gooi en vechtstreek deel 89

moet utrecht ook in de topic titel?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 1 2,9%
  • Ben je Zot?

    Stemmen: 15 42,9%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle vrouwelijke posters oplevert

    Stemmen: 18 51,4%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle mannelijke posters oplevert

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
eamwoiauvt56tv6i.jpg

Leslie doet ut niet meer RIP
:^
Tweede koplamp gaat ook via een relais.

En je bedoelt denk ik de voorrem lichtschakelaar, want volgens mij heb ik geen voorremlicht :+
Zal ik even nakijken, thanks :)
Eigenlijk is het de remlicht schakelaar op de voorrem.
 
Laatst bewerkt:
Als je een dag lang hebt lopen sterven van de kou roep je rare dingen :')



Niet vissen vandaag? :/
Heb ooit deze gekocht. Sta er toch wel regelmatig mee in de vrieskou (-18 geen uitzondering) en zelden koud meer. Zonder goede kleding kan je er knap sjaggie van worden ;)


edit: Ploatie vergeten :z

AFWS_74A_0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ga vandaag langs de zwerfkei voor een leuke jas (liefst met gore-tex oid).
 
Ga vandaag langs de zwerfkei voor een leuke jas (liefst met gore-tex oid).
Als het waterdicht moet zijn vertrouw ik in principe alleen op Goretex. Al die andere membramen zijn er een slap aftreksel van. Met name de ventilerende werking blijft dan vaak achter...
 
Heb ooit deze gekocht. Sta er toch wel regelmatig mee in de vrieskou (-18 geen uitzondering) en zelden koud meer. Zonder goede kleding kan je er knap sjaggie van worden ;)


edit: Ploatie vergeten :z

[afbeelding]


Hmmmm, zou lekker zijn maarjah, als je staat te zingen moet het ook een beetje "smoelen" :')

Met jas aan zingen is eigenlijk al not done maar met dit weer kunnen ze me wat B|
Heb dus deze aangeschaft, vind ik wel kunnen :P
5__-345074650.jpg


en daar een windstopper onder, thermobroek, skisokken, laarzen _O-
 
Hmmmm, zou lekker zijn maarjah, als je staat te zingen moet het ook een beetje "smoelen" :')

Met jas aan zingen is eigenlijk al not done maar met dit weer kunnen ze me wat B|
Heb dus deze aangeschaft, vind ik wel kunnen :P
[afbeelding]

en daar een windstopper onder, thermobroek, skisokken, laarzen _O-
8-)
 
Hmmmm, zou lekker zijn maarjah, als je staat te zingen moet het ook een beetje "smoelen" :')

Met jas aan zingen is eigenlijk al not done maar met dit weer kunnen ze me wat B|
Heb dus deze aangeschaft, vind ik wel kunnen :P
[afbeelding]

en daar een windstopper onder, thermobroek, skisokken, laarzen _O-

Ik voel een nieuwe signature aankomen voor je ... fashionchick :+
 
Laatst bewerkt:
Als het waterdicht moet zijn vertrouw ik in principe alleen op Goretex. Al die andere membramen zijn er een slap aftreksel van. Met name de ventilerende werking blijft dan vaak achter...

Ik ook. Heb het helemaal gehad met al die andere membranen. Het lekt of door of het ventileert niet. Dan maar wat meer betalen voor goed spul. :)

Heeft die jas ook een goretex membraam dan?

Ik zoek wel een jas die waterdicht is. Voor de kou zelf hoef ik het niet echt te doen.
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm, zou lekker zijn maarjah, als je staat te zingen moet het ook een beetje "smoelen" :')

Met jas aan zingen is eigenlijk al not done maar met dit weer kunnen ze me wat B|
Heb dus deze aangeschaft, vind ik wel kunnen :P
[afbeelding]

en daar een windstopper onder, thermobroek, skisokken, laarzen _O-
Daar past ook best een auto accu en een Gerbing verwarmde onderjas onder :Y
 
Ik ook. Heb het helemaal gehad met al die andere membranen. Het lekt of door of het ventileert niet. Dan maar wat meer betalen voor goed spul. :)

Heeft die jas ook een goretex membraam dan?

Ik zoek wel een jas die waterdicht is. Voor de kou zelf hoef ik het niet echt te doen.
Heb al jaren 2 goretex jassen van North Face. 1 wat dikkere voor de winter en is slijtvaster en 1 dunnere voor in de zomer. Donsjas gaat daar onder voor de warmte bij extreme kou.

1 jas is nu 9 jaar oud en begint behoorlijk te slijten maar ik ben er van overtuigd dat andere alternatieven het niet zo lang volgehouden zouden hebben. Draag 'm nog steeds voor werk.

Kost wel wat maar betaald zich allemaal terug op termijn ;)
 
Middag.... :W

.... het virus dat Kato te pakken had van vrijdag op zaterdag heeft mij inmiddels ook getackeld. Gisterenavond overgeven etc... nu stabiel, geen koorts, yoghurt muesli en beschuitjes blijven erin. Brood durf ik nog niet aan. Inmiddels wel al een sollicitatiebrief de deur uitgegooit. :o


Achi, wat zal dat een indrukwekkende haag zijn geweest. Veel te vroeg om er bij neer te vallen, echter je leest het regelmatig. Altijd maar hopen dat zoiets aan je eigen deur voorbij gaat. Wat triest zeg.

... wel gefeliciteerd met je GSA. Meldt je je binnenkort ook eens hier? En ik al roepen welkom.... komt ie gewoon niet... -O-

Coonie, leuke jas, lekker kleurig, daar hou ik wel van. Winter is vaak al kleurloos genoeg.

UT... leuke snowboard combi. *O*
Wanneer ga je?

Gisteren op uitzending gemist nog even naar snowmagazine gekeken van een paar weken geleden. Ging over het Zillertalarena waar wij vaak heen gaan. Was erg leuk, vooral de toko waar Kato altijd gegrilde kip (tik ik per abuis pik :o ) eet. Ik hou het meestal bij een goulasch suppe... ook lekker. :P

WB... beterschap met je koppie. :j
 
@nocer. Had je dat spul al binnen?

Ben ik ook benieuwd naar... vandaag niet gereden maar ik moet vanmiddag wel de deur uit met die "vette" Adventure... Wat zal dat ding roken zeg.
Toen Nocer bij ons vertrok en de lichtbundel door die rook scheen moest ik wel heel erg lachen. 't Was werkelijk een rookgordijn. :+
 
trombose dienst suckt zwaar zeg.

KOFFIE @#$%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan