Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb jij flink zitten slapen ...
... dat verklaart meteen ook jouw uitstapjes ;)

Potentieel Zwaai-topic kandidaat O-)

Ook hier weer tot vervelens aan toe motor gereden...

Morgen weer naar huis... maar wel eerst 220km binnendoor. :]
full
 
Laatst bewerkt:
Alleen al om de muziek kijk ik het filmpje uit.... ;-) Ik had geen geluk vandaag; regen. Toch een rondje Lubeck-Schwerin gedaan van 300 km. De laatste 100 km. gelukkig drooggewaaid. Fotolinkje lukt niet met de telefoon helaas en laptop kon niet mee in de koffer. Morgen binnendoor terug. Er is volop zo'n beloofd.
 
Laatst bewerkt:
Alleen al om de muziek kijk ik het filmpje uit.... ;-) Ik had geen geluk vandaag; regen. Toch een rondje Lubeck-Schwerin gedaan van 300 km. De laatste 100 km. gelukkig drooggewaaid. Fotolinkje lukt niet met de telefoon helaas en laptop kon niet mee in de koffer. Morgen binnendoor terug. Er is volop zon beloofd.
 
Alleen al om de muziek kijk ik het filmpje uit.... ;-) Ik had geen geluk vandaag; regen. Toch een rondje Lubeck-Schwerin gedaan van 300 km. De laatste 100 km. gelukkig drooggewaaid. Fotolinkje lukt niet met de telefoon helaas en laptop kon niet mee in de koffer. Morgen binnendoor terug. Er is volop zo'n beloofd.


Alleen al om de muziek kijk ik het filmpje uit.... ;-) Ik had geen geluk vandaag; regen. Toch een rondje Lubeck-Schwerin gedaan van 300 km. De laatste 100 km. gelukkig drooggewaaid. Fotolinkje lukt niet met de telefoon helaas en laptop kon niet mee in de koffer. Morgen binnendoor terug. Er is volop zon beloofd.

Ghehehe, is mij ook al es overkomen
 
Alleen al om de muziek kijk ik het filmpje uit.... ;-) Ik had geen geluk vandaag; regen. Toch een rondje Lubeck-Schwerin gedaan van 300 km. De laatste 100 km. gelukkig drooggewaaid. Fotolinkje lukt niet met de telefoon helaas en laptop kon niet mee in de koffer. Morgen binnendoor terug. Er is volop zo'n beloofd.
Jammer van de regen, mooi dat je de laatste 100 km bent droog gewaaid.
Ik ben de laatste 5 km juist nat gewaaid B|
 
Heerlijk weekendje gehad....

full


... ca. 1800km gestuurd en telkens bijzonder leuke lokaties uitgezocht voor de lunch.
Atlas heeft het super gedaan... en Girl ook. :]

Prima generale voor over anderhalve week. :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan