Gooi & Vechtstreek *41* | Weg met die regen!

Wel veel yamaha plaatjes hier, zullen we wat weghalen?

  • Ja, Xtra heeft er een zooitje van gemaakt!

    Stemmen: 7 31,8%
  • Ja, we zien graag Honda

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee, die heeft ie wel verdiend met al die OP's.

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel, dit is wel het goede moment om de OP te verbouwen.

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
TOP
spongebobcat1_866.jpg

spongebobcat_571.jpg

Speciaal voor Michel een Sponge bob thundercat
 
Laatst bewerkt:
Er lopen een kip en een paard langs een sloot en opeens glijdt het paard uit en valt in de sloot. Kut, denkt de kip, ik kan hem er niet uit trekken, want hij is veel te zwaar. Dus die kip pakt een touw en gooit dat naar het paard, knoopt het andere eind vast aan een Yamaha R1 en geeft een flinke dot gas. Paard gered. Een paar maanden later lopen ze daar weer en op diezelfde gladde plek valt nu die kip in het water. Nou, dat paard wil haar natuurlijk redden maar dat wordt moeilijk want hij past immers niet op de yamaha R1 . Dus hij slingert zijn 'lid' naar de kip en trekt haar eruit. Mission accomplished. Wat is de moraal van dit verhaal? If you have a dick like a horse, you don't need a Yamaha R1 to pick up chicks.
 
Er lopen een kip en een paard langs een sloot en opeens glijdt het paard uit en valt in de sloot. Kut, denkt de kip, ik kan hem er niet uit trekken, want hij is veel te zwaar. Dus die kip pakt een touw en gooit dat naar het paard, knoopt het andere eind vast aan een Yamaha R1 en geeft een flinke dot gas. Paard gered. Een paar maanden later lopen ze daar weer en op diezelfde gladde plek valt nu die kip in het water. Nou, dat paard wil haar natuurlijk redden maar dat wordt moeilijk want hij past immers niet op de yamaha R1 . Dus hij slingert zijn 'lid' naar de kip en trekt haar eruit. Mission accomplished. Wat is de moraal van dit verhaal? If you have a dick like a horse, you don't need a Yamaha R1 to pick up chicks.


wil jij zeggen dat......................................????? _O- _O- _O- _O-
 
Er lopen een kip en een paard langs een sloot en opeens glijdt het paard uit en valt in de sloot. Kut, denkt de kip, ik kan hem er niet uit trekken, want hij is veel te zwaar. Dus die kip pakt een touw en gooit dat naar het paard, knoopt het andere eind vast aan een Yamaha R1 en geeft een flinke dot gas. Paard gered. Een paar maanden later lopen ze daar weer en op diezelfde gladde plek valt nu die kip in het water. Nou, dat paard wil haar natuurlijk redden maar dat wordt moeilijk want hij past immers niet op de yamaha R1 . Dus hij slingert zijn 'lid' naar de kip en trekt haar eruit. Mission accomplished. Wat is de moraal van dit verhaal? If you have a dick like a horse, you don't need a Yamaha R1 to pick up chicks.
Vieze kippeneuker! :r
 
Mijn god je bent ff lunchen en -O-
Poikie wil volgens mij graag dat wij zijn thundercat omtoveren tot spongebob.
Wie doet er mee? })

Ik geloof dat de poll voor deel 42 al vaststaat _O- :+

@poik: dat plaatje is TE kansloos -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan