Gooische Hooligans Deel *46+1* Dé Rossi editie!

Joepie

  • *O*

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee, ik heet Jan of Lex B|

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Absoluut, helaas zijn ze nog niet als huurmotor te krijgen en als ik er bij de dealer op wil proefrijden is dat maar een korte tijd en moet ie eerst bij de importeur vandaan komen....leuk als je het nieuwste model wilt.

Oh ja, wil wel met de volle versie proefrijden, kon op de fz1 naked maar dat heeft mijn inziens geen zin....
Denk dat proefrijden met een FZ1N wel zin heeft hoor :P Of zijn de rij-eigenschappen zó sterk verschillend dan? Het wordt er iig alleen maar beter op :Y
 
Dat bedoel ik man, heb het over het vangen van wind en de onderkuip bij de bochten _O-
merk je niks van man... beetje wind in je nek, boeiend, insturen van de bochten is lekker agressief op zo'n fiets, weet niet hoe het met de 1 liter zit, maar scammy ging op zn gp circuit iig lekker door de bochten op die fz1s :P
 
merk je niks van man... beetje wind in je nek, boeiend, insturen van de bochten is lekker agressief op zo'n fiets, weet niet hoe het met de 1 liter zit, maar scammy ging op zn gp circuit iig lekker door de bochten op die fz1s :P
Bij de FZ1S hoef je niet plat op de tank voor 170, heb je 'n kuip voor :+


Nu echt pleite :W
 
Mja, keuzes, keuzes, keuzes.

dit zijn op dit moment de motoren waarin ik geïnteresseerd ben, maar daar kan er zo een bijkomen hoor, dus suggesties zijn altijd welkom.

waarover ik twijfel bij de Soes:
eigenlijk dezelfde motor als ik al heb (afgezien van het vermogen) er is nauwelijks iets anders aan qua model. Ik heb mijn 650 zelfs zo verbouwd dat deze op een grand tour lijkt (ruitje, handvatverwarming, topkoffer etc).
En uit testen blijkt dat bij redelijk sportief rijgedrag (wat ik nog wel eens wil vertonen) de onderkuip aan de grond loopt, nog voordat de steppies raken....

Leuk aan de Soes: helemaal kompleet voor die prijs (leuke prijs ook trouwens) en komt heel erg goed uit verschillende testen (waarin deze ook met de FZ1 vergeleken is)

Waarover ik twijfel bij de Yammie:
Prijs, is toch ruim 3000 euries duurder....
Kwam niet goed uit de test (zeker niet in vergelijking met de Bandit)

leuk aan de yam:
Veel meer vermogen als de soes, ik vind het model wel errug mooi!

Zo, dat zijn mijn overpeinzingen....

De Yamaha vind ik veruit het mooiste. Nadeel is dattie er met koffers erop een stuk minder fraai word. Krijg je er een ander achterlichtunit op die verder naar achteren zit ivm het zicht hiervan. Dat ziet er echt niet uit... Maar goed dat is uiteraard smaak.

Nog een nadeel van de Yam is dattie wel een hoop vermogen heeft maar daar ook veel toeren voor moet draaien. Of dat "jouw" ding is zal je zelf moeten bepalen.

Tijd voor wat proefritjes lijkt het....





edit: foto's aan het zoeken geweest maar weinig succesvol. Hier dan wel een matige foto voor de indruk van het "nieuwe"achterlicht.

http://www.yamaha-center.fi/Images/YAM MC_street_tcm77-182804.pdf


pagina 50 v/d 66 staat-ie...
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier zin om zo mee te rijden? Ga met een andere MFer uit houten wss rijden :)
 
Mja, keuzes, keuzes, keuzes.

dit zijn op dit moment de motoren waarin ik geïnteresseerd ben, maar daar kan er zo een bijkomen hoor, dus suggesties zijn altijd welkom.

waarover ik twijfel bij de Soes:
eigenlijk dezelfde motor als ik al heb (afgezien van het vermogen) er is nauwelijks iets anders aan qua model. Ik heb mijn 650 zelfs zo verbouwd dat deze op een grand tour lijkt (ruitje, handvatverwarming, topkoffer etc).
En uit testen blijkt dat bij redelijk sportief rijgedrag (wat ik nog wel eens wil vertonen) de onderkuip aan de grond loopt, nog voordat de steppies raken....

Leuk aan de Soes: helemaal kompleet voor die prijs (leuke prijs ook trouwens) en komt heel erg goed uit verschillende testen (waarin deze ook met de FZ1 vergeleken is)

Waarover ik twijfel bij de Yammie:
Prijs, is toch ruim 3000 euries duurder....
Kwam niet goed uit de test (zeker niet in vergelijking met de Bandit)

leuk aan de yam:
Veel meer vermogen als de soes, ik vind het model wel errug mooi!

Zo, dat zijn mijn overpeinzingen....

Gaaf Mariecke!!!

De FZ1N heeft hetzelfde blok als een R1, maar dan wat terug getuned :P
Zelf vind ik de FZ1N erg mooi, maar de Bandit vind ik net iets gaver. Maar ik merk aan je reactie dat je het misschien leuker zou vinden om eens iets totaal nieuws uit te proberen :)

Heb zelf nu ook de Kickstart en de motorplus vergelijkingsspecial (zomer special) gekocht omdat daarin een aantal all-roads worden getest. Ik ben er dus ook nog niet helemaal uit dus _O-

Is de Honda CBF 1000 niet wat voor je? Claudia heeft de 600CC versie en ik vind het echt een erg gave motor: (maar ik denk dat je toch voor wat zwaarders dan 600CC wilt?)

cbf1000travel-HR.jpg


Of de Triumph Tiger (wel misschien een beetje duur):

2007_Triumph_Tiger_image_0_3150.jpg
 
Oh wel wat strenger bij jullie, maar zijn er nooit problemen dat je echt fysiek op je werk aanwezig moet zijn dan? Daar moet ik ten alle tijden binnen 30 min kunnen zijn. Soms neem ik de gok wel hoor, maar daarom kan ik meestal dus niet heul ver weg...
Bij ons moet alles remote kunnen, en zo niet, dan heb ik geen sleutel van kantoor, dus moet toch mijn baas opdraven. Die kan dan net zo goed zelf het probleem oplossen ;)
 
Ow ja, vond trouwens de GSX-F 650 grand tour ook errug leuk, maar die blijkt exact hetzelfde blok als mijn bandit te hebben dus daar ga ik niet mee op vooruit.....als die er nou in een 1000 was.....

[afbeelding]

Dat is een Bandit met kappen (zelfs het frame is hetzelfde (zadel ook etc...)
 
Motojon was 't, maar die kerel klinkt heel goed en niet zo massaal en commercieel als je weet wat ik bedoel :Y Als ik 'm niet kon bereiken zat ie op de motor om 'n stukkie te rijden zei die, goed teken _O-Denk dat 't tijd is voor een proefrit of niet dan :Y

Zowel ik als Sunny hebben bij MotoJon gelest.
Hij is super relaxed en leeft zo'n beetje op de motor ja, volgt je altijd tijdens het lessen op de motor en rijdt in z'n vrije tijd ook heel veel. Absoluut een aanrader! 8-)
(lees de reacties op de website maar onder de knop Geslaagd)
 
Laatst bewerkt:
is er ook een knop "gezakt"? :+
:+

Gelukkig niet :X Anders uhmm zou je markiemannetje uhmm... nouja de 1e keer verkeer was ik nogal uhhh zenuwachtig.. Maar daarna is het toch wel gelukt! :P

Ander onderwerp, goh wat een weertje he :9
Afgelopen woensdag richting Maastricht gereden, donderdag naar Spa om te gaan skydiven (tandemsprong van bijna 4km hoogte) en daarna doorgereden naar de Eiffel in Duitsland :Y
In een paar daagjes toch weer een hoop leuke dingen gedaan *D
 
Laatst bewerkt:
klinkt goed ja.

Ook een keer parachute gesprongen. Heel erg gaaf!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan