Harleydag Tilburg minimeet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zag gisteren tussen de reclame door dat (volgens mij) Veronica de serie "Gangland" (en wel specifiek over MC's in VS) te draaien om nog meer angst tegen MC te zaaien.

Tis gewoon een pot nat
:r
 
Zeven busjes, waarvan drie me. Of we binnen vijf minuten weg willen gaan (we waren de spullen aan het opruimen en inpakken). :/

Wordt weer een leuke dagin Tilburg op deze manier :/
 
dat durven zij wel... alleen tegen hard werkende mensen.. ik zie hun niet tegen HA of SD doen. :r

En dan verbaasd dat steeds meer mensen hun (politie en gerechtelijke macht) neerkijken
 
loopt er uiteindelijk weer meer politie rond dan dat er tijdens de harley dag zou zijn geweest :N , wat een gelul allemaal :r
 
En wat moet je nu met zo'n bericht.
http://www.brabantvandaag.nl/nieuws...des?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
smooning_bart_mooning_100-101.gif
 
~
Volgens de burgervader waren er aanwijzingen dat niet motorbendes, maar andere groepen de dag wilden verstoren. De gehele zondag worden alle motorrijders uit Tilburg geweerd[/qoute]

ze lezen hier op het forum mee... dit topic zelfs...

wacht eens ff... B| B| B|

baksteen.... wat deed jij hier? :( :(


:+

maar ff serieus.. dat kan je toch niet meenen? overal word alles onder het mom van rivaliserende clubs om zeep geholpen.. en nu zijn het "andere groepen"???? :?


martell, hebben jullie niet ff tegen de ME verteld dat ze als ze willen dat je zo snel mogenlijk weg bent ze ff flink moeten helpen met afbouwen van het spul? wat een rukkers.. :X
 
slotje maar voor hier.

Iig bedankt voor het initiatief :}
 
\
Volgens de burgervader waren er aanwijzingen dat niet motorbendes, maar andere groepen de dag wilden verstoren. De gehele zondag worden alle motorrijders uit Tilburg geweerd[/qoute]

ze lezen hier op het forum mee... dit topic zelfs...

wacht eens ff... B| B| B|

baksteen.... wat deed jij hier? :( :(


:+

Gewoon, wat ik overal doe. Een beetje stoken en sarren :)

Maar sommigen van jullie zijn verhit genoeg, jullie hebben mijn hulp niet meer nodig :P





[Edit: sorry, had t slotje niet gezien :X~[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan