heeft iemand ervaring met schadeafhandeling Quakel assuradeuren?

Grandia

motociclista da bar
Donateur
27 jun 2006
24.771
795
Amsterdam
Via Combi Motors was ik motorverzekeringen aan het vergelijken. Quakel assuradeuren is daar opvallend goedkoop voor all-risk verzekeringen (meer dan de helft goedkoper dan alternatieven). Volgens mij hoort Quakel bij Combi Motors, maar ook vergeleken met andere verzekeraars lijkt Quakel erg voordelig. De anti-diefstaleisen zijn niet buitensporig (thuis 's nachts nagelvast met ART4), maar ik zoek nog naar andere addertjes onder het gras. Ook elders op het forum lees ik dat mensen overstappen naar Quakel ivm de lage all-risk premie.

Heeft iemand ervaring met schadeafhandeling door Quakel? Zijn ze goed bereikbaar; werd je snel geholpen; deden ze moeilijk over voorwaarden; kreeg je snel je geld uitgekeerd?

Heb ooit mijn auto verzekerd bij een heel goedkope partij, maar die ging failliet en dat leverde weer een hoop gezeik op. Vandaar dat ik wat op mijn hoede ben.
 
Ik ben al meerdere jaren bij Combi. (WA+)
Nee, ik kan je niet helpen. Mijn enige contact tot nu is dat ik jaarlijks de premie overmaak. (moet maar zo blijven)
 
Tijdje geleden een schade gehad buiten mijn schuld
Was een beetje oneens met de taxateur
Kwaaie mail gestuurd dat ik niet de schuldige was en dat ik mijn volledige schade vergoed wilde hebben incl smarte geld
Dat heeft geholpen
Dus wel tevreden met combi / Quartel , heb er 4 motoren verzekert
 
Via Combi Motors was ik motorverzekeringen aan het vergelijken. Quakel assuradeuren is daar opvallend goedkoop voor all-risk verzekeringen (meer dan de helft goedkoper dan alternatieven). Volgens mij hoort Quakel bij Combi Motors, maar ook vergeleken met andere verzekeraars lijkt Quakel erg voordelig. De anti-diefstaleisen zijn niet buitensporig (thuis 's nachts nagelvast met ART4), maar ik zoek nog naar andere addertjes onder het gras. Ook elders op het forum lees ik dat mensen overstappen naar Quakel ivm de lage all-risk premie.

Heeft iemand ervaring met schadeafhandeling door Quakel? Zijn ze goed bereikbaar; werd je snel geholpen; deden ze moeilijk over voorwaarden; kreeg je snel je geld uitgekeerd?

Heb ooit mijn auto verzekerd bij een heel goedkope partij, maar die ging failliet en dat leverde weer een hoop gezeik op. Vandaar dat ik wat op mijn hoede ben.
Omgedonderd omdat ik het schijfremslot vergeten was :X
Thuis ff met ze gebeld. Snel iemand aan de lijn. Laat ff taxatierapport maken en mail het met je polisnummer.
Bedrag werd snel overgemaakt. Dik tevreden met combi-motors. Ook geen hogere premie na de claim, wel wat treden terug.

Ik ben overgestapt na de koop van mijn huidige motor, gratis 2 weken AR aangeboden door de motorzaak . En dan gaan ze je bellen uiteraard. Maar was een leuk gesprek, die gasten daar rijden zelf ook en na vergelijk van de premie met interpolis was de keuze snel gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
heb mijn motor ook via combi bij quakel verzekerd, maar heb ze gelukkig tot nog toe niet nodig gehad a.g.v. eigen fouten o.i.d..
heb wel ervaring met de rechtsbijstand van hen (heb t de laatste keer dat ik uit t zadel gereden was wel nodig gehad om de verzekeraar van tegenpartij in beweging te krijgen, maar dan is de bureaucratische molen ineens heel traag).
 
Terug
Bovenaan Onderaan