Harley Davidson deel X "King of the Road"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, met de XT500 ook. Maar ik zoek juist iets waar ik modernere vering onder kan zetten met name om een grotere veerweg te creeeren en dan is het wel een beperking.



hennoxt.jpg



sport_gross.jpg


8-)
 
Nee, het is de markt. Ondertussen moeten er gewoon harleys bestaan die niks waard zijn. Ik heb ze af-en-toe ook wel langs zien komen, maar net op momenten die niet uitkwamen :(
 
breed strand

moet je eigenlijk twee labtobs hebben voor de muziek erbij,maar het gaat tenslotte om het idee......
ik bedoel van die ''hills'' enzo dan natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt:
Nou, dan zal ik maar even hier een poging wagen:

Ik zoek een ouderwetse shovel benzine tank. Zo'n een uit twee helften of een geheel. Typische teardrop vorm. Hoogte: 23cm, lengte 48cm. Lakschade is geen probleem, deuken wel. Ik zoek een goedkope! Wil er namelijk in zagen en lassen. Iemand hier ?

zoiets?

19inch2.jpg


ruilen voor een BIG MUFF PI.


Laat maar horen.

:)
 
Laatst bewerkt:
keer poetsen en is is weer als nieuw
nou vooruit dan maar, alleen om je er vanaf te helpen € 17,50
hij staat je eigenlijk gewoon in de weg en je droomt tenslotte al langere tijd van zo'n fijne herrietas of verot en dan is dit natuurlijk een mooi beginbedrag O-) (is wel een eenmalig bod natuurlijk)
hoef je hem niet meer te poetsen, en ik neem wel het risico met wat ik evt. nog tegen kom.
 
nou vooruit dan maar, alleen om je er vanaf te helpen € 17,50
hij staat je eigenlijk gewoon in de weg en je droomt tenslotte al langere tijd van zo'n fijne herrietas of verot en dan is dit natuurlijk een mooi beginbedrag O-) (is wel een eenmalig bod natuurlijk)
hoef je hem niet meer te poetsen, en ik neem wel het risico met wat ik evt. nog tegen kom.

Net nokvolgertje gerepareerd.Deze brommer lekt en zweet niet.Niet bij de bak,primo of blok.Tikt nergens,gebruikt geen olie en trekt als een beest.

Chrome don't bring you home zeiden we vroeger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan