Heeft een Xena XE15 schijfremslot ART4?

jwbierman

MF'er
16 jul 2010
32
0
Weet iemand of een Xena XE15 schijfremslot ART4 gekeurd is?

Het is op de verpakking/boekje nergens te bekennen en via de internationale site van Xena ook niet. Echter staat op de Nederlandse site wel weer dat ie ART4 gekeurd is.

Wil het wel even weten, aangezien dat het belangrijkste doel van het hele slot is *D Daarnaast is het een goedkope oplossing (kan 'em hier voor 42 euro kopen).
 
xena_narrowweb__300x520,0.jpg


met haar ernaast is het ART5++
 
Ja. Als het goed is pakt er een sticker op. Overigens kan je die sloten vrij goedkoop on line vinden bij bv elsware
 
Weet iemand of een Xena XE15 schijfremslot ART4 gekeurd is?

Het is op de verpakking/boekje nergens te bekennen en via de internationale site van Xena ook niet. Echter staat op de Nederlandse site wel weer dat ie ART4 gekeurd is.

Wil het wel even weten, aangezien dat het belangrijkste doel van het hele slot is *D Daarnaast is het een goedkope oplossing (kan 'em hier voor 42 euro kopen).
Hey Bierman,

Is dat zo'n slotje met alarm?
Ik heb er ook 1 gehad (dat gele ding wat ik toen bij de GSXR400r had).
Die sloten zijn best wel RUK.
Reden is dat ze ongevraagd af gaan.

Ik heb nu ook een alarm schijfremslot van ABUS.
Die is echt stukken beter.
Die werkt ook mechanisch, en niet met oogjes die vervuild reken enzo.
Ik heb me zowel op de motorbeurs laten voorlichten door Xena en Abus, maar Abus is stukken beter.
Ik heb de Abus Granit Detecto X-Plus 8000 schijfremslot:
8000_Detecto.jpg

Ook te verkrijgen met:
granit%20detecto.bmp

(Overigens ik heb er op de motorbeurs een stuk minder voor betaald dan waat ik ze nu voor op internet zie staan :P).
 

Dat is het GB-equivalent van ART4... :X


ART4 is triester dan de sloten die daar geshowed worden. ik heb de ART specs eens bekeken en er stond echt in dat ze probeerden of ze m met onder andere paperclips open kregen :X
Een betonschaar stond er dan weer niet tussen......
 
Terug
Bovenaan Onderaan