[HELLUP] kuipset BMW S1000RR originele uitlaat gezocht

Nicks4Nix

MF veteraan
26 nov 2002
2.046
92
Eindhoven (Noord Brabant)
Facebook
ik ben heel nederland en belgie aan het afbellen maar tot nu toe geen geluk, dus nog maar een keer hier proberen...

Wie kan mij helpen met een kuipset (boven en onder) voor een BMW S1000RR met originele uitlaat?

ik heb er 1 in bestelling staan maar die wordt niet op tijd geleverd door de supercup race op 3 mei a.s. :( als ik m kan lenen (tegen vergoeding als je dat wilt) of overnemen (bij schade zowiezo) dan zou dat super zijn.

hellup....
 
tot nu toe 2 hele goede leads, waarvoor dank Roel en zunne maat :)
maar nog geen succes...
misschien heb ik aankomende maandag nog geluk via een duitse importeur maar dat wordt nog kiele kiele :(

dus mocht iemand nog.iets weten...
 
Een paar IDM of Onk teams mailen?

Die zullen voor 1 wedstrijd toch wel een kuipset hebben liggen.
 
Ik wou net zeggen.
Staan voor hele schappelijke prijzen te koop op racing4fun.de
€250 is niet duur voor een komplete set.
 
ik ga er naar kijken. bedankt!!
lastige is wel dat ik een set nodig heb met een onderkuip voor een originele uitlaat... de meeste kuipen zijn voor een racepijp.
daar zit mn uitdaging...
 
Het is gelukt!! met dank aan geert (geso) kan ik zaterdag meedoen :)
Geert, superbedankt!! we zien elkaar zaterdag :]

iedereen nog bedankt voor het meezoeken/meedenken!

slotje....
 
Wou zeggen, heb hier wel een kuip liggen en originele uitlaat.
Maar onderkuip is niet dicht of ik had de carbon illmberger mee moeten geven..
Maakt niet uit.. Je bent uit de brand!
 
ik ben gesaboteerd door een ontplofte 600 :(
en ik dacht nog wel dat het een relaxt begin van de dag zou zijn... rustig groepje waar niet zo hard gereden zou worden. zou me mooi de kans geven om mn tandwielen en remblokken in te rijden.
ik was ook rustig wat rondjes aan het maken (2 om precies te zijn...) en nog amper vol gas gegeven toen ik bij mandeveen duikersloot al vlaggen zag. ik van mn gas af, handje omhoog en stuur rustig meeuwenmeer in. ik pak denk ik net nog het gas op en whoep... achterkant dwars en ik wordt naar voren gelanceerd... bam! amper 2 rondjes en einde oefening. clipon krom, voorkant kuip en steun kapot, voetsteun weg, uitlaat kapot. meest vervelende is echter dat ie toch even bovenop gekomen is en mn contactslot geschaafd heeft. ziet er niet meer uit en vervangen zal wel een fortuin gaan kosten :( jippie :X

anyways, na 10 jaar circuitrijden ga ik dan ook eens op mn plaat. de klap zelf viel me eigenlijk best mee. zelf niets. alleen pak her en der beetje kapot, een paar blauwe plekken en mn nek is nu een beetje stijf. valt dus allemaal wel mee dat vallen, dus waarom er dan zo moeilijk over gedaan wordt :+
 
Laatst bewerkt:
ik ben gesaboteerd door een ontplofte 600 :(

Balen man en succes met herstel. Ik dacht zelf dat de één de ander eraf gereden had omdat ik twee personen miste in de 2e kwalificatie. Erg jammer dat je zo moet beginnen in de Cup.... maar vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!

Gelukkig zelf weinig tot niets aan overgehouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan