Ronald21
Die hard MF'er
- 6 jun 2006
- 539
- 6
Na de carburatie flink te hebben aangepakt (gsxr 750 carbs ) nu tijd om de vering aan te pakken.
K2 achterveer gemonteerd
Hiervoor moest wel accubak aan de kant en de elektronica op een nieuwe locatie
Wat blijkt , de achterveer is te slap voor mijn 120 kg en mogelijk het extra gewicht van de gsxr 1100 tov de gsxr 1000 ondanks dat deze in de hoogste stand staat 60 mm SAG ipv de theoretisch toelaatbare ca max 35
Voorvering zit net op het randje als deze max staat in hoogste stand 40 mm
Beste is dus een veerupgrade evoor en achter dan ca 450 euro kwijt (JJ suspension Mill)
Vooralsnog dus de optimale stand kiezen met huidige setup.
Achter ingaand op max (ca 1 klik van de 21)
De rest proefondervinderlijk met de procedure voor dummies.
Iemand voor mij een goede uitgangspositie of tips ?
O ja , de zijstandaard moet ook ca 17 mm verlengd worden. Hij staat nl mooi hoger op de poten achter. Denk zelf aan stukje elktrisch eronder lassen als dat lukt met dat gietijzer.
K2 achterveer gemonteerd
Hiervoor moest wel accubak aan de kant en de elektronica op een nieuwe locatie
Wat blijkt , de achterveer is te slap voor mijn 120 kg en mogelijk het extra gewicht van de gsxr 1100 tov de gsxr 1000 ondanks dat deze in de hoogste stand staat 60 mm SAG ipv de theoretisch toelaatbare ca max 35
Voorvering zit net op het randje als deze max staat in hoogste stand 40 mm
Beste is dus een veerupgrade evoor en achter dan ca 450 euro kwijt (JJ suspension Mill)
Vooralsnog dus de optimale stand kiezen met huidige setup.
Achter ingaand op max (ca 1 klik van de 21)
De rest proefondervinderlijk met de procedure voor dummies.
Iemand voor mij een goede uitgangspositie of tips ?
O ja , de zijstandaard moet ook ca 17 mm verlengd worden. Hij staat nl mooi hoger op de poten achter. Denk zelf aan stukje elktrisch eronder lassen als dat lukt met dat gietijzer.