Hele fraaie motor!

Koude post

Die hard MF'er
18 okt 2007
695
0
Zat beetje te googlen (zit op mn werk) en vond dit!

125160-20060306144001.jpg

125160-20060306143938.jpg

125160-20060306143900.jpg

125160-20060306143805.jpg

125160-20060306143842.jpg


Ik vind hem enorm bruut, alleen ziet het zadel er een beetje lelijk uit (hopelijk geen repost?)
 
Ik vind het een animatie lijken.
Ketting wordt zeker niet gevet om het chroom lekker glimmend te houden.

En idd over smaak valt niet te twisten :X

Edit: ook geen achterrem? Ik mis ook de uitlaat, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen
 
Laatst bewerkt:
Oh die is ook mooi, ja op curacao op vakantie zag ik een gast met een motor die een Ram over zich heen had gespoten, die vond ik nog 10x mooier. Helaas geen camera bij me. Maar goed, ik vind t gewoon strak om al die ontwerpen te zien die mensen zelf hebben gemaakt en over hun motor hebben gespoten, best originele dingen tussen :P
 
Oh die is ook mooi, ja op curacao op vakantie zag ik een gast met een motor die een Ram over zich heen had gespoten, die vond ik nog 10x mooier. Helaas geen camera bij me. Maar goed, ik vind t gewoon strak om al die ontwerpen te zien die mensen zelf hebben gemaakt en over hun motor hebben gespoten, best originele dingen tussen :P
Dat je 'm spuit ok (maar dan had ik een ander ontwerp gekozen).

Maar ik vind teveel bling bling niet mooi (subtiel polijsten is wel aardig), zo'n verlengde achterbrug vind ik helemaal niets, die velgen zijn te en maar 1 remschijf?

Gelukkig kun jij 'm wel waarderen...
 
Had bij een motor als deze (nog) grotere schaamranden verwacht, blijkbaar durft er ook nog iemand mee te rijden en de bocht mee om te gaan :+
 
Knap, een bussa NOG lelijker maken :Y

Misschien een keer monstertruck immitatie doen met die bussa en die hummer.
 
Laatst bewerkt:
Haha, jullie zijn echt keihard met jullie oordelen hier :P Ik vond hem er wel cool uitzien, maarja ik ben nog geen hardcore motordude :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan