Harleydag Tilburg minimeet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsterren

Die hard MF'er
1 dec 2008
736
0
Zoals de titel al zegt, zullen we martell eens verassen en meteen een minimeet er aan vast plakken in tilburg de 28e?
 
zo is het geen verassing he =)

present overigens, mits de kater meezit.
 
Rondje van mij, en 1 gratis lotje als je je bij mij meldt met je nick op mf.

Deal?
 
Rondje van mij, en 1 gratis lotje als je je bij mij meldt met je nick op mf.

Deal?

Martell.....

full



uj! jij mocht dit niet zien!


Wie rijdt vanaf HD Amersfoort naar Tilburg dan, dan rij ik mee :)
 
Laatst bewerkt:
All bikes are welcome staat op de poster. Ik ga op de ouwe duuzend. Mevr. tuthola misschien ook op dr bloemetjesratchopbobknutselbommenwerper.
 
Afspreken bij martel om een uur of 1 ?
Moeten we nog wel even weten hoe hij eruit ziet natuurlijk....
 
Afspreken bij martel om een uur of 1 ?
Moeten we nog wel even weten hoe hij eruit ziet natuurlijk....
Zie motorstek.
En dan ben ik op het evenemententerrein :)

~[edit]
zwart vest aan.
met zwart/gele colors (zie avatar).
Zijn er maar 25 van :+

even gejat van het napraat topic van de het jubileumfeest
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We krijgen het ook net door. Stel honden zijn het.

Ik heb nu opeens het idee dat het vooropgezet is, de gemeente doet het bewust op deze manier.
 
dat zat ik ook te denken.. wie gaat nu op het laatst moment vergunning intrekken... ben benieuw of de standhouders schade claims, voor misgelopen inkomsten bij de gemeente kunnen leggen. :(
 
Wat een fucking klootzakken :( ik ben dat gezeik en die heksenjacht op harleyrijders spuugzat. Martell weet jij een leuk pleintje in de binnenstad waar we heen kunnen B|

Dat is buiten het "veiligheidsgebied" dan kan de politie rustig hun werk doen op 't laar. 8-)
 
Bugeater schreef op op dinsdag 12 juli 2011 @ 18:14:


@ Martell; (gewoon voor de eer/fun/sport), ik wed met je dat het alsnog niet doorgaat in Tilburg.

Begrijp me niet verkeerd; ik vind het sh#t, maar het zou mee zeer verbazen waarom Tilburg wel door zou gaan en al die anderen (veel grotere HD-dagen, maar ook kleinere) niet.

I hate being right......, sorry.
 
sorry dont meen shit.

fijn voor je dat je gelijk krijgt, maar inwrijven is niet tof
 
sjah.. helaas..

het grootste gedeelte word de nek omgedraait...

je moet maar zo denken, ook de harly dag tilburg word als een volwaardige HD dag gezien.. en dus rigoreus vermoord..

volgens mij is de enige oplossing voor dit gezeur een nieuwe MC die als merger tussen twee bestaande MC's ontstaat.. de hels darah of satur angels..

of gewoon SOA van de TV weren.. en de politie en aanverwante toko's eens samen met de pres van de clubs een babbeltje doen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan