Gestolen: KTM 525 EXC Margraten MH-HP-32

mark-k

MF veteraan
17 jul 2009
4.666
577
Ik post deze niet voor mijzelf, maar voor een collega van me. De motor van zijn broer (die voor anderhalf jaar in het buitenland zit) is in de nacht van 14 op 15 mei gestolen vanuit het huis van zijn ouders in Margraten. Buiten de motor hebben de dieven ook nog gereedschap meegenomen.

Het gaat om een KTM 525 EXC uit 2003. Blijkbaar hebben ze hem eerst naar buiten door een weiland geduwd en naar het schijnt heeft een van de buren midden in de nacht een motor horen starten. Hij had al anderhalf jaar stilgestaan dus heel simpel zal dit allemaal niet gegaan zijn.

121wzlj.jpg


Mocht iemand de motor ergens tegenkomen, gelieve de politie te bellen en de berijder ervan af te rammen.
 
Hoe ze het weten te vinden soms he.. Staat al anderhalf jaar stil ( en dus binnen neem ik aan) en toch weten ze het te vinden.
 
Misschien ook even op Facebook zetten?

Heb zelf geen facebook, maar de eigenaar heeft dit al gedaan ja.


Over hoe ze t gevonden hebben, waarschijnlijk gewoon geluk gehad dat hij daar stond en ze m meekregen. Twee jaar terug was daar ook al ingebroken en toen is vrij duur gereedschap meegenomen. Ik gok dat ze gewoon voor dure spullen kwamen en toen de motor aangetroffen hebben.
 
Da's mooi kut dan voor die jongen. Ding is ooit van mij geweest en ging als de brandweer. Ben zelf op zoek naar een mooie 690R maar volgens Lemmens liggen die dingen ook goed bij het dievengilde. Hoop voor je dat ze hem terugvinden.

Misschien heeft ie hier iets aan...

http://www.gestolenmotoren.nl/index.php
 
Laatst bewerkt:
Tjeesus..zie het nu pas...

Ben van de week nog twee van die dingen tegengekomen op de rijksweg in Gulpen.
Ze kwamen van Margraten af en knalden als idioten richting Wylre (bij de Rabobank linksaf)...
Ging maar net goed allemaal, achterwielen stonden een beetje dwars......

Moet afgelopen vrijdag (17 mei) of dinsdag geweest zijn....ik rij die weg zo vaak dat ik het niet zeker meer weet.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan