Grote diesellekkage A20 richting brienenoordbrug!!

Skade

Die hard MF'er
21 apr 2008
341
1
Rotterdam
Motorrijders opgelet!!!

Wanneer jullie vanaf hoek van holland of de A4 komen let dan ALSTUBLIEFT op na de spaanse polder! Ten hoogte van de afrit Rotterdam centrum (Schieplein) ligt een hele grote plas diesel op de weg (3 rijbanen breed) door een opengeklapte vrachtwagen tank!

Er is een ongeluk gebeurd dus je zal wel langzaam rijden, maar let alsjeblieft heel erg op!

Ik ben net bijna ook onderuit gegaan nadat ik er noodgedwongen doorheen moest rijden!

U ZIJT GEWAARSCHUWD!! :o
 
Laatst bewerkt:
Ik ging er ook doorheen. Flinke rookwolk bij de motor voor mij. De rest naar huis maar beetje op eieren gereden en gelijk de boel (vooral de banden en remschijven) afgespoten thuis. Dat was een beste plas diesel. Reed jij bij mij in de buurt? Ik op een BMW GS met witte jas en gele tas achterop. Het is pal bij de afslag Schiebroek, rijdend van west naar oost.
 
Laatst bewerkt:
Ik reed op een gegeven moment voorbij 2 of 3 motorrijders, zou best wel eens kunnen kloppen dat je dus naast me reed, want ik zag ook een motor met een rookwolk!

Ik reed op de gsx-r die je op mn avatar ziet, met een zwarte jas en een blauwe rugtas.

De afslag ben ik daarna opgegaan maar heb toen volgens mij geen motor meer gezien.
 
Ik reed daar inderdaad ook. Blauwe kawa zzr600. Ben zelf niet door de plas gereden, leek me geen strak plan. Ben uiterst links echt op het randje van het asfalt om de plas heen gereden.
Daarna nog wel ff verderop aan de kant gezet om te controleren of er geen olie op de banden zat.
Toen kwamen er nog een stuk of wat motoren langs en ben ik ook weer verder gegaan.
Duurde nog wel ff eer die lucht uit mijn helm gewaaid was :)
 
Aanrijdingen door diesel op A20 bij Rotterdam
print rss - door Redactie op 20-07-2010 @ 19:03

Door een aanrijding met een tankwagen op de A20 bij het centrum van Rotterdam is veel dieselolie op de weg terechtgekomen, waardoor verschillende aanrijdingen hebben plaatsgevonden. Meerdere mensen liepen licht letsel op, meldt de VerkeersInformatieDienst (VID) op basis van politie-informatie.

Het verkeer wordt via toe- en afritten langs de plek van het ongeval geleid. Het is volgens de VID nog niet bekend wanneer de rijbaan wordt vrijgegeven. Het verkeer op de A13 loopt door het ongeval ook vast voor het knooppunt Kleinpolderplein. Er staat rond 18.20 uur een file van vier kilometer.
 
Aanrijdingen door diesel op A20 bij Rotterdam
print rss - door Redactie op 20-07-2010 @ 19:03

Door een aanrijding met een tankwagen op de A20 bij het centrum van Rotterdam is veel dieselolie op de weg terechtgekomen, waardoor verschillende aanrijdingen hebben plaatsgevonden. Meerdere mensen liepen licht letsel op, meldt de VerkeersInformatieDienst (VID) op basis van politie-informatie.

Het verkeer wordt via toe- en afritten langs de plek van het ongeval geleid. Het is volgens de VID nog niet bekend wanneer de rijbaan wordt vrijgegeven. Het verkeer op de A13 loopt door het ongeval ook vast voor het knooppunt Kleinpolderplein. Er staat rond 18.20 uur een file van vier kilometer.

Uhm ja dat wisten we. Aangezien zo'n grote plas onder een VW vandaan (letterlijk) niet te missen is
:+
 
Heb ik mazzel gehad, dat ik vandaag een andere richting heb gekozen ipv via Spaanse Polder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan