Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kneedownen begin trouwens ook weer te lukken *O*

hang nog steeds als Bogito naast de Duc naar mijn gevoel maar ja :X |(

Blijf alleen ieder keer weer verstelt staan (en genieten O-) ) van het koppel wat dit beest heeft :9
bij 170 nog gewoon een zwevend voorkant krijgen als je doortrekt ,heerlijk :}
 
Laatst bewerkt:
Stil hier ,maar effe een kick geven :+

Voor de Spa rijders :
Weet iemand of ze op Spa bij de technische keuring moeilijk doen over een aftermarket demper met DB-Killer :?
 
Laatst bewerkt:
Stil hier ,maar effe een kick geven :+

Voor de Spa rijders :
Weet iemand of ze op Spa bij de technische keuring moeilijk doen over een aftermarket demper met DB-Killer :?


wat ik begrepen heb moet je statisch max 102 dB hebben. als je open wilt rijden moet je eerst meten, met dB zu het zo dorrijden moeten zijn. Enfin, na volgende week weet ik meer
 
Had al een brief van ze binnen gehad vandaag ,stond ook die 102Db regel in :Y
'k weet alleen megod niet hoeveel de Zard's produceren met DB killers in

Zit dus te twijfelen wat verstandig is ...
Zard met Db killer
Of de originele dempers (met bijbehorende kuren B| )

Wanneer ging jij nou Zoep :?
6de toch ?
 
Had al een brief van ze binnen gehad vandaag ,stond ook die 102Db regel in :Y
'k weet alleen megod niet hoeveel de Zard's produceren met DB killers in

Zit dus te twijfelen wat verstandig is ...
Zard met Db killer
Of de originele dempers (met bijbehorende kuren B| )

Wanneer ging jij nou Zoep :?
6de toch ?

5 en 6 ....
 
check ....

Weet jij trouwens of op Spa ,bij groep debutant er dan een nanny (lees marshall) voor rijd :?
 
Zoo, tijdje niet gevolgd, maar ik moet toch even kwijt dat ik 1,5 week geleden met mijn Duc 848 voor het eerst op Zandvoort ben geweest.

En dat was GOEEEEEEEEED! :) Bij motorsport lifestyle en .. man man man... wat een vette dag zeg! Eerste 2 sessies regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Bij sessie 4 en 5 had ik 'm goed door en heb de snelste tijd van Groep 1 neergezet die dag. Duh, ik heb een Duc :P

2 stoere foto's zijn er gemaakt:

4298_611761.jpg


4298_612014.jpg


Ik ben natuurlijk nu nieuwsgierig welke tijden jullie al gehaald hebben, als je toevallig ook op zandvoort bent geweest! Ik zelf begon met 3:06 in de regen en eindigde met 2:24 achter de marshall aan. Vond het niet gek voor een 1e keer :)

Hans
 
Had al een brief van ze binnen gehad vandaag ,stond ook die 102Db regel in :Y
'k weet alleen megod niet hoeveel de Zard's produceren met DB killers in

Zit dus te twijfelen wat verstandig is ...
Zard met Db killer
Of de originele dempers (met bijbehorende kuren B| )

Wanneer ging jij nou Zoep :?
6de toch ?

Normaal gesproken moet je als je op het circuit rijdt met db killers geen probleem hebben, ik zou gewoon heen gaan. 102 db is echt een hoop herrie, met killers kom ik uit op 96 of 98 db, weet het niet meer uit mijn hoofd. Zonder killers zat ik op 105 db.

@ Hans
welkom ennuh... lekker bezig!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Zoo, tijdje niet gevolgd, maar ik moet toch even kwijt dat ik 1,5 week geleden met mijn Duc 848 voor het eerst op Zandvoort ben geweest.

En dat was GOEEEEEEEEED! :) Bij motorsport lifestyle en .. man man man... wat een vette dag zeg! Eerste 2 sessies regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Bij sessie 4 en 5 had ik 'm goed door en heb de snelste tijd van Groep 1 neergezet die dag. Duh, ik heb een Duc :P

2 stoere foto's zijn er gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben natuurlijk nu nieuwsgierig welke tijden jullie al gehaald hebben, als je toevallig ook op zandvoort bent geweest! Ik zelf begon met 3:06 in de regen en eindigde met 2:24 achter de marshall aan. Vond het niet gek voor een 1e keer :)

Hans


nice :}


ik heb helaas nog niet op zandvoort mogen rijden, Assen 1:57 maar daar gaat nog wel wat af dit jaar :P
 
Normaal gesproken moet je als je op het circuit rijdt met db killers geen probleem hebben, ik zou gewoon heen gaan. 102 db is echt een hoop herrie, met killers kom ik uit op 96 of 98 db, weet het niet meer uit mijn hoofd. Zonder killers zat ik op 105 db.

@ Hans
welkom ennuh... lekker bezig!!! *O*

Ik heb al lopen zoeken naar wat de Zard produceren maar niks kunnen vinden B|

De orginele dempers gaan gewoon mee :Y
Als ze bij de technische keuring moeilijk gaan doen over de Zard's met DB-killers schroef ik de originele dempers er wel onder ,paar tellen werk :P
 
Zoo, tijdje niet gevolgd, maar ik moet toch even kwijt dat ik 1,5 week geleden met mijn Duc 848 voor het eerst op Zandvoort ben geweest.

En dat was GOEEEEEEEEED! :) Bij motorsport lifestyle en .. man man man... wat een vette dag zeg! Eerste 2 sessies regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Bij sessie 4 en 5 had ik 'm goed door en heb de snelste tijd van Groep 1 neergezet die dag. Duh, ik heb een Duc :P

2 stoere foto's zijn er gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben natuurlijk nu nieuwsgierig welke tijden jullie al gehaald hebben, als je toevallig ook op zandvoort bent geweest! Ik zelf begon met 3:06 in de regen en eindigde met 2:24 achter de marshall aan. Vond het niet gek voor een 1e keer :)

Hans
Mooie combie :9~

ps, je kneeslider links zit los!
 
wat ik begrepen heb moet je statisch max 102 dB hebben. als je open wilt rijden moet je eerst meten, met dB zu het zo dorrijden moeten zijn. Enfin, na volgende week weet ik meer

Laat even je bevindingen weten als je wil !
Hoop dat ik zonder db-killer kan rijden met de Termi slip-ons.
Zal ze voor de zekerheid maar meenemen...

check ....

Weet jij trouwens of op Spa ,bij groep debutant er dan een nanny (lees marshall) voor rijd :?

De laatste keer en ook mijn eerste keer, was er geen voorrijder bij debutanten !
1e keer Eau Rouge naar boven vergeet je niet snel meer :P
 
bedankt voor de waarschuwing :/

Welke banden spanning rijd jij daar nou :?

Standaard spanning - 0.2 bar ?
(betekend dat ik dus op 1,9 en 2,1 zou zitten ... )
 
bedankt voor de waarschuwing :/

Welke banden spanning rijd jij daar nou :?

Standaard spanning - 0.2 bar ?
(betekend dat ik dus op 1,9 en 2,1 zou zitten ... )

Is een super baan !! :]
Ben je er woensdag en donderdag ? ben er zelf vrijdag.

Met de MPP 2CT zou ik 2,2 voor en achter rijden.
Pirelli's op 2,1 ofzo.
Maar iedereen heeft hier een beetje zijn eigen waardes geloof ik ;)

Wordt super weer deze week, dus denk dat ik de Pirelli Dragon SuperCorsa Pro er weer op leg, blijven de MPP's wat gespaard voor op straat :+

Aai dat moet een smak geweest zijn daar in Leeuwarden :/
 
Laatst bewerkt:
oja, ben ook weer terug, dit weekend op Zolder gezeten met 11 motoren, en in totaal 25 man ofzo vanuit zeeland, niet zelf met de Duc, maar voor de foto's deze keer.
Was weer erg gezellig in iedergeval, alleen zondag echt de hele dag regen, alleen de laatste sessie was het droog en kwam er een droog spoor op de baan...

Hoe dan ook geslaagde dag, en veel mooie foto's gemaakt *O*


Nou m'n spullen laten drogen, en weer inpakken, woensdag vertrek ik richting de schleife voor 8 dagen :]
 
Zo weer terug uit de Dolomieten. Fantastisch gestuurd :]

Bandje voor en achter nieuw en beide in 2 weken opgereden. (3000km) O-) Loopvlak is nog goed alleen de zijkanten zitten op minimum. Lekker zoveel bochtjes.

Verbuik 1 op 11 :N

Even sfeer fototjes.

Ducati1198_Nald_2.jpg


Marmolade_Gletscher_2009.jpg


Vakantie_2009_00048.jpg


De jongens waarme we overdag reden.
Vakantie_2009_00069.jpg


Vakantie_2009_00152.jpg
 
Heeeeeeele fijne foto's! Vooral ook die van bovenaan op de racers... Shiit..

Hoe is dat te doen op een Duc, met toch een vrij extreme zit positie? Elk uur even chillen? :)

--

Hele andere vraag, ik ben op zoek naar een goedkope/2e hands Paddock stand voor m'n Duc 848. Wie heeft een goed adresje? Heb nu een bod staan op 1tje op ebay, maar die moet uit UK geshipped worden...

Tnx!
 
Zo weer terug uit de Dolomieten. Fantastisch gestuurd :]




De jongens waarmee we overdag reden.
[afbeelding]

[afbeelding]
Maar, met welke jongens reed je 's nachts dan......? :+


Mooie foto's hoor Nald. Ben een paar weken terug naar Zwitserland geweest en die bergen vragen allemaal om meer. Kan me voorstellen dat je een gave vakantie hebt gehad :Y
 
Slotjespolitiek hier op het forum.

Wat baal ik hier van het forum. Als er in een weekend vier motorrijders het leven laten dan wordt er gelijk een slotje op gezet. Zoals dit weekend.

Waar is dat nou goed voor.

Ik kan mij voorstellen dat men niet over elk ongeluk een topic mag openen, tenzij je er zelf mee te maken hebt gehad.

Maar vier is wel van een andere orde en grootheid.

Ik vind het gewoon heel fijn en goed om er met andere motorrijders over te praten.

Want zelfs een ongeluk in een krant of andere media, houdt mij heel erg bezig zeker als het om ons als motorrijders gaat!. De slotjespolitiek van dit forum moet voor wat mij betreft van de baan als het gaat om dit soort zaken. Iedereen kan leren van de fouten die men maakt, dus ik zie het ook als een leerproces. Let op auto's die afslaan, geen voorrang geven, let op je snelheid, houdt afstand, noem maar en ga maar door.
Nu maakt men het aantal motorrijders die jaarlijks overlijden een soort doofpot, want alleen individuele gevallen mogen worden genoemd. Een leuke verdwijntruc die m.i. niet werkt en zelfs beschamend is.

Zijn jullie dit met mij eens?
 
Laatst bewerkt:
Het is een heel lastige kwestie gizmo88,

Enigsinds begrijp ik het ook wel hoe. Iedereen is anders hoe zou jij het vinden als er één discussie op een forum is van een bekende van jou die het leven heeft gelaten. M.b.t. de nabestaanden hen privacy begrijp het wel.

Jij zou het misschien niet erg vinden maar misschien Jaap en Kees wel. Denk vandaar de censuur voor dit soort topics.

Jij hebt ook weer een punt dat je erover kan praten om het te voorkomen te bespreken etc.
 
Laatst bewerkt:
Individuele gevallen niet, tenzij je erzelf mee te maken had.

Maar vier in een weekend, en daar gelijk een slotje op, dat gaat mij veel te ver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan