Gezocht: vervoer circuitmotor van Tilburg naar Rotterdam

Jerd

Die hard MF'er
25 okt 2008
457
1
Hoi,

wegens het uitvallen van mijn eerste optie om mijn circuitmotor van Tilburg naar Rotterdam te vervoeren:

Wie kan mij morgen hiermee helpen, tegen schappelijke vergoeding? Zou ontzettend fijn zijn.

Ciao,

Jerd.
 
Heb je een trekhaak? Karretje huren voor 20,=? paar spanbanden/kussens mee en klaar is kees jerd.
 
Laatst bewerkt:
wat is een schappelijke vergoeding en waarom niet zelf een trailer huren en waarom uberhaubt een circuit motor hebben zonder vervoer..
 
gokje: eerste circuitmotor, en zojuist ophalen?
Maar idd, als circuit aspirant is een aanhanger/bestelbus wel zo handig.
 
gokje: eerste circuitmotor, en zojuist ophalen?
Maar idd, als circuit aspirant is een aanhanger/bestelbus wel zo handig.

Bijna goed, tweede circuitmotor. Maar jullie hebben gelijk hoor: eigen vervoer is het handigste. Nu heb ik de beschikking over een goede motoraanhanger (deel ik met een maat), die staat in Rotterdam. Alleen, heb zelf mijn rijbewijs B nog niet. En, i know, dat is niet heel handig, maar wordt aan gewerkt. ;-)
 
Bijna goed, tweede circuitmotor. Maar jullie hebben gelijk hoor: eigen vervoer is het handigste. Nu heb ik de beschikking over een goede motoraanhanger (deel ik met een maat), die staat in Rotterdam. Alleen, heb zelf mijn rijbewijs B nog niet. En, i know, dat is niet heel handig, maar wordt aan gewerkt. ;-)

Ah, dat vergroot je opties, je hebt dus nu alleen maar iemand nodig met trekhaak...die ff op/neer rijdt Tilburg/Rotterdam?
 
Ah, dat vergroot je opties, je hebt dus nu alleen maar iemand nodig met trekhaak...die ff op/neer rijdt Tilburg/Rotterdam?

Ja klopt. Had al even rondgevraagd in mijn omgeving, maar niemand beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer wil je de motor vervoeren? Ik zou wel kunnen, maar ben pas volgende week donderdag weer in Nederland. Heb een auto met trekhaak en een B-Rijbewijs en woon in Barendrecht :)
Staat de kar in Rotterdam? En vanuit daar rijden we naar Tilburg en weer terug? (er voor m'n eigen verwachting)
 
Wanneer wil je de motor vervoeren? Ik zou wel kunnen, maar ben pas volgende week donderdag weer in Nederland. Heb een auto met trekhaak en een B-Rijbewijs en woon in Barendrecht :)
Staat de kar in Rotterdam? En vanuit daar rijden we naar Tilburg en weer terug? (er voor m'n eigen verwachting)

Vind het echt tof van je dat je dit aanbiedt. Ik wil eigenlijk morgen al de motor ophalen. Maar mocht dit uiteindelijk niet lukken, dan hou ik jouw aanbod in gedachten. Thanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan