Het CBR1000RR Fireblade topic **deel 26**

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het geruchtencircuit omtrend 2008 modellen is in alle hevigheid losgebarsten. Dat ook Honda voor komend modeljaar flink gaat vernieuwen was ons tijdens de Green Week in Brussel al ter ore gekomen. Naast een nieuwe Blackbird zal voor komend seizoen de Fireblade een complete metamorfose ondergaan, waarbij de motor RCV212 DNA zal worden toegekend.


Toch wel treurig dat een site als motorfreaks dit doort schrijffouten maakt :X
_O-

:+
 
Graag, ik zal er zo snel mogelijk een paar opzetten..!! *O*

Als't er meer dan 3 zijn dan geef je maar aan welke je in de openingspost wilt hebben ;)

Handig zou zijn: 640x430 pixels, kan ik ze direct in mn photobucket gooien en linken zonder ze te resizen en zonder dat ze een rood stippellijntje krijgen *D
 
Als't er meer dan 3 zijn dan geef je maar aan welke je in de openingspost wilt hebben ;)

Handig zou zijn: 640x430 pixels, kan ik ze direct in mn photobucket gooien en linken zonder ze te resizen en zonder dat ze een rood stippellijntje krijgen *D


Ik ga vanavond even meubelen en dan zal ik ze hier opzetten.
Alvast bednkt!! :W
 
Hierbij een foto van mijn 1000RR
full
 
Zodra iemand weer een nieuw pak heeft (nu Onewheel) kiezen ze hier weer een nieuw slachtoffer uit. Als dat hier zo doorgaat ben ik volgend jaar weer aan een nieuw pak toe geloof ik. Niks van aantrekken BladeRummer. ;)
Was ik ook niet van plan :N Geld is toch op :X
 
een paar pagina,s terug, zij ik dat ik mischien mijn blade zou wegdoen -O-
maar ik heb eens goed nagedacht en hij blijft bij mij *O* *O* *O*
ik zou er zot van worden denk ik,moest hij weg zijn :Y ja ik ben al zot maar kom :+


[afbeelding]




deze dus :9~ maar dat wisten julie zeker al :o :+

We kennen em hoor Katoh :Y :Y

En goed nieuws dat je bij ons blijft *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan