Gilera GP 800

kun je mij de link sturen voor die winkel vor die gasklephuis?
morgen heb ik een afspraak om een 2de handese givi topkoffer te halen met remlichten erin verwerkt.
ik verwacht morgen of donderdag ook de scherm te hebben.
 
givi ruit
full
 
leemanske mijn italyaans is slecht ben wel benieuwd wat die 1000cc cylinder kost.
wat een tuning mogelijkheden daar ik ben jaloers.
full
 
Shit ketting.nl kunnen uiteindelijk de 49 achtertandwiel toch niet leveren. Ook niet na contact met de hoofd leverancier. Krijg mijn geld terug en ben weer bij af.
Nu via van de kuinder proberen want ik wil en moet gewoon een grotere achtertandwiel hebben. Goparts kunnen ook alleen maar aan de standaart settingkomen.
 
@sossa
Net ff gekeken op eBay wereldwijd met als keyword gilera go 800 chain.
Wel een paar merken te krijgen, dus wie weet na mail met een seller ook nóg een tandwiel verkrijgbaar.

Suc6 :]
 
Laatst bewerkt:
thanks.
vandaag contact gehad met van de kuinder hilversum.
die ging contact kijken wat hij voor mij kan doen.
en zou terug bellen maar wacht nog op telefoontje terwijl de zaak nu gesloten is haha.
ik moet anders maar niet te moeilijk doen en gewoon een kleinere voortandwiel erop zetten ipv een grotere achtertandwiel.
toch bijna hetzelfe effect.
en ik weet dat de 21 voortandwiel wel verkocht word.
 
Laatst bewerkt:
Van de kuinder kan helemaal niet aan de tandwielen en ketting komen.
Ga denk ik gewoon van piecesracing bestellen.
Is frans of spaans geloof ik.
Wat een avontuur zeg.
Hoe dan ook gisteravond na het werk nog even open getrokken en kwam nu tot bijna 220 dit was 193 gps. Volgens mij zit er nog steeds meer in het vat.
Binnenkort maar eens de oversteek naar duitsland maken denk ik.
 
Van de kuinder kan helemaal niet aan de tandwielen en ketting komen.
Ga denk ik gewoon van piecesracing bestellen.
Is frans of spaans geloof ik.
Wat een avontuur zeg.
Hoe dan ook gisteravond na het werk nog even open getrokken en kwam nu tot bijna 220 dit was 193 gps. Volgens mij zit er nog steeds meer in het vat.
Binnenkort maar eens de oversteek naar duitsland maken denk ik.

Ik vraag me nu ineens af, wil je de vertanding veranderen voor een hogere top of voor betere acceleratie? Ik dacht namelijk top maar volgens mij las ik een paar pagina's terug acceleratie.

Al de afstelling van je koppeling laten aanpassen?

De 200 GPS moet je kunnen halen *D
 
Ik wil zowel betere acceleratie als een hogere top of minstens de huidige top.
Vandaar de jcosta de grotere vertanding de hitche clutche voor de acceleratie.
Als ik tevreden ben met het resultaat dan de motor software aanpassen om doormidel van de toeren te verleggen de verloren snelheid te herwinnen of te vergroten.
 
De hitcheclutche moet nog goed afgestelt worden arie molennaar had hem in orginele trim erin gezet en niet in de race afstelling.
Het feit dat diezo snel is is te danken aan de jcosta. Grapje koste 200 euro dus ga ik niet even terug om hem voor hetzelfde bedrag te laten afstellen.
Als ik tijd heb vraag hybride wel om me te helpen als hij kan.
 
Bij motorfun staat er een voor 4850 incl bpm en rijkkaar met 27000 op de teller in het rood. Met bestickering
 
Laatst bewerkt:
dag oma ik lees nog wel alles mee maar had nog geen nieuws over mijn scoot.
trouwens oma je ziet er nog steeds goed uit.

vandaag zijn de tandwielen uit frankrijk aangekomen 47 achter en 21 voor.
nu de ketting bij van de kuinder bestellen en alle zooi eronder gooien.
ik heb van de week ook een gps acceleratie meter ap gedownload op de de samsung galaxy tab 2.

na een hoop metingen om en nabij de 5 sec van 0-100 kwam ik uiteindelijk 2x op de 4 sec uit. 0-50 2 sec.
de burgman ook nog even gereden die heeft dus vanaf november ongeveer stil gestaan en moet dus weer nog even los komen(geld ook voor de remklauwen etc)
daar kwam ik voor nu niet verder dan 9.99 sec hoewel hij wel 2x 0-50 ook 2 sec over deed.
full
 
23 april afspraak om de zaak te monteren.
dam krijg ik een leen scoot mee.
hij zou een aantekening maken voor de tmax 530.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge jonge geluk in de liefde maar wat minder in de motor.
Gisteren de motor weg gebracht. Hitche clutche veeringen tandwielen ketting en voor de zekerheid de 16 gr rolletjes van de jcosta.na flink discuseren maar afgesproken dat eerst de tandwielen en de rolletjes eronder dan moet het gek lopen wil ik nog behoeften aan de settings verandering van de Hitche clutche hebben.
Ok ik vandaag met kriebels in mijn buik naar van de kuinder. En ja hoor slecht nieuws.
Die voorta dwiel bleek gewoon de orginele 22 tands te zijn dus helemaal niets verandert behalve gelukkig de nog halve gram lichtere rollen die ik mee had genomen.
De Hitche clutche was ook niets aan gedaan want de veeringen had ik gisteren weer mee naar huis genomen. Kan we letterlijk door de grond zakken.
Tuurlijk door de lichtere rollen is hij toch weer een stukje sneller dit kan ik ook wel
Duidelijk voelen maar met mijn verwachtingen ben ik echt aan het balen.
De voor tandwiel was en is heel veel werk zo bleek. Dus is het sowieso makelijker en goedkoperbom dus de achtertandwiel te doen.
Het punt is ook dat die ik meer voor die voortandwiel hebt betaalt omdat de orginele 22 tands goedkoper is dan de 21. Shit.
Ga wel een mail sturen dan hoor ik het wel.
En shit had ik mij maar niet om laten praten dan was in iederegeval die Hitche clutche gedaan.
Vraag hiervoor denk ik wel hulp van maxor of hybride als die denken dat zij het ook wel kunnen en de juiste gereedschap hebben.
 
Eigenlijk heb ik geen idee wat je bezielt om de snelste scooter te gaan opvoeren, :) toch leef ik met je mee in de teleurstelling. Succes met het vervolg. (want ik blijf natuurlijk wel benieuwd wat je er uiteindelijk weet uit te halen :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan