Ducati Superquadro

Blok is al gespot in een Hypermotard variant. Ben erg benieuwd! Een 75pk eencilinder klinkt als dikke lol.
IMG_2991.jpeg
 
Heel interessant dit mooie superquadro blok, benieuwd waar ze het allemaal voor gaan gebruiken. Voor een supermotard moeten er nog wel ff wat echte spaakwielen in, is net wat mooier vind ik.
 
Nou een sport model zou ook heel mooi zijn ;)
Van de Supermono zijn er maar een 67 van produceert wat de waarde natuurlijk goed doet.
Nou was dat ook een motor enkel voor het circuit.
 

Bijlagen

  • Supermono_02.jpg
    Supermono_02.jpg
    297,4 KB · Weergaven: 5
Aangezien dat ze met crossers beginnen , met een ander blok , denk ik dat ze daar gemakkelijk een echte supermotard van kunnen maken , al lijkt me de markt daarvoor redelijk beperkt
 
Ik ook. Retro Cafe racer met een knipoog naar een hoe ze er vroeger uitzagen zou ook wel leuk en gepast zijn. Ik ga zeker rijden op de 698 mono op een demodag. Op zich kan ik leven met een Hypermotard modelletje hoor, mits er wel clipons op kunnen. Als dat niet kan ga ik ‘m zeker niet kopen. Op mijn 390 Duke kon het ook (maar net)...
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding die Hyper Mono. Zodra je hem gaat configueren zit je in no time op 18-20k€. Veel geld voor een 1 cilinder rammelaar met een zeer beperkte "inzetbaarheid".
 
Er worden ook een hoop panigales verkocht met nog minder inzetbaarheid voor het dubbele of meer
En gewoon kaal kost hij nauwelijks meer dan een ktm 690
Dat klopt. Zelfde verhaal. De hoofdprijs betalen voor imago. De Italianen zijn meesters in marketing. Kijk bijvoorbeeld naar Stone Island. 150 euro voor een T-shirt met een kostprijs van nog geen tientje. Doen ze goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan