Leufie1970
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #176
Mijn K1300 koppeling hoor je ook rammelen, ook bij lage toeren. Heeft ie altijd gehad en hij staat inmiddels op 25k dus geen worries! En JA, de K1200 en 1300erds zijn feestbeesten!zow meld ik me hier ook even.
heb een "ouwe" k1200S gekocht, 2007 en 90 000 km en het bekende probleem met de koppeling
was ook een goede prijs natuurlijk.
rijdt anders echt fantastisch!!
ik heb al een boel motorfietsen gehad, ook al eens een R1100S..maar dat was het niet ..rijwielgedeelte fantastisch ..motorblok was m'n vriend niet..
maar ik had nog nooit zo'n stabiele fiets gekend! dus begon ik te zoeken naar een 4 cilinder met hetzelfde rijwielgedeelte...
kwam ik uit op een K1200RS ..maar het is een S geworden ..
wat een fiets!! het gewicht verdwijnt ..en het blok ..pfieuw .. beresterk zeg!! ik dacht dat m'n bandit hard ging ..maar dit is gewoon te gek!
ik dacht dat m'n Ducati scherp stuurde ...
helemaal gek van die duolever...en die remmen
ik begrijp niet dat ze zeggen dat je moet werken om de fiets om te gooien..ik wil gewoon knietje leggen met dat ding alsof het erom vraagt ...terwijl ik helemaal geen kneedown kan!
ik kan hier wel nog een tijdje doorgaan met de k1200S op te hemelen maar ik vroeg me gewoon af of het nodig is om dat "probleem" met de koppeling te bekijken ..fiets rijdt anders gewoon LEKKER!
enkel bij stationair rammelt die..anders voel ik geen probleem, schakelt goed ..
ik vertel mezelf gewoon dat het niet als de Ducati is
foto's volgen wel nog eerst nog een remus demper erop
Laatst bewerkt: