Gixxer met of zonder wit vlak??

Skade

Die hard MF'er
21 apr 2008
341
1
Rotterdam
Hallo Luitjes,

Morgen ga ik kijken voor een zwarte soes k4.. maar ik had een idee om het witte vlak tussen het oranje in zwart te laten spuiten.

Dan komt het er ongeveer zo uit te zien (sorry voor de paint troep :P)

Wat vinden jullie mooier staan?

Origineel of wit overgespoten?

gixyoshi0qz.gif


Of

Aangepast.jpg
 
Persoonlijk vind ik dit een van de vetste kleurstellingen voor de k4 :}

AUB laat hem gewoon zo :9~
 
Gewoon origineel laten, is een schitterende kleurstelling :)
Ga je dat zwart maken dan lijkt het (zoals in je in je paintplaatje (:+) kunt zien) nergens op :P
 
Zelf twijfel ik nog erg welke kleurstelling ik nou het mooiste vind.. Zwart trekt me opzich heel erg maar blauw/wit is ook erg :9~
 
Als je zwart mooi vindt mag je die prachtige Soes wel komen ruilen van voor mn door en door zwarte Fazer :+
 
vind em origineel persoonlijk mooier.

Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt ;)

Als jij hem hebt gekocht en jij vind dat mooier en iemand anders zeg van niet dan is dat gewoon een kwestie van verschillende smaak :+
 
Opzich ben ik wel een beetje bang dat hij in waarde zal dalen..

Persoonlijk denk ik ook dat zwart/oranje meer poser is dan blauw/wit.. en daar ben ik wel van :+

Morgen proefrijden op deze:

GSX-R 600 K4, €5950,- :)
 
Bedankt voor de leuke reacties trouwens :) ik had niet verwacht dat deze kleurstelling zo gewaardeerd word door mensen :9
 
Ja, zal nog wennen worden.. tis mn eerste motor... en zou ook nog gaan regenen morgen dus misschien blaas ik het wel af als het te nat is.. wil inderdaad geen brokken maken.. :N
 
Ik vind het origineel ook mooier :Y

Als je het gaat overspuiten, maak even foto's van het hele proces. Dit omdat je dan bij eventuele verkoop kan aantonen dat je het gedaan hebt omdat je het mooier vond en niet omdat er schade op zat.
 
We zien het wel.. eerst maar zien dat ik de zwart/oranje ga halen ipv de blauw/wit. Het schijnt toch droog te blijven begin van de avond.. hopen dat ze gelijk hebben! *O*
 
Laatst bewerkt:
Als je het aanpast moet je ook de kleur van de suzuki letters aanpassen naar oranje. Anders slaat die kleur van die letters nergens meer op.

Maar lekker origineel houden als je het mij vraagt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan