Geslaagd voor Theorie Motor

lisalady

Die hard MF'er
13 sep 2016
392
0
Amsterdam
Facebook
Yessss eindelijk geslaagd voor mijn Motor Theorie! Heb aardig wat maandjes, uren aan besteed. Geslaagd met maar 1 fout! Is wel mijn 2e x. Ik had bij de 1e x examen dagen voor examen nix meer aan gedaan. Hoewel examen niet al te moeilijk was had ik toch 1 fout te veel dus was gezakt. Daarna nam ik dit bloed serieus en wilde echt niet zakken dus heb goed geleerd.
Op examen dag zelf ben ik vroeg opgestaan en weer dingen door genomen examens geoefend ..Maar ook oefenen om goed te lezen en rustig te blijven. Hopelijk heeft iemand hier wat aan...Succes voor de mensen die nog moeten! Cheers, Lisa!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
59377137.jpg
 
Huh? Hoezo spam? Ik schrijf mijn verhaal over hoe ik mijn theorie deed en deel het mischien heeft iemand er wat aan... :) :)
 
Zou het haar eerste of 2 de bericht zijn zou ik denken van wel.
Gezien ze al 2 maand hier zit en meerdere berichten heeft, lijkt me dit gewoon een goed gemeende tip.

Toch raar hoe bevooroordeeld/achterdochtig mensen zijn met bepaalde dingen.
En ja ik betrap mezelf er ook op ben geen haar beter :X


o ja en proficiat met je theorie :)
nu de rest nog :P
 
Laatst bewerkt:
Ja ik schrok al beetje ik snap wel dat mischien sommige mensen nep kunnen zijn maar deze reactie had ik zeker niet verwacht van een serieuze motor forum! Maar thanks Stefan!! Ben erg opgelucht daarom schreef ik mijn verhaal om anderen te helpen....Het is echt geen spam shit hihi! Groetjes, Lisa! : :) :) :)
 
Huh? Hoezo spam? Ik schrijf mijn verhaal over hoe ik mijn theorie deed en deel het mischien heeft iemand er wat aan... :) :)


Als je nieuw bent op het forum en je post reclame, dan lijkt dat op spam. Bovendien is er een speciaal topic voor lessers, daar worden dit soort dingen al regelmatig gepost.
 
Mochten jullie alsnog aan mijn verhaal twijfelen check dan maar mijn FB had me ingechecked vanochtend bij CBR Amsterdam en uit blijdschap gepost ik geslaagd was lol!

Lisa Costa Lima

Dus again dit is absoluut geen spam!! :) :)
 
Ik kreeg van mijn rijschool een itheorie code, die toegang gaf tot een online cursus. Vond die niet geweldig maar ook niet slecht, en was gratis.
Examen zelf had wel wat vage vragen die niet in het theoriemateriaal worden behandeld... O.a. "Mag een motorrijder met een geel gekleurd veiligheidsvestje rijden?"
Blijkbaar word je ook op common sense getest.
 
Huh? Hoezo spam? Ik schrijf mijn verhaal over hoe ik mijn theorie deed en deel het mischien heeft iemand er wat aan... :) :)

Kleine wijziging aangebracht.
M-F werd ooit succesvol en dat trok heel veel spammers aan, vandaar dat we daar een beetje allergisch voor zijn geworden.

Alles wat op spam leek ( ik heb niet het idee dat het zo bedoeld was nl, even verwijderd zodat we dit weer als een blij en vrolijk topic kunnen zien verder ;)

Gefeliciteerd Lisa !!
 
Laatst bewerkt:
Ah ok ik snap het!! Tnx voor het aanpassen! @ Timothy ..Kon ook via rijschool indeed maar na veel lezen op internet en zelfs hier op de forum toen ik net lid was alles opgeschreven en genoteerd. Maar goed ben blij dat ik dit achter de rug heb!

Nu nog mijn AVB ik ben inmiddels veel verder gekomen dan toen ik begon! Halve draai, langzame slalom. de 8...kan ik echt steeds!! Voor heen amper of niet ....Door van rijschool te switchen is hier veel meer aandacht aan besteed en ook goed uit leg gegeven!

Hopelijk ooit mijn droom die uit komt dat ik net zoals jullie echte Motor Rijders ben!

Cheers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks!! Ben met A sinds dit jaar Mei bezig dus...begin er te komen ( eindelijk!!) . Beter goed lessen dan zomaar toevallig slagen! Binnen kort wordt AVB examen datum geprikt..Ik houd jullie op de hoogte en zorg ervoor post niet op spam lijkt! hehehe ;) LOL
 
Thanks!! Ben met A sinds dit jaar Mei bezig dus...begin er te komen ( eindelijk!!) . Beter goed lessen dan zomaar toevallig slagen! Binnen kort wordt AVB examen datum geprikt..Ik houd jullie op de hoogte en zorg ervoor post niet op spam lijkt! hehehe ;) LOL

Nou gefeliciteerd dan en succes met het AVB!

Zou kunnen dat ondergetekende dit topic als spam gerapporteerd had waarvoor excuus. :+
 
Thanks!! Ben met A sinds dit jaar Mei bezig dus...begin er te komen ( eindelijk!!) . Beter goed lessen dan zomaar toevallig slagen! Binnen kort wordt AVB examen datum geprikt..Ik houd jullie op de hoogte en zorg ervoor post niet op spam lijkt! hehehe ;) LOL
Ben in maart begonnen en was pas in november klaar :')
Was wel in 2011.
Eind deze maand geen beginnende bestuurder meer *O* :+

Liever wat langer en goed dan alles half.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Lisa, kom je lekker verder kletsen in het topic "je bent er bijna"?
 
Nu nog mijn AVB ik ben inmiddels veel verder gekomen dan toen ik begon! Halve draai, langzame slalom. de 8...kan ik echt steeds!!
Hopelijk ooit mijn droom die uit komt dat ik net zoals jullie echte Motor Rijders ben!

Cheers!

Hi Lisa,

Wat ontzettend knap dat je met 1 fout geslaagd bent, niet geheel foutloos dus maar dat is je vergeven. Spieken mag helaas niet meer :N :?
Maar met je AVB lijkt het mij ook heel handig uitkomen dat je langzaam aan steeds verder komt, dat is de basis van leren. En dat hebben wij als echte Motor Rijders ook allemaal doorlopen. Dus wij voelen ontzettend met je mee -O-
Wist je dat er vroeger zelf, de Dino's onder de Echte Motor Rijders hier echte bikkels zitten... :Y
Die moesten toen een stukje gaan rijden zonder echt les te hebben gekregen, dat waren nog de mannen van staal (en stonken naar benzine en sterke drank).
Maar in het kader van "het is weer vrijdag" wens ik je op de valreep naar zaterdag heel veel leesplezier terug en wens ik je veel plezier toe...

Nadeel, je doet nu examen voor je examen maar over een paar jaar mag je het opnieuw doen. Kun je weet een uitgebreid verslag schrijven.

PS maar al vanaf mei bezig? Dat zijn al 6 maanden, weet niet hoe vaak je lest maar ik denk dat deze rijschool flink aan je verdiend!
 
Laatst bewerkt:
Zoals je in het topic "kletsen over lessen" kunt lezen, doen we het niet allemáál in een vloek en een zucht... ;-)

Nee, die verhalen lees ik ook. Maar ook met verbazing en ontzetting over dat er mensen zijn die binnen een maand AVB, theorie en AVD willen halen... :? O-)
Ben dan toch wel benieuwd hoe lang haar oefenen voor d'r theorie is geweest?
 
Bedankt voor jullie replies! Yep 6 maanden maar zit ook een pauze in was namelijk overgestapt van rijschool. Rijschool waar ik eerder zat lachte mijn instructeur me uit dat ik mijn AVB was gezakt vr de 2e x. Maar ik kon amper de langzame slalom! Maar goed ik probeer die horror ervaring achter me te laten...Rijschool waar ik nu in zit letten ze teminste op alles wat ik doe en geven me advies. Inmiddels kan ik de langzame slalom elke x en heb door hoe het moet. Andere langzame oefeningen gaan ook goed. Ben net terug van vakantie Bali heb hierdoor 3 weken niet kunnen lessen morgen begin ik weer dus pak toch nog ff paar uren xtra en dan AVB examen inplannen..

Ik zal naar Topic Kletsen over lessen overgaan vanaf nu.

Groetjes,.

Lisa!

oja theorie was ik begonnen in begin Okt 2016 en 10 Nov geslaagd . Vooral laatste 2 weken elke dag 2 a 3 uur aan besteed in weekends wat langer.
 
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Voor de mensen die nog moeten, gewoon één keer theorieboekje doorlezen en minimaal 10 oefenexamens maken, is meestal ook genoeg. Zolang je maar de vragen goed oefent :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan