Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoofdsproeier doet niks bij stationair.Stationair draaien als ik deluchtschroef vastdraai dan gaat het motor mooier lopen. Als ik de vacuümpomp eraf haal van de stroom gaat hij beter lopen. Ik heb de carburateur al vaker eruit gehaald en schoongemaakt Wat mijn opvalt dat het gaatje van de hoofdsproeier nogal groot is.
Wat heb je los gehaald?Ik ben in het bezit van een xlh evo 883 van 1989. Mijn probleem is dat de motor niet lekker loop. Rookt bruin waarschijnlijk staat de motor te rijk. vacuüm pomp los gehaald en dan loopt de motor beter. Heeft iemand een idee
Stationair draaien als ik deluchtschroef vastdraai dan gaat het motor mooier lopen. Als ik de vacuümpomp eraf haal van de stroom gaat hij beter lopen. Ik heb de carburateur al vaker eruit gehaald en schoongemaakt Wat mijn opvalt dat het gaatje van de hoofdsproeier nogal groot is.Wat heb je los gehaald?
Ik weet best veel van dit model. Dus als je mij helpt met juiste omschrijving, is er 98% kans dat ik je kan vertellen hoe en wat
Wat gebeurt er precies?
Roken bij stationair met choke?
Of tijdens rijden met warm blok?
De motor loopt onregelmatig ik vermoed dat hij te rijk staat.Stationair draaien als ik deluchtschroef vastdraai dan gaat het motor mooier lopen. Als ik de vacuümpomp eraf haal van de stroom gaat hij beter lopen. Ik heb de carburateur al vaker eruit gehaald en schoongemaakt Wat mijn opvalt dat het gaatje van de hoofdsproeier nogal groot is.
Ik zoek wat sproeiers van dit type carburateur. op de carburateur staan twee stickers met nummer 27501-89 en op een andere staat 0509De motor loopt onregelmatig ik vermoed dat hij te rijk staat.
Op de carburateur staat w68adh31 ik geloof dat het een cv40 isIk zoek wat sproeiers van dit type carburateur. op de carburateur staan twee stickers met nummer 27501-89 en op een andere staat 0509
Als je de luchtmengsel schroef dicht draait, en de motor blijft lopen, dan is er echt iets niet goed.Stationair draaien als ik deluchtschroef vastdraai dan gaat het motor mooier lopen. Als ik de vacuümpomp eraf haal van de stroom gaat hij beter lopen. Ik heb de carburateur al vaker eruit gehaald en schoongemaakt Wat mijn opvalt dat het gaatje van de hoofdsproeier nogal groot is.
Dat is de standaard Keihin cv carb:Ik zoek wat sproeiers van dit type carburateur. op de carburateur staan twee stickers met nummer 27501-89 en op een andere staat 0509
Hoofdsproeier doet niks bij stationair.Stationair draaien als ik deluchtschroef vastdraai dan gaat het motor mooier lopen. Als ik de vacuümpomp eraf haal van de stroom gaat hij beter lopen. Ik heb de carburateur al vaker eruit gehaald en schoongemaakt Wat mijn opvalt dat het gaatje van de hoofdsproeier nogal groot is.
Stap voor stap.
Er zit geen vacuüm pomp op deze motor.
Wel een vacuüm gestuurde voes switch en mogelijk vacuüm gestuurde brandstofkraan.
Dit is de voes:
Bekijk bijlage 1862245
Zit onder de tank.
Ik hou niet van Chinese troep. De voes is wat ik bedoel. Als ik aan het slangetje zuig hoor ik klik klik.Dat is de standaard Keihin cv carb:
Bekijk bijlage 1862255
En soms moeten er wat onderdeeltjes vervangen worden.Komt goed uit, Keihin is Japans precisiemateriaal
Die zal er af fabriek toch al inzitten?Had iemand de optie van vlotternaald in gebracht?
Voes moet er wel op. Nu trek je valse lucht.Ik hou niet van Chinese troep. De voes is wat ik bedoel. Als ik aan het slangetje zuig hoor ik klik klik.
het is ook gewoon een schakelaartje , daarom hoor je hem klikken , en ja , hij moet er wel op , heeft die motor wel altijd goed gelopen ?Ik hou niet van Chinese troep. De voes is wat ik bedoel. Als ik aan het slangetje zuig hoor ik klik klik.