fotovraag op me lappie

Status
Niet open voor verdere reacties.
7 sep 2014
34
0
heren, ik weet niet of ik goed zit qua forum hahaha.
ik heb het volgende probleem. ik heb gister op de motorbeurs fotos gemaakt met een geleende canon eos 350d . mijn lappie kan niet de software van de camera instaleren dus ik kan nu niet uppen vanaf de camera.

wat kan ik doen om dat wel voor elkaar te krijgen,hoor graag van jullie
 
heren, ik weet niet of ik goed zit qua forum hahaha.
ik heb het volgende probleem. ik heb gister op de motorbeurs fotos gemaakt met een geleende canon eos 350d . mijn lappie kan niet de software van de camera instaleren dus ik kan nu niet uppen vanaf de camera.

wat kan ik doen om dat wel voor elkaar te krijgen,hoor graag van jullie

De SD kaart uit je camera halen en in je lappie doen???
 
heren, ik weet niet of ik goed zit qua forum hahaha.
ik heb het volgende probleem. ik heb gister op de motorbeurs fotos gemaakt met een geleende canon eos 350d . mijn lappie kan niet de software van de camera instaleren dus ik kan nu niet uppen vanaf de camera.

wat kan ik doen om dat wel voor elkaar te krijgen,hoor graag van jullie
Kaartje er uit en in een reader stoppen net zo makkelijk
 
De 350D beschikt over een CompactFlash kaartje, meeste laptops ondersteunen dit formaat
niet. Een mogelijkheid is om gebruik te maken van een kaartlezer die meerdere formaten
ondersteund waaronder CompactFlash en deze kaartlezer via usb aan te sluiten op je
laptop.
PS je kan ook gebruik maken van de mini hdmi [digital] uitgang van de camera verbinden met de usb laptop.
 
Laatst bewerkt:
De 350D beschikt over een CompactFlash kaartje, meeste laptops ondersteunen dit formaat
niet. Een mogelijkheid is om gebruik te maken van een kaartlezer die meerdere formaten
ondersteund waaronder CompactFlash en deze kaartlezer via usb aan te sluiten op je
laptop.
PS je kan ook gebruik maken van de mini hdmi [digital] uitgang van de camera verbinden met de usb laptop.

Het digitale fotocamera topic - Deel 28
 
Meestal zit er ook een usb kabeltje bij, camera via dit kabeltje aan je laptop hangen, en dan de camera benaderen als harde schijf/opslagmedium.
Dan (meestal ) DCIM map zoeken, en je kunt ze naar een map op je eigen harde schijf slepen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan