Hét grote SV650S '99-02 topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
als we t toch over uitlaatjes hebben...

over een aantal weken miss een Two Brothers M-5 Titanium demper voor op me leovince systeem :9~

mooi voor d'rbaij :z
 
je gaat een schroefje van 1 euro toch niet op ebay kopen??
net als dat plastic zij-paneeltje dat ik voor 11 euro nieuw bij de dealert kocht, staat voor 29 euro op ebay |( |(
exclusief verzendkosten |(

is niet 1 schroefje, is een set

maar dat is idd wel overbodig, alhoewel ik voor zowat alles eerst op ebay kijk :')
 
jongens, ff wat huiswerk...

ik heb 300 euro te besteden aan een rearset. wat zou jij doen (misschien link naar verkoop site?)? :)
 
oh, en ik heb een led achterlicht te koop. splinter nieuw, helder glas, plug and play, helemaal perfect.

mag weg voor 20 euro (ophalen) of 25 euro (verzenden).
 
jongens, ff wat huiswerk...

ik heb 300 euro te besteden aan een rearset. wat zou jij doen (misschien link naar verkoop site?)? :)
Ik heb mijn remschakelset van TRW lucas deze kosten rond de €300 en zijn volledig instelbaar. Deze vond ik toen ik op zoek was het meeste waar voor me geld. Ik heb ze toen bij Motopro besteld, zij zijn de importeur van dat merk.
 
de gilles kost rond de 450,- als ik het goed heb :Y

maar niks dan lof over deze set hoor :9~
538193917_5_69HL.jpeg


en mogen onderstaande 2 foto's aub in de OP O-)
538193863_5_0GNk.jpeg


538731721_5_4KtV.jpeg


en me mod's lijstje mag je wel delete zal binnenkort nieuwe type

die boutjes voor je ruitje kan je bij elke dealer halen die rek met accesoires en dergelijke heeft staan.
ik heb zelfs 2 verschillende :')
blauwe voor op blauwe verf en zilver look voor op witte vlak :+
 
de gilles kost rond de 450,- als ik het goed heb :Y

maar niks dan lof over deze set hoor :9~
[afbeelding]

en mogen onderstaande 2 foto's aub in de OP O-)
[afbeelding]

[afbeelding]

en me mod's lijstje mag je wel delete zal binnenkort nieuwe type

die boutjes voor je ruitje kan je bij elke dealer halen die rek met accesoires en dergelijke heeft staan.
ik heb zelfs 2 verschillende :')
blauwe voor op blauwe verf en zilver look voor op witte vlak :+

Jezus, das poser _O-
 
Zo net effe de Pazzo gemonteerd en staat erg vet hoor. Maar effe een vragie aan race duckie en Twin B. Jullie hebben het erover dat als je andere voorpoten monteerd (R1/Gsxr) dat er een bussie bij je lager moet ofzo en dat je een ander lager in moet persen. Hebben jullie daar foto's van??. Btw begin is gemaakt heb de tl clipons al gekocht :).
 
Zo net effe de Pazzo gemonteerd en staat erg vet hoor. Maar effe een vragie aan race duckie en Twin B. Jullie hebben het erover dat als je andere voorpoten monteerd (R1/Gsxr) dat er een bussie bij je lager moet ofzo en dat je een ander lager in moet persen. Hebben jullie daar foto's van??. Btw begin is gemaakt heb de tl clipons al gekocht :).
Dit lager kun je eventueel zo bestellen in amerika, heb hier zelf ook al ooit iets besteld, en kan zeggen dat hij netjes werk leverd en dat je het redelijk snel in huis hebt.
http://www.twfracing.com/zparts.html
http://www.twfracing.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=225
steering_head_bearing_lg.jpeg
 
Zo net effe de Pazzo gemonteerd en staat erg vet hoor. Maar effe een vragie aan race duckie en Twin B. Jullie hebben het erover dat als je andere voorpoten monteerd (R1/Gsxr) dat er een bussie bij je lager moet ofzo en dat je een ander lager in moet persen. Hebben jullie daar foto's van??. Btw begin is gemaakt heb de tl clipons al gekocht :).
Is niet nodig als je de stuurpen van de SV650 kan over zetten naar bvb een t-stuk van een GSXR750SRAD. ;)

Maar is wel aan te raden om dergelijke lagers te monteren aangezien die sterker zijn.

Ik moet denk ik mijn lagers vervangen. Weet er iemand of je kegellagers voor standaard SV's kan kopen of zijn er enkel kogellagers te verkrijgen???
 
Ik moet denk ik mijn lagers vervangen. Weet er iemand of je kegellagers voor standaard SV's kan kopen of zijn er enkel kogellagers te verkrijgen???
Volgens mij heb je er gewoon kegellagers voor, volgens mij kunne de meeste dealers die wel leveren.
spierings, heb je foto's van de rearset?
De foto's zijn van dezelfde als de mijne. Ik heb echter het hielplaatje er niet opgezet.

lucas_evolution_MCF183_01.jpg

lucas_evolution_MCF183_02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is niet nodig als je de stuurpen van de SV650 kan over zetten naar bvb een t-stuk van een GSXR750SRAD. ;)

Maar is wel aan te raden om dergelijke lagers te monteren aangezien die sterker zijn.

Ik moet denk ik mijn lagers vervangen. Weet er iemand of je kegellagers voor standaard SV's kan kopen of zijn er enkel kogellagers te verkrijgen???

gewoon std. zijn kegellagers... ik heb er boven een rollenlager ingezet ivm. die ombouw met een bus ertussen voor t gat te verkleinen... werkt goed onder kun je het orginele lager gwn laten zitten ;)
 
Heb net het artikel gelezen over vering in het blad Motor(11/2009)

Ik moet zeggen zeer verhelderend.
Het staat redelijk duidelijk uitgelegt met voorbeelden.
In het volgende nummer(12/2009) staat deel 2 over afstellen van je vering.
 
Heb net het artikel gelezen over vering in het blad Motor(11/2009)

Ik moet zeggen zeer verhelderend.
Het staat redelijk duidelijk uitgelegt met voorbeelden.
In het volgende nummer(12/2009) staat deel 2 over afstellen van je vering.

Heb het net ook zitten lezen *D En idd erg verhelderend :Y
Ben benieuwd na deel 2.
 
Hallo :W
Hier een kersverse SV650s rijder *O*
Sinds gisteren ben ik in bezit van een grijs/zwarte SV650s uit 1999. Het is een special paint en knalrode wielen (die ik afschuwelijk vind :9 )
Ik heb 10 jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald en na diverse motoren
(voor de nieuwsgierige)
GPZ 305 rood/zwart
ZZR 600 blauw/zwart
GSXR 600 K1 geel/zwart
heb ik nu dus een SV650s
Het is voor mij inmiddels al weer 2,5 jaar geleden dat ik op de straat heb gereden, dus dat is even wennen morgenavond.
Leuk dat er een topic is!
Mag ik hier eventueel ook technische vragen stellen?
Oh ja, ik woon in België. In princiepe is de motor een vervangend voertuig dus ik zal er niet al te veel mee rijden in mijn spaarzame vrije tijd. Je kan me wel tegenkomen tussen België, Valkenswaard en Eindhoven Achtse Barrier (daar werk ik :) )

Groetjes!!
 
Hallo :W
Hier een kersverse SV650s rijder *O*
Sinds gisteren ben ik in bezit van een grijs/zwarte SV650s uit 1999. Het is een special paint en knalrode wielen (die ik afschuwelijk vind :9 )
Ik heb 10 jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald en na diverse motoren
(voor de nieuwsgierige)
GPZ 305 rood/zwart
ZZR 600 blauw/zwart
GSXR 600 K1 geel/zwart
heb ik nu dus een SV650s
Het is voor mij inmiddels al weer 2,5 jaar geleden dat ik op de straat heb gereden, dus dat is even wennen morgenavond.
Leuk dat er een topic is!
Mag ik hier eventueel ook technische vragen stellen?
Oh ja, ik woon in België. In princiepe is de motor een vervangend voertuig dus ik zal er niet al te veel mee rijden in mijn spaarzame vrije tijd. Je kan me wel tegenkomen tussen België, Valkenswaard en Eindhoven Achtse Barrier (daar werk ik :) )

Groetjes!!

FOTO'S !!!!!!!!!!! Ben wel benieuwd special paint en rode velgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan