Guy Martin

Dit lag zo juist op de deurmat, zomaar *D

suzuki115.JPG
 
Laatst bewerkt:
In z'n biografie staat dat zijn vering altijd behoorlijk strak staat, om alle hobbels op de stratencircuits te kunnen verwerken.

Wel een erg gave motorfiets! Ik heb het idee dat dit het jaar moet worden dat Guy zijn eerste TT overwinning pakt, hij heeft in ieder geval het goede materiaal!

:^

nu of nooit...

trouwens, wel een gave helm!
 
Ik heb gisteren 200 bladzijden gelezen, het engels valt best mee. Geen woorden opgezocht, het meeste is wel te halen uit de context.

Geeft een mooi beeld over Guy, zijn talent, de weg naar het racen, circuitracen, het roadracen, Engeland, etc. Leuk boek!
 
Laatst bewerkt:
De vaste lezers van dit topic zullen 'm vast al hebben, maar toch deze

Tip van de dag:

Ik zag vandaag in de dvd-koopjesbak van de MediaMarkt (Den Haag/Grote Marktstraat, maar wellicht in elke MediaMarkt) een tiental exemplaren van TT- Closer to the Edge met o.a. Guy Martin voor slechts 2,99 euro liggen.
 
Laatst bewerkt:
dat is wel goed nieuws
mooie fiets en was vorig jaar gelijk snel

klopt ze zijn kampioen geworden. Ik hoop (tegen beter weten in) dat triumph de Daytona nog weer eens extra aanpakt en mee kan met de MV Agusta 675 in het WK supersport.

Maar vrees dat Triumph haar prioriteiten niet in de racerij liggen..
 
klopt ze zijn kampioen geworden. Ik hoop (tegen beter weten in) dat triumph de Daytona nog weer eens extra aanpakt en mee kan met de MV Agusta 675 in het WK supersport.

Maar vrees dat Triumph haar prioriteiten niet in de racerij liggen..


Dat is niet helemaal waar.
Het Smiths Triumph team in British Supersport is het fabrieksteam.

Vorig jaar hebben ze ook op Philip Island mee gedaan in het WSS als wildcard.
Ze waren toen 11e en 12e geworden.

Hoe dan ook, Guy heeft een goed pakket tot zijn beschikking met deze Triumph.
Is wel wat anders dan de gixxer 600.
 
Laatst bewerkt:
Tyco BMW ‏@TycoBMW · 3h3 hours ago
It was bound to happen - @guymartinracing gives @TycoBMW their first win with the BMW Motorrad S1000RR at Scarborough today. Mint job!
 
Terug
Bovenaan Onderaan