gewoon....omdat ie zo mooi is :)

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
en lekker sturen dat ie ook nog doet......mijn nieuwe ducati hypermotard 1100 evo :]


IMG_1656.jpg




IMG_1667.jpg




IMG_1658.jpg





volgende week komt er ook nog een compleet termignoni 2 in 1 systeem op.......nu nog hopen op veel mooi weer.

gr bassie.
 
Erg fraai speelgoed hoor. Ben wel een beetje jaloers. Zou alleen niks voor mij zijn. Als je een Duc rijd moet je ook van poetsen houden, en dat is niet mij ding. Nog 1 ding haal die big stikker er vanaf. Jij betaald hem, dan moet jij niet met reclame gaan rijden. Als hij jou zou betalen voor de sticker dan laat je deze zitten.
 
Erg fraai speelgoed hoor. Ben wel een beetje jaloers. Zou alleen niks voor mij zijn. Als je een Duc rijd moet je ook van poetsen houden, en dat is niet mij ding. Nog 1 ding haal die big stikker er vanaf. Jij betaalt hem, dan moet jij niet met reclame gaan rijden. Als hij jou zou betalen voor de sticker dan laat je deze zitten.

:^

Geniet er maar van nu ie nog zo mooi schoon is :+ Mooi ding hoor!
 
Laatst bewerkt:
Erg fraai speelgoed hoor. Ben wel een beetje jaloers. Zou alleen niks voor mij zijn. Als je een Duc rijd moet je ook van poetsen houden, en dat is niet mij ding. Nog 1 ding haal die big stikker er vanaf. Jij betaald hem, dan moet jij niet met reclame gaan rijden. Als hij jou zou betalen voor de sticker dan laat je deze zitten.

wordt gesponsord door biggelaar......motor was daarom ook gratis joh.
 
Mooi ding zeg! Zijn dat de standaard rem- en koppelingspotjes, of is dat al custom? :P


nee,das allemaal van rizoma net als bv de handgrepen.

koppeling is van evr met biggel modificatie,andere drukplaat,roestvrij stalen veren,ducati performance race zadel,carbon hugger,ducati valdoppies,vol termignoni 2 in 1 race systeem (staat nog niet op foto) en carter bescherming.


IMG_1663.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan