Geef mij maar Amsterdam ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen ,ik lees vaak over MF´ers die mekaar ergens in Zwolle op het
viaduct zien of afspreken. Of ik lees; kom van´t weekend weer even naar ...
in Tilburg vlakbij de ...
Nou vraag ik me af of er ook mensen uit A´dam of omgeving zijn die veel op het
forum zitten, of wel is ergens staan elkaars motor een beetje bewonderen, of leuke routes weten die veel gereden
worden...?? Duss...


Hey hey hey,

Eindelijk iemand die het durft te zeggen. Ik kom ook uit amsterdam, Ik ben van plan om dit weekend te touren, maar mijn auto is gisteren stuk gegaan, een kleine reparatie dus. gegroet Hus
 
Hey hey hey,

Eindelijk iemand die het durft te zeggen. Ik kom ook uit amsterdam, Ik ben van plan om dit weekend te touren, maar mijn auto is gisteren stuk gegaan, een kleine reparatie dus. gegroet Hus

En waar tour jij dan...? :]
 
ik rij zelf ook veel te vaak alleen rond (woon ook in A'Dam)...vind het zowiezo raar dat er geen motorclub is in onze hoofdstad...

zou een meetingplace niet verkeerd vinden :}
('k ga nu wel 'ns naar de Akker. ook gezellig hoor)
 
De Akker... rings a bel, maar waar is dat? (En wa's er te doen?)


is een afkorting voor Akkermaat. dat is een tankstation aan de A9 net voorbij Beverwijk

hier vind je het topic erover: Noord-Holland deel 13!

is niet heel ver weg maar zou het niet verkeerd vinden als in A'dam zelf ook zo'n gezellige ontmoetingsplek ontstaat, beetje kletsen met mede coureurs ;) , kwijlen over mooie motoren :9 ter plekke afspreken voor ritjes, nieuwe vrienden maken, etc etc....lijkt me relaxed

iemand een voorstel?
 
is een afkorting voor Akkermaat. dat is een tankstation aan de A9 net voorbij Beverwijk

hier vind je het topic erover: Noord-Holland deel 13!

is niet heel ver weg maar zou het niet verkeerd vinden als in A'dam zelf ook zo'n gezellige ontmoetingsplek ontstaat, beetje kletsen met mede coureurs ;) , kwijlen over mooie motoren :9 ter plekke afspreken voor ritjes, nieuwe vrienden maken, etc etc....lijkt me relaxed

iemand een voorstel?
Ah, daar ken ik het van. Loop ook wel eens langs het topic idd.
Maar om nou eerst 35km te tuffen naar dat tankstation... hmmm, nee. Ga ik liever wat op de Nieuwmarkt of in de Jordaan zitten beppen of zo. Wellicht nog een blokkie om.
 
Ah, daar ken ik het van. Loop ook wel eens langs het topic idd.
Maar om nou eerst 35km te tuffen naar dat tankstation... hmmm, nee. Ga ik liever wat op de Nieuwmarkt of in de Jordaan zitten beppen of zo. Wellicht nog een blokkie om.


en dat heb ik nou ook,..is net te ver weg om even langs te wippen...daarom iets in A'dam zelf!!
 
Kwestie van afplakken. :) Maar vertel, hoe loopt die route binnendoor dan?
ok... zonder dollen....
Coen IJ-tunnel.... rechts, links, rechts, links, rechts, rotonde rechtdoor, rotonde rechtdoor, bochten naar echts volgen, links, links, links, einde rechts, linsk, links, links, alsmaar rechtdoor, links, rechts, rechts, links, rechts, links, rotonde rechts, links, akermaat.
 
Laatst bewerkt:
vaak rij ik de spaarnwouderoute naar IJmuiden, ( groet altijd de crossers bij ruigoord ;) )
vervolgens rij ik wel 's bij de Akermaat langs, maar jammer genoeg wordt daar meer gepraat dan gereden,
( volgens mij wachten ze altijd tot ik weer weg ben :+ )
dus stap ik weer op en zoek een een leuke route vandaar naar huis of elders...
moet eerlijk zeggen dat ik in of rond amsterdam zeer weinig MFers tegenkom :?
 
erg weinig bochten in die doorgaande route....

tis 1 van de leukere wegen amsterdam uit, naar mijn mening...
ik rij alleen om voor de bocht naar Almere vanaf de ring noord,
of vanuit dezelfde richting de bocht naar de A2
en afslag VU vanaf ring west.
af en toe via nieuwedam richting waterland
verder zou ik geen leuker stukje in de buurt van Amsterdam weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan