Goede motorzaken in de regio Den Haag?

steve_m

Die hard MF'er
12 mrt 2007
338
0
Almere
Ik ben nog bezig met rijlessen, heb inmiddels een GSX600F uit 1994 in de kelder staan en hoop nog voor de zomervakantie mijn rijbewijs op zak te hebben :+
Ben nu alleen op zoek naar een goede motorzaak, het liefst in de regio Den Haag.
Heb zo hier en daar wel een aantal namen gehoord, maar vroeg me af wat voor ervaringen jullie hebben met de verschillende zaken hier in de regio?
En waar kan je goede/niet al te dure kleding kopen?
 
Ik koop zelf altijd mijn kleding bij Motoport in Wateringen en mijn onderhoud laat ik doen door SR-Service in 's-Gravenzande :)
 
Laatst bewerkt:
onderhoud en reparatie: Jack-motoren.nl (Rotterdam) isse geniaallllll

kleding kijken en uitzoeken en ideeen opdoen: Hansvanwijk -zoetermeer

kleding kopen: Martijnsmotorkleding - Rotterdam of Ebay...

of motorbeurs of bij toeval....

gewone onderdeeltjes nog weleens bij motorport....

Van Veen Wateringen kan ook nog...

hoe groter de winkel, hoe harder je genaaid wordt...
 
onderhoud en reparatie: Jack-motoren.nl (Rotterdam) isse geniaallllll

Duidelijk!

Kan het beamen. Jack Motoren goeie zaak: persoonlijk contact, goeie service en niet duur, wat wil je nog meer. Supah. Is ook bij mij om de hoek (ongeveer), Schiedammer meldt zich.
 
Ah, da's bij mij om de hoek (bijna letterlijk). Ervaring met deze hut?

bij mij is het zo erg om de hoek dat ik het kan lopen, en verder geen bullshit, hij is net begonnen en werkt keihard om deze zaak bestaanrecht te geven, heeft er veel verstand van en zal echt geen mensen bedonderen...
 
Bedankt voor alle snelle reacties!
Ga van de week maar eens bij een aantal zaken kijken.
Meer zaken en ervaringen zijn natuurlijk welkom...
 
Van Veen Motoren in wateringen, vlakbij de hornbach

Echt een topzaak, wordt je altijd goed geholpen !

(aan de andere kant van de weg zit motoport wateringen)
 
Leen Post in Naaldwijk www.leenpost.nl of van Veen in Wateringen, allebei topzaken wat onderhoud betreft.
Motoport Wateringen (voorheen Den Haag) heb ik zelf geen goede ervaringen mee, en met mij nog vele anderen ( zoek maar even )
 
Leen Post in Naaldwijk www.leenpost.nl of van Veen in Wateringen, allebei topzaken wat onderhoud betreft.
Motoport Wateringen (voorheen Den Haag) heb ik zelf geen goede ervaringen mee, en met mij nog vele anderen ( zoek maar even )

Zijn Leen Post en van Veen ook goede zaken om kleding te halen?
En is hier ook niet al te dure kleding te krijgen?
 
Zijn er ook goede zaken met een ruimer assortiment?

Motoport wateringen. Maar die hebben eigelijk alleen de motoport bekende merken (en een klein beetje berik, en spidi)

Safe zoetemeer, en hans van wijk in zoetemeer hebben een hoop ;)

Edit: Niet al te dure kleding. Motoport heeft wel redelijk wat, heb eigelijk nooit op de prijzen bij hvw en safe gelet..
 
Laatst bewerkt:
heb over hvw en safe ook minder goede verhalen gehoord.... Of geldt dit alleen voor motoren, onderdelen en onderhoud?
Gaat het met kleding wel goed bij deze zaken?
En Motoport bekende merken? Waar moet ik dan aan denken... eigen merk, of gewoon een bepaalde selectie merken?
 
heb over hvw en safe ook minder goede verhalen gehoord.... Of geldt dit alleen voor motoren, onderdelen en onderhoud?
Gaat het met kleding wel goed bij deze zaken?
En Motoport bekende merken? Waar moet ik dan aan denken... eigen merk, of gewoon een bepaalde selectie merken?

Als je goede keuze wilt hebben in kleding dan kan je ook ff naar de reineke boulevard zoeterwoude rijden.
Een zaak met alleen kleding en benodigheden (dus geen motoren).

De naam ben ik ff kwijt, paars met wit logo en zit halverwege de meubelzaken in een inham.
 
Terug
Bovenaan Onderaan