Het Ducati Monster topic *deel 44*

(Bericht gekopieerd vanuit Ducati Monster Benelux op FB <sorry>)
Op zoek naar mijn S4r uit 2005.
Verkocht
😢
in 2014/2015 en verwisssld van eigenaar in 2018.
Vooral herkenbaar aan (toen) zijn niet originele velgen (carbon, Dymag??? oid), hoge Termi’s Links-Rechts, Rizoma vloeistofpotten, aftermarket rem-schakelset en volgens mij bar-end spiegels
Origineel zwarte kleur, maar over laten spuiten in rood met een witte streep. Dit spuitwerk was niet bijzonder netjes gedaan. (Dus wellicht overgespoten.)
Ik weet het kenteken, maar zal uit bescherming van de huidige eigenaar deze niet vermelden.
Helaas geen foto’s kunnen vinden.
Wie herkent dit en/of wie kan mij helpen?
Groet, Allan - Musicmaestro
 
Hallo allemaal , even voorstellen , ik ben Ron kom uit Almelo en ben na jaren van niet rijden door rug en knie klachten , sinds gisteren in het bezit van een voor mij mooie monster 800ie , hoop er nog vele mooie kilometers mee te kunnen maken.Bekijk bijlage 1989360
Welkom Ron! Tof ding, die is niet alleen voor jou mooi hoor ;)

Heel veel plezier en fijne km's enne, hou die blauwe kant boven!
 
Hmm, net opgezocht, en je hebt gewoon gelijk, als er dan wat lekt dikke kans dat er een kop krom is of een cilinder niet vlak :X
 
Weet je dat heel zeker? Ik ga er niet vanuit dat de cilinderkop koud op de cilinder geschroefd zit.
Yes dat weet ik zeker. Heb alle onderdelen voor het reviseren van de cilinders en koppen van een dergelijke monster laatst besteld.

3 o-ringen, die je als koppakking zou kunnen bestempelen, Thats it. Zie ook onderstaande:

IMG_3827.png
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal , even voorstellen , ik ben Ron kom uit Almelo en ben na jaren van niet rijden door rug en knie klachten , sinds gisteren in het bezit van een voor mij mooie monster 800ie , hoop er nog vele mooie kilometers mee te kunnen maken.Bekijk bijlage 1989360

Hoi Ron,
Mooi, blauwe monster! Zie je niet zo heel vaak :t
Veel mooie kilometers ermee!
Wellicht komen we elkaar nog eens tegen inof rond Almelo, kom zelf uit Aadorp :)
 
Zo ook mijn eerste meters gemaakt met de monster na lang niet meer gereden te hebben , man wat gaat zo,n ding als je begrijpt dat ik vele jaren alleen harleys heb gereden en oja ik heb nog een oldtimer 85er Honda nighthawk 750 staan , niet te vergelijken ik zit nog na te trillen en te genieten merk wel dat ik opnieuw moet leren rijden hahaaa
 
Zo ook mijn eerste meters gemaakt met de monster na lang niet meer gereden te hebben , man wat gaat zo,n ding als je begrijpt dat ik vele jaren alleen harleys heb gereden en oja ik heb nog een oldtimer 85er Honda nighthawk 750 staan , niet te vergelijken ik zit nog na te trillen en te genieten merk wel dat ik opnieuw moet leren rijden hahaaa
Rijdt verslavend hoor zo’n Duc :t
 
Vraagje voor de geleerde hiero.

Ik heb een setje db killers van marktplaats gescoord, officieel voor een 1100 met een sleuf aan het einde. Ik heb zelf een 620 die, qua afmeting hetzelfde zou zijn volgens de termi site echter dan met een geperforeerde buis.

Maak dit veel verschil in geluid/rij kwaliteit of maakt dat niks uit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan