Guy Martin

Er was een rode vlag gezwaaid bij Ramsey, en dat was een fout, hij is toen wat langzamer gaan rijden omdat hij dacht dat hij een rode vlag zag, (wat ook zo was) maar daarna dacht hij toch dat hij het verkeerd had gezien en is verder gegaan, en tja dan verlies je natuurlijk seconden...
 
mrgn de senior hij heeft net zeer snel gereden op mountain corse tijdens de training dus wie weet of het mrgn gaat lukken 30.000 fans hopen van wel..........ik ook,de film was voor de hele week op maandag uit verkocht dus dat word de dvd bestellen want hij is echt vet.....

Waar kan je die film in Nederland zien?
 
mrgn de senior hij heeft net zeer snel gereden op mountain corse tijdens de training dus wie weet of het mrgn gaat lukken 30.000 fans hopen van wel..........ik ook,de film was voor de hele week op maandag uit verkocht dus dat word de dvd bestellen want hij is echt vet.....
maat van me die op Man is heeft hem wel gezien :)
toffe film zei die :)
 
die ga je in nederland niet kijk maar eens bsb real road racing topic.dat gaat m niet worden niet.ben benieuwd of ze vandaag sowieso nog wel gaan rijden.......want het regent in ramsey en de goose neck dat word wel spannend met 220pk en slicks.guy is gebrand om te rijden...en te winnen.
O krijgen nu te horen dat het hagelt op de
De mountaincorse
 
ik ook niet ik heb radio aan en zie het op tt livee (niet video) maar hij is leiding verloren, als het nog slechter gaat dan verliest hij ook 2e plek.

zie: http://ttlive.iomtt.com/#

mcguiness 1e.... die gaat hardddd...
 
laten we hopen, maar 3 sec is zo weer weg.. bruce rijdt de secions nu ook wel erg lekker.. maar mcbier is echt te snel
 
Terug
Bovenaan Onderaan