Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
je weet toch intussen wat er gebeurt als je hier beloftes doet en ze niet nakomt.....
Ja, iets met MC Afhakers, Kee ......

Vorige week met de toerrijders door Midden-Drenthe gekomen, maar ik heb niemand met een bordje gezien waarop stond:
"Ik ben Werner" :N
Dat was nog onderdeel van het stiekeme lezen. Jullie zaten met een groep op het terras bij, ik geloof, Kalenberg. Ik zag het pas toen je weg reed aan de Loser sticker op de koffer van een FJR en de som 1+1 =.......

Het plannetje voor volgende week.. :P
M'n vader en zusjes zijn net terug van de Galabier om te fietsen/lopen. Die hebben daar op de top al sneeuw gehad. Kan dan natuurlijk alleen maar beter worden, dat wel.
 
Dat was nog onderdeel van het stiekeme lezen. Jullie zaten met een groep op het terras bij, ik geloof, Kalenberg. Ik zag het pas toen je weg reed aan de Loser sticker op de koffer van een FJR en de som 1+1 =
loser.png

We hebben koffie gedronken bij Gerrie in Grolloo en geluncht bij RC de Weerribben.

Maarre ... welkom hier in het topic. En sluit zondag gerust aan, je hoeft alleen maar dom te kunnen lullen om er tussen te passen. :t
 
We hebben koffie gedronken bij Gerrie in Grolloo en geluncht bij RC de Weerribben.

Maarre ... welkom hier in het topic. En sluit zondag gerust aan, je hoeft alleen maar dom te kunnen lullen om er tussen te passen. :t

Nou nou.... er komt wel iets meer bij kijken hoor.
Jouw criteria geldt natuurlijk niet voor iedereen hè. ;)
 
Daar hebben wij koffie gedronken. Waren met een Yamaha MT01 en een Morini. Ik hoop dat het zondag gaat lukken en ik onder een verjaardagsverplichting uit kan komen. Ik laat het tzt wel even weten.
 
Daar hebben wij koffie gedronken. Waren met een Yamaha MT01 en een Morini. Ik hoop dat het zondag gaat lukken en ik onder een verjaardagsverplichting uit kan komen. Ik laat het tzt wel even weten.

Wij zijn ook heel goed in (verrassings) feestjes :Y

Ben net weer in huis van een feestje voor een startende pensionado (maar dat was geen verrassing)
 
Route is klaar en ligt bij de Losers in de digitale brievenbus.
Verzamelen om half 11 bij Lilly's in Zuidlaren
 
Laatst bewerkt:
ROUTEVOER

Basecamp01_zpsae1e4811.jpg


Route is klaar en licht bij de Losers in de digitale brievenbus.
Verzamelen om half 11 bij Lilly's in Zuidlaren

Kan zo 123 de ijssalon en viskraam niet vinden... maar het komt vast goed. :t
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk Eddy rijdt voorop....
Trouwens verder dan de Eifel komen we dan toch niet O-)

Tenzij hij samen met Leon komt.... O-)


Met mijn fysieke- , vaderlijke- en verjaardagsfeestje beperkingen heb ik sowieso géén idee hoever en hoelang ik van de partij ben zondag. Streven is het ijs en de kibbeling te halen. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan