Het CBR1000RR Fireblade topic deel **20**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet of er iemand de serie HOUSE kijkt op donderdag, maar in de aflevering van vanavond had hij een nieuwe motor gekocht en die kwam nog wel eens in beeld.....een Repsol Blade *O* *O* *O*
 
Dat krijg je ervan.......

Heb zometeen weer 25 man op de afdeling die gaan piepen dat ze eerder weg willen want het is LEVENSgevaarlijk vanwege het weeralarm :+ :P
Goed zoals ik al verwachtte storm in glas water, wel lekker rustig dagje gehad als al die lafaards thuis zitten..... :+
 
Tsjonge, bijna 9.00 en toch de eerste :N :N

GOEIEMORGE!!!!! alle WEL- en NIET-weekendgangers ;)

:W :W :W
 
Tsjonge, bijna 9.00 en toch de eerste :N :N

GOEIEMORGE!!!!! alle WEL- en NIET-weekendgangers ;)

:W :W :W

Heb voorlopig nog geen weekend hoor ;)

Maarehhhh, inderdaad, wat is het toch gruwljk stil de laatste tijd...het wordt hoog tijd dat al die vakantiegangers eens terugkomen en zich weer eens wat meer met hun taken gaan bezighouden :Y *D 8-)
 
Weet niet of er iemand de serie HOUSE kijkt op donderdag, maar in de aflevering van vanavond had hij een nieuwe motor gekocht en die kwam nog wel eens in beeld.....een Repsol Blade *O* *O* *O*

Yep, gezien.
Was ook zo'n beetje het eerste dat mij opviel.
In den beginne zag je alleen de koplampen ....... en er was meteen een blik van herkenning *O*
 
Weet niet of er iemand de serie HOUSE kijkt op donderdag, maar in de aflevering van vanavond had hij een nieuwe motor gekocht en die kwam nog wel eens in beeld.....een Repsol Blade *O* *O* *O*


Ik heb het ook gezien, mafketel is het ook. Beetje aan het gas draaien zoals in Top Gun..... Ben benieuwd of z'n wandelstok zo wel blijft zitten. :)
 
Yep, gezien.
Was ook zo'n beetje het eerste dat mij opviel.
In den beginne zag je alleen de koplampen ....... en er was meteen een blik van herkenning *O*

Inderdaad, had ik ook *O* *O* *O*

En toen dat oranje, en daarna de hele motor, wat issie gaaf zeg :} :} :}
 
Ik heb het ook gezien, mafketel is het ook. Beetje aan het gas draaien zoals in Top Gun..... Ben benieuwd of z'n wandelstok zo wel blijft zitten. :)
Hahahaha, zekers

Maar wel grappig dat met het eerste starten het NIET de Blasde startmotor was en ook niet het geluid toen hij aan het gas ging hengsten. Op het moment dat hij later wegreed klopte het weer wel ;) :Y
 
Tis maar een oude avatar, binnenkort komt er een andere, maarre lees de tekst maar! ;)

Rijd op een Husq en binnenkort een iets aangepaste GSX-R1000K7. Lees hier altijd even mee omdat ik een lange tijd op een blade heb rondgereden, had niet veel gescheeld of het was weer een blade geworden. :)
 
Laatst bewerkt:
Tis maar een oude avatar, binnenkort komt er een andere, maarre lees de tekst maar! ;)

Rijd op een Husq en binnenkort een iets aangepaste GSX-R1000K7. Lees hier altijd even mee omdat ik een lange tijd op een blade heb rondgereden, had niet veel gescheeld of het was weer een blade geworden. :)

Aha, OK....nou gezellig dat je meeleest :Y :Y

Moet hier natuurlijk zeggen dat het spijtig is van de Blade, maar de K7 is ook een duivelse machine, vriend van me heeft die ook gekocht dus die zal ik komend seizoen ook wel eens aan de tand voelen }) Gefeli in ieder geval ;) enig idee wanneer je em krijgt ??
 
Had de blade ('98 staat ergens wel op het forum) weg gedaan om SM te gaan rijden en mis de snelheid nu toch wel, dus vandaar dat ik weer een SS wil.

16 februari staat die bij de dealer, dan moet die daar nog even blijven, dan nog een 1,5 week naar bikesetup in Belgie en dan nog naar Paul Ritzen. Binnenkort allemaal te volgen in mijn nog te komen topic :)

Heb er iig erg veel zin in.
 
Heb voorlopig nog geen weekend hoor ;)

Maarehhhh, inderdaad, wat is het toch gruwljk stil de laatste tijd...het wordt hoog tijd dat al die vakantiegangers eens terugkomen en zich weer eens wat meer met hun taken gaan bezighouden :Y *D 8-)

Kben ook lekker bezig hoorrrr :Y en heb vanmiddag een afspraak bij de gemeente O-)

En het wordt inderdaad tijd dat de vakantiegangers een wat pics gaan posten.
Na volgende week vrijdag zal ik er ook eens wat extra gaan plaatsen: Blade is dan namelijk weer heeeeelemaal spik en span EN weer in huis (met misschien een kleine mod)

Nu snel weer verderrrr :W :W
 
Had de blade ('98 staat ergens wel op het forum) weg gedaan om SM te gaan rijden en mis de snelheid nu toch wel, dus vandaar dat ik weer een SS wil.

16 februari staat die bij de dealer, dan moet die daar nog even blijven, dan nog een 1,5 week naar bikesetup in Belgie en dan nog naar Paul Ritzen. Binnenkort allemaal te volgen in mijn nog te komen topic :)

Heb er iig erg veel zin in.

Cool !! Ben benieuwd, enne, als je de snelheid hebt gemist (wat ik me voor kan stellen) dan maak je het met een nieuwe 1000 MEER dan goed :Y })
 
Kben ook lekker bezig hoorrrr :Y en heb vanmiddag een afspraak bij de gemeente O-)

En het wordt inderdaad tijd dat de vakantiegangers een wat pics gaan posten.
Na volgende week vrijdag zal ik er ook eens wat extra gaan plaatsen: Blade is dan namelijk weer heeeeelemaal spik en span EN weer in huis (met misschien een kleine mod)

Nu snel weer verderrrr :W :W

Moooooi zo Pieterrrr, zo tijd worden dat er weer een kanarie in beeld komt :X :+

Anders ben ik straks de enige die telkens maar iedereen blijft "lastig vallen" met dat WinWin gedoe 8-) O-)
 
Had de blade ('98 staat ergens wel op het forum) weg gedaan om SM te gaan rijden en mis de snelheid nu toch wel, dus vandaar dat ik weer een SS wil.

16 februari staat die bij de dealer, dan moet die daar nog even blijven, dan nog een 1,5 week naar bikesetup in Belgie en dan nog naar Paul Ritzen. Binnenkort allemaal te volgen in mijn nog te komen topic :)

Heb er iig erg veel zin in.

Veel plezier met je nieuwe motor dan maar :) :]

Anderhalve week bij bikesetup? :? Hebben die gewoon zo'n lange wachtlijst of wordt er zo veel aan veranderd dat er veel testwerk nodig is?

Wordt dit een project zoals Wicked bezig is?
 
Kben ook lekker bezig hoorrrr :Y en heb vanmiddag een afspraak bij de gemeente O-)

En het wordt inderdaad tijd dat de vakantiegangers een wat pics gaan posten.
Na volgende week vrijdag zal ik er ook eens wat extra gaan plaatsen: Blade is dan namelijk weer heeeeelemaal spik en span EN weer in huis (met misschien een kleine mod)

Nu snel weer verderrrr :W :W
druk , druk , druk net thuis :(

maar zal straks als ik tijd heb ff een paar foto's posten.
morgen ook weinig tijd want dan moet ik mijn eigen foldy aanhangwagen halen ,die ik hier via MF heb gekocht voor weinig :)
 
paar foto's dan maar
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan