Het big-ass Bandit topic deel 32!

Status
Niet open voor verdere reacties.
images


die heb ik serieus nog vaak gedraaid zeg
 
Hoi als jullie toch allemaal spullen te koop zetten. Heeft iemand hier nog een setje goede remschijven voor de voorkant van een bandit 1200 over en die die weg wil doen voor een schappelijke prijs.

Groeten robin.
 
Heb nog wel schijven liggen, maar die tikten bij zo'n 90km/u bij het remmen, geen idee wat er mis mee is dus verkoop ze liever niet...


Ik hoor trouwens goeie dingen over die recentere bami schijven, da's betaalbaar en ziet er nog tof uit. Geen idee of ik het zelf aan zou durven trouwens :+
 
Laatst bewerkt:
do-vrij word het wel redelijk goed weer in sauerland (A) Moet alleen vrijdag niet te laat terug zijn, heb een verjaardag :+
Idee?
 
En zonde hoor Mark, heb je hem net weer helemaal goed -O-

Helaas geen interesse. Ik rij deze op en dan over naar een SM/allroad
 
Even 2 weken op vakantie geweest en direct een nieuw deel :) Nog best een boel bandits gespot in Italie, maar vooral veel ducati's. O.a. een paar flink aangepaste streetfigthers. Smaak hebben die italianen wel iig. Snel maar weer een blokkie om gaan doen met me eigen motor :)
 
Hmmm even tellen.
Stond 182km op de dagteller en benzinemeter stond juist met de naald tussen rood en wit in op de meter. Ik ben gaan tanken en er ging 11.82 liter in (lol?).
Dat wil dus zeggen: 6.4L/100km of 1:15. Dat is bijna even zuinig dan m'n 600 (deed 5.7L/100km).
Kortom, om hem nog niet afgesteld te hebben (K&N inlegfilter, open uitlaat) vind ik dat goed :) .

@Dutchie90X, komt de 'arm' van de achterrem ook bij jou tegen de linkpijp van die Danmotor demper? Bij mij raakt ie in elk geval (zal eventueel een foto maken).

Overigens vandaag al men olieën vervangen (achterrem, voorrem, koppeling) en de voorpoten zwart gespoten (incl. remschijven) :) . Nu nog alu vinden, extenders laten frezen, reserve brug aanpassen voor de extenders te lassen, zwart spuiten en die er nog onder :+ .
 
Hmmm even tellen.
Stond 182km op de dagteller en benzinemeter stond juist met de naald tussen rood en wit in op de meter. Ik ben gaan tanken en er ging 11.82 liter in (lol?).
Dat wil dus zeggen: 6.4L/100km of 1:15. Dat is bijna even zuinig dan m'n 600 (deed 5.7L/100km).
Kortom, om hem nog niet afgesteld te hebben (K&N inlegfilter, open uitlaat) vind ik dat goed :) .

@Dutchie90X, komt de 'arm' van de achterrem ook bij jou tegen de linkpijp van die Danmotor demper? Bij mij raakt ie in elk geval (zal eventueel een foto maken).

Overigens vandaag al men olieën vervangen (achterrem, voorrem, koppeling) en de voorpoten zwart gespoten (incl. remschijven) :) . Nu nog alu vinden, extenders laten frezen, reserve brug aanpassen voor de extenders te lassen, zwart spuiten en die er nog onder :+ .
Mijn verbruik is precies hetzelfde ;)
 
Hmmm even tellen.
Stond 182km op de dagteller en benzinemeter stond juist met de naald tussen rood en wit in op de meter. Ik ben gaan tanken en er ging 11.82 liter in (lol?).
Dat wil dus zeggen: 6.4L/100km of 1:15. Dat is bijna even zuinig dan m'n 600 (deed 5.7L/100km).
Kortom, om hem nog niet afgesteld te hebben (K&N inlegfilter, open uitlaat) vind ik dat goed :) .

Die van mij haalt 1:17-1:18 :)

Ben benieuwd wat ie doet als hij straks is afgesteld...

@Dutchie90X, komt de 'arm' van de achterrem ook bij jou tegen de linkpijp van die Danmotor demper? Bij mij raakt ie in elk geval (zal eventueel een foto maken).

Nope, volgens mij raakte hij dat net niet. Kan het alleen niet kijken, want rij nu weer even met origineel tot mn nieuwe uitlaat er is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan