Het CBR1000RR Fireblade topic deel **20**

Status
Niet open voor verdere reacties.
stiekem droom ik hier ook al van.. al heb ik nog maar 150 km gemaakt met mijn MIVV....
wat kost zo'n systeem nou? 1500 ofzo?
en wie is de importeur van arrow in nl? ( nie dat ik er meteen één ga bestellen ofzow.. ;) )

Geloof dat het volledige systeem een prijs heeft van zo´n 2100 :X

Maar dat heb ik er niet voor betaald hoor, dan zit je meer in de richting van jouw schatting ;)

Maar vergeet niet dat er dan nog een PCIII en luchtfilters bij komen :P 8-)

Verschil is dan overigens wel degelijk voelbaar...veel soepeler en directer op het gas (absoluut geen aan/uit meer), krachtiger onderin en vooral bovenin (loopt veel krachtiger naar hoogste toeren)....want scheelt toch makkelijk zo´n pk of 10 op het achterwiel }) })
 
Laatst bewerkt:
Geloof dat het volledige systeem een prijs heeft van zo´n 2100 :X

Maar dat heb ik er niet voor betaald hoor, dan zit je meer in de richting van jouw schatting ;)

Maar vergeet niet dat er dan nog een PCIII en luchtfilters bij komen :P 8-)

Verschil is dan overigens wel degelijk voelbaar...veel soepeler en directer op het gas (absoluut geen aan/uit meer), krachtiger onderin en vooral bovenin (loopt veel krachtiger naar hoogste toeren)....want scheelt toch makkelijk zo´n pk of 10 op het achterwiel }) })

*zucht*

ff sparen -O- :)

jij hebt alles bij ten kate gekocht neem ik aan??
 
Als het goed is komt Der Posario vandaag ook weer terug, hebben we weer nieuwe verhalen en ploatjes hoop ik :Y :Y

Over precies 4 weken zal ik rond deze tijd de piste opgaan *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan