Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan ev ook nog een opzetrand er op zetten. Extra spoilert.
De truuk is dat de luchtstroom niet OP je helm komt.

Maar er net onder, of er boven.

Dat laatste is lastig, en geeft een hoge ruit. Iets lagere ruit, en helm ook z'n werking laten doen, is naar mijn mening het prettigste. Heb je ook niet een ruitje waar je doorheen moet kijken als je voor je op de weg iets wilt zien.
 
Zo iets ga ik bouwen B| ..
full
 
Laatst bewerkt:
Hoi Allen,

Ik ben redelijk nieuw hier en ik heb sinds afgelopen zaterdag mijn eerste motor gekocht.
Het is een XL1200n Nightster uit 2009 waar nog niet aan gesleuteld is. Omdat er standaard uitlaten op zitten wil ik graag dit als eerste vervangen.

Echter zie ik verschillende dingen op internet over het vervangen van de uitlaat en ik weet eigenlijk niet meer wat nu de beste keuze is.
Ik wil graag V&H Short shots er onder hebben, maar moet ik dan niet ook de luchtfilter en de ecu opnieuw instellen met bv. powercommander? maw, alles tegelijkertijd? of kan ik bijv. eerst de pijpen vervangen dan de ecu en dan het luchtfilter?
Dit ivm kosten, want alles ineens kost me ca. 1500 denk ik.

Ik ben helemaal bleu wat dat betreft, maar ik begrijp technische taal

Graag jullie advies of tips naar andere topics.
 
Hoi Allen,

Ik ben redelijk nieuw hier en ik heb sinds afgelopen zaterdag mijn eerste motor gekocht.
Het is een XL1200n Nightster uit 2009 waar nog niet aan gesleuteld is. Omdat er standaard uitlaten op zitten wil ik graag dit als eerste vervangen.

Echter zie ik verschillende dingen op internet over het vervangen van de uitlaat en ik weet eigenlijk niet meer wat nu de beste keuze is.
Ik wil graag V&H Short shots er onder hebben, maar moet ik dan niet ook de luchtfilter en de ecu opnieuw instellen met bv. powercommander? maw, alles tegelijkertijd? of kan ik bijv. eerst de pijpen vervangen dan de ecu en dan het luchtfilter?
Dit ivm kosten, want alles ineens kost me ca. 1500 denk ik.

Ik ben helemaal bleu wat dat betreft, maar ik begrijp technische taal

Graag jullie advies of tips naar andere topics.
Kijk eens naar TAB. Goede kwaliteit en betaalbaar.
 
Hoi Allen,



Ik wil graag V&H Short shots er onder hebben, maar moet ik dan niet ook de luchtfilter en de ecu opnieuw instellen met bv. powercommander? maw, alles tegelijkertijd? of kan ik bijv. eerst de pijpen vervangen dan de ecu en dan het luchtfilter?

ecu en luchtfilter moet je zo ie zo veranderen , het één voor het ander is niet het beste , als het één veranderd is en het ander niet heb je een te arm mengsel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan