Harley D. reclame uit 1928

Wullebolle

MF veteraan
20 dec 2003
7.707
9
Belgischen kust
zonder woorden ...
full
 
Qua betrouwbaarheid niet, qua prijs wel...

Nou, als ze toen ook al schreven "a great money-making line" dan denk ik dat de prijzen aardig in verhouding zijn, inflatie meegerekend. Dat zinnetje er onder is ook steengoed.
 
Laatst bewerkt:
en toch wordt Harley-Davidson goed verkocht in Nederland: 2 modellen bij de top 10.

Klopt!

Dan zijn er vast dit jaar meer Cum Laude afgestudeerd voor Tandarts, Notaris, Chirurg, Vastgoedmakelaar, uhhh topcrimineel, etc, etc, etc, ............


:+
 
Laatst bewerkt:
toevalig heb ik zo`n ding een harry,en ik ben maar vrachtautobestuurder,
een flstc haritage clasic uit 1990.
klopt een jap stuurt rijd en loopt mooier
klopt een harry is duur in aanschaf,maar daarintegen krijg je naar een jaar of ... gewoon weer veel geld voor zo`n ding
klopt een harry is net een grote vibrator en de flesjes locktite zijn niet aan te slepen
klopt een heleboel harryrijders zijn arogante kwallen,ik dus niet steek gewoon me poot op
maar ook een andere kant
1340 cc met shotgun pipes,de campagne veilig rijden met en voor automobilisten is op mij niet van toepasing,want als je mij niet hoort hoor je niet op de weg
als je 100 fietsen op een rij zet blijven de meeste ;ongeacht wat je er van vind,toch staan bij een ``harry`
loopt tussen de 1 op 15 a 1 op 20
gigantisch koppel ,dit in zwitserland uigevonden
dus daar ook uitgevonden dat zo`n ding niet een bocht door te krijgen is
remt gewoon zwaar
met nog geen sleutel aangeraakt
gebruikt geen olie
loopt top ,ik denk 160
en als je met zo`n ding rijd word er toch altijd gekeken,of dit nu door de herrie komt of iets anders ,maakt niets uit want een harry zonder herrie is geen harry
ik rijd met een duits plastic legerpotje ,mijn nummerplaat voldoet al jaren niet meer aan de eisen en hij maakt te veel herrie,dus wat kan mij nu nog gebeuren
en als ik aangehouden word.
over me helm,waarom blablabla,nou dan hoef ik hem niet af te zetten als je tegen me praat
over de herrie,nou dat is voor de veiligheid want dan horen ze me aankomen
en over me nummerplaat
dat ding gaat zo langzaam kun je naast lopen om het nummer op te schrijven
maar nog iets ,ik heb het gevoel dat je op een harry meer kunt maken van dat soort flauwekul dan op een andere bike
 
Je kunt het heel negatief zien, en het afzeiken noemen. Je kunt het ook relaxed zien, en een beetje als plagen zien.
Oh plagen is wel leuk.... :Y

trouwens... zo'n fazertje is toch wel een beetje een meisjesfiets hè })




Tja, m'n stiefdochter heeft er ook eentje (keurig fietsje trouwens, niks mis mee) 8-)
 
Laatst bewerkt:
weet ik hd dag;
het probleem met een hd evo uit 90 is de voetpakking,er loopt een oliekanaal door de cilinder naar boven ,en als zo`n ding niet helemaal warm is gaat deze op een gegeven moment een beetje erg doorzweten niet lekken maar het blok word vet ,is niet zo mooi ,er is een modificatie voor ,pakking met ciliconen,en die zijn ze er even inzetten,
 
weet ik hd dag;
het probleem met een hd evo uit 90 is de voetpakking,er loopt een oliekanaal door de cilinder naar boven ,en als zo`n ding niet helemaal warm is gaat deze op een gegeven moment een beetje erg doorzweten niet lekken maar het blok word vet ,is niet zo mooi ,er is een modificatie voor ,pakking met ciliconen,en die zijn ze er even inzetten,

Hee?
met nog geen sleutel aangeraakt
Doen ze dat met een hamer dan?
 
Een Harley is voor armoedzaaiers, je hebt vrijwel geen afschrijving.

Mensen die het kunnen betalen rijden met een Hyosung.
Daar krijg je na een paar jaar werkelijk niets voor terug! :o
 
toevalig heb ik zo`n ding een harry,en ik ben maar vrachtautobestuurder,
een flstc haritage clasic uit 1990.
klopt een jap stuurt rijd en loopt mooier
klopt een harry is duur in aanschaf,maar daarintegen krijg je naar een jaar of ... gewoon weer veel geld voor zo`n ding
klopt een harry is net een grote vibrator en de flesjes locktite zijn niet aan te slepen
klopt een heleboel harryrijders zijn arogante kwallen,ik dus niet steek gewoon me poot op
maar ook een andere kant
1340 cc met shotgun pipes,de campagne veilig rijden met en voor automobilisten is op mij niet van toepasing,want als je mij niet hoort hoor je niet op de weg
als je 100 fietsen op een rij zet blijven de meeste ;ongeacht wat je er van vind,toch staan bij een ``harry`
loopt tussen de 1 op 15 a 1 op 20
gigantisch koppel ,dit in zwitserland uigevonden
dus daar ook uitgevonden dat zo`n ding niet een bocht door te krijgen is
remt gewoon zwaar
met nog geen sleutel aangeraakt
gebruikt geen olie
loopt top ,ik denk 160
en als je met zo`n ding rijd word er toch altijd gekeken,of dit nu door de herrie komt of iets anders ,maakt niets uit want een harry zonder herrie is geen harry
ik rijd met een duits plastic legerpotje ,mijn nummerplaat voldoet al jaren niet meer aan de eisen en hij maakt te veel herrie,dus wat kan mij nu nog gebeuren
en als ik aangehouden word.
over me helm,waarom blablabla,nou dan hoef ik hem niet af te zetten als je tegen me praat
over de herrie,nou dat is voor de veiligheid want dan horen ze me aankomen
en over me nummerplaat
dat ding gaat zo langzaam kun je naast lopen om het nummer op te schrijven
maar nog iets ,ik heb het gevoel dat je op een harry meer kunt maken van dat soort flauwekul dan op een andere bike


_O- Ondanks al die voor(oor)delen, koop ik er voorlopig toch geen.
 
ach ik heb nu eenmaal zo`n ding en ben er wel content mee,heb toch wel wat een harry
noem nu is een bike op die het zelfde heeft als een harry;dus zeiken maar of iemand op de kast jagen of.......
noem nu is een fiets op waar zoveel over te doen is als een harry al tig jaren
heeft niets te maken of een yamaha nu beter is al aan hayabusa en een triumph bonevile beter is als een kreidler of zundapp .....leuk he een kreidler, 90 top en maar llachen wij volwassen mannen en vrouwen
dames en heren een eendje dus zo`n citroen ding heeft toch meer als een audi a8 en een kreidler rs heeft toch meer als een ..
heeft te maken met de tand des tijds,en ik denk dat dit hetzelfde is met harley davidson tand des tijds, draaien op nostalgie,
nu is het ook niet zo dat alles wat nieuw is beter is ,slechte motoren net als auto`s worden niet meer gemaakt,het gaat alleen om het gevoel C Q de knip die meeteld en ik vind me harry top net als jij die een hayabussa of een honda cb500 top vind
 
ach ik heb nu eenmaal zo`n ding en ben er wel content mee,heb toch wel wat een harry
noem nu is een bike op die het zelfde heeft als een harry;dus zeiken maar of iemand op de kast jagen of.......
noem nu is een fiets op waar zoveel over te doen is als een harry al tig jaren
heeft niets te maken of een yamaha nu beter is al aan hayabusa en een triumph bonevile beter is als een kreidler of zundapp .....leuk he een kreidler, 90 top en maar llachen wij volwassen mannen en vrouwen
dames en heren een eendje dus zo`n citroen ding heeft toch meer als een audi a8 en een kreidler rs heeft toch meer als een ..
heeft te maken met de tand des tijds,en ik denk dat dit hetzelfde is met harley davidson tand des tijds, draaien op nostalgie,
nu is het ook niet zo dat alles wat nieuw is beter is ,slechte motoren net als auto`s worden niet meer gemaakt,het gaat alleen om het gevoel C Q de knip die meeteld en ik vind me harry top net als jij die een hayabussa of een honda cb500 top vind


:^ zoveel mensen zoveel wensen al snap ik dus niet waarom mensen graag met tupperware rondrijden
 
Laatst bewerkt:
Oh plagen is wel leuk.... :Y

trouwens... zo'n fazertje is toch wel een beetje een meisjesfiets hè })




Tja, m'n stiefdochter heeft er ook eentje (keurig fietsje trouwens, niks mis mee) 8-)

Die van mij was van een oud vrouwtje, dus ik moet je gelijk geven. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan