geplande Vogezentrip 2015 van het grote GS-topic

Hopelijk beter leesbare coördinaten van het hotel...
full
 
Oh ja, Jongens en Meiskes : het weze goed begrepen : ik moei mij met deze praktische regelingen enkel als "service" naar deze sympathieke groep GS-maniaken toe... ik ben dus géén (reis)organisator en ik draag geen enkele verantwoordelijkheid voor wat er met dit alles gebeurlijk kan mislopen (inclusief tussenkomend faillissement van het hotel, reisongevallen, weersomstandigheden, annulaties, pokken, pest, cholera of welke andere calamiteiten, ook...) !!!!




Ha, de kleine lettertjes, het blijft toch een jurist. :+

Maar je bent goed bezig Slijk. Paaldanseres ook al geregeld? Nou ja, je hebt nog tijd zat. ;)
 
:/ Tja, Motormaniac, als je een jaar op voorhand gerust wil zijn dat je een kamer hebt tijdens een der drukste weekends van het motorseizoen...

Maar voor mij niet gelaten, hoor... Als jij dat risico wil nemen, dan betaal je gewoon niet en dan verwittig ik het hotel wel dat jij nu niet betaalt... Wie weet, misschien heb je mazzel en is er nog een kamer vrij.
 
Ik ga betalen, al is het maar om te zeggen dat ik een jaar van tevoren reserveer om niks van die paaldanseres te hoeven missen. :)
 
Dat is nog eens een argument haha....

nah..ik ben geen spelbreker hoor...zal het morgen even overmaken en
Slijkmoto de mail sturen...
 
Ik vind een jaar op voorhand een voorschot betalen ook ruim... Alleen, we weten dat die hotels in de Vogezen tijdens het Hemelvaartweekend stampvol zitten... Ze kunnen dus hun eisen stellen qua voorschotregeling...

Detox, ik begreep dat tijdens de GS-outings de taakverdeling als volgt was : de mannen zuipen zich lam en de vrouwen lopen schaarsgekleed rond... Ik neem aan dat 2015 hierop geen uitzondering vormt ? ;)
 
Haha...ja de ega van Detox die ken ik.....en jullie de mijne... O-)

Maar goed.......de stelling van Slijk ...daar kun je veel kanten mee uit.......
Als de mannen zich niet klem zuipen, dan houden de dames hun dikke jas aan denk ik....
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog eens een argument haha....

nah..ik ben geen spelbreker hoor...zal het morgen even overmaken en
Slijkmoto de mail sturen...
 
Hahaha, heb het ook al naar dat nummer overgemaakt en nog niet terug gestort gekregen. Zal dus wel goed gaan! Zin in!! Maar eerst de andere motoravonturen dit jaar nog :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan