veel aan.. daarna maar teruggereden richting Zutphen met de daarbij komende regen... maar ach.. beetje water zijn we niet bang voor! haha!

leuke foto's en filmpjes allemaal, bedankt!
 
Fully,
Ik heb jouw foto van mij bewerkt, maar toch je watermark behouden :)
SUPER bedankt voor deze foto!
25utuhi.jpg
 
ik wil iedereen enorm bedanken voor de vele leuke toffe reacties op de foto's die ik heb mogen ontvangen van jullie!!! inmiddels heb ik diegene die er om gevraagd hebben foto's door gestuurd! dank jullie wel nogmaals voor alle positieve leuke reactie's en de likes die maar binnen blijven stromen! dank dank dank!!!!
 
Heb nog iemand gevonden die zijn motor niet meer gestart kon krijgen, net voor het kruispunt bij MFMM

Wat er precies is gebeurd weet ik niet, dat zou deze persoon zelf moeten vertellen :P
 
Laatst bewerkt:
Zat net door de foto's te bladeren, mooie foto's bij.
Kwam deze tegen;
https://lh5.googleusercontent.com/-...AAAACRI/L6EYxe6XmMc/w826-h553-no/DSC_5124.jpg
Dat de bestuurder geen veilige kleding aandoet, moet ie helemaal zelf weten.
Maar om je kind, volgens veel ouders je kostbaarste bezit, enkel uit te rusten met een (te grote) helm, gewone spijkerbroek en gympies vindt ik onbegrijpelijk en onverantwoord :N :N :N :( :( :( :( :X O-) -O- .

En nog één...
https://plus.google.com/photos/1003...6144730712812562722&oid=100398809145738760895

Edit: al diverse malen de link als foto toegevoegd, maar kennelijk doen ze het niet...
 
Laatst bewerkt:
Heb nog iemand gevonden die zijn motor niet meer gestart kon krijgen, net voor het kruispunt bij MFMM

Wat er precies is gebeurd weet ik niet, dat zou deze persoon zelf moeten vertellen :P

Gescheurde cilinderwand denk ik (grapje :+ )
 
Zat net door de foto's te bladeren, mooie foto's bij.
Kwam deze tegen;
[afbeelding]
Dat de bestuurder geen veilige kleding aandoet, moet ie helemaal zelf weten.
Maar om je kind, volgens veel ouders je kostbaarste bezit, enkel uit te rusten met een (te grote) helm, gewone spijkerbroek en gympies vindt ik onbegrijpelijk en onverantwoord :N :N :N :( :( :( :( :X O-) -O- .

En nog één... [afbeelding]


je foto's doen het niet viaantje ... iets doe je verkeerd
 
Zat net door de foto's te bladeren, mooie foto's bij.
Kwam deze tegen;
https://lh5.googleusercontent.com/-...AAAACRI/L6EYxe6XmMc/w826-h553-no/DSC_5124.jpg
Dat de bestuurder geen veilige kleding aandoet, moet ie helemaal zelf weten.
Maar om je kind, volgens veel ouders je kostbaarste bezit, enkel uit te rusten met een (te grote) helm, gewone spijkerbroek en gympies vindt ik onbegrijpelijk en onverantwoord :N :N :N :( :( :( :( :X O-) -O- .
Wel een coole zonnebril 8-)



maar het zou ook niet mijn keuze zijn....
 
Jaaaah..👌Ik sta er meerdere malen tussen..alleen die samen met m'n vriendin,
Die zou ik graag tastbaar willen maken,
Kan ik hiervan het origineel krijgen,
Oranje Repsol met goude Ilse of man helm en witte helm van m'n vriendin,
We stonden geposeerd bij het verlaten van het terrein...helmpjes tegen elkaar aan,
Zou leuk zijn!
Kan je die niet downloaden dan? Heel veel orginineler dan wat online staat gaat het toch niet worden. Mocht het niet lukken, pm dan even je mailadres en de bestandsnaam van de foto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan