GsxF ombouw Bobber / Dragger + 305 tire mono achterbrug

achterkant moet nog met van alles worden voorzien oa.: uitlaten , rear fender , nog wat licht , .....
alvast de uitlaten volgen snel.
maar inderdaad achterkant ziet er nu iets te kaal uit waardoor het lijkt niet te passen.
mvg

tony

Dat is het wellicht idd ook, je hebt nu een 'massieve' voor- en achterkant, met niks daar tussen. Zal verandenderen als alles er op zit.
Ik blijf het volgen :Y
 
Vandaag uitlaten verbonden met de cylinders , het was puzzelen maar zijn er geraakt
net genoeg inox morgen probeer ik voor de eerste keer onze nieuwe tig automaat ;
hopelijk loopt dit goed af LOL
wiel ook uitgelijnd een extra spacer was het resultaat .

full
 
Kan iemand mij een goede link bezorgen over het verlagen van een voorvork van een gsx f of R van de jaren '90 / '98 ?
Vorkbenen door de kroonplaat is een optie voor een cm of 7 maar ik schat dat ik een 18 cm moet verlagen.
ik weet dat het de rijkwaliteit serieus veranderd , en dat dit eigenlijk not done is maar mijn vork op volle lengte laten is geen optie.

Tony
 
Laatste tijd wat druk gehad , maar toch lekker wat opgeschoten ,
waar ik bang voor was is me toch gelukt het draaien van de motor !!
na talloze pogingen en een stilstand van 1;5 jaar .
Zo wordt mijn weddenschap van een jaar geleden (die ik zelf niet meer wist)
haalbaar . 2 vaten staan op het spel . met een niet draaiende motor een week of drie geleden
voelde ik de bui al hangen.
Maar na wat rondvraag op het gsxf forum ben ik tot de oplossing gekomen (thx to the gsxf guys)
aarding problemen en een - kabeltje die in de verbouwing gewoon van de kabelboom was verdwenen .
Nu rest mij nog uitlengen van de achterremleiding / koppeling bediening / Zitje / en de nodige lichten .

morgen een update van mijn verbrede tandwiel.
 
Laatst bewerkt:
Uitlaten staan vet zo!! succes met aflassen! (trekkend RVS..)

Ja daar zeg je zo wat , ben niet echt een lasser maar mijn naden zijn dicht niet mooi maar er komt toch een omzwachteling rond (naam ben ik vergeten van die tape)
lassen is toch niet echt mijn ding blijkbaar.
dus vraag me geen foto van de lasnaden hé lol
 
Laatst bewerkt:
MORGEN the big day ,
heb nog een probleempje met het achterwiel , maar morgen moet en zal hij rijden.
zal de eerste keer zijn hopelijk wordt het niet mijn ergste nachtmerrie.

doe een kaarsje branden é

mvg
Tony
 
Help ,
Koppeling pakt niet ??
zie het staafje heen en weer gaan die de platen bediend , heb koppeling al tot het maximum gedraaid , maar steeds als je hem in versnelling zet werkt de koppeling niet .
Heeft wel 1,5 jaar stilgestaan . Als de motor draait dan hoor ik ook nog een ander geluid geen
metaal geluid maar zoals iemand al zei , denkt deze dat mijn kopelings platen meedraaien ???
weet iemand een filmpje , of een schema tekening waar deze platen zich bevinden op de gsxf van 1994 ??
Heeelllllpppp .
heb dus vandaag dus toch 3cm gereden hé dus toch niet helemaal mislukt. we bijven optimistisch.
DAMN
 
Laatst bewerkt:
bezig met koppeling te demonteren ..
foto's volgen.
heb gezien dat de laatste plaat een klein beetje vast zat met een tikje zat deze terug los ,
zou dit de oorzaak zijn ?? alsook het gierend geluid die ik had ??
mvg

tony
 
Terug
Bovenaan Onderaan