Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende week ben ik er weer bij de 500 km van Assen. Inmiddels diverse keren bij sbk en 1x bij de gp geweest. Heel leuk maar als je op de tribune zit kun je eigenlijk de race zelf minder goed volgen :P de sfeer is wel echt gaaf. Over 'n paar weekjes ga ik kijken op de Redbull ring in onze zomervakantie 8-)

Gaaf! *O*
Jij bent lekker bezig miss. :Y :]
 
naks zit toch Rechts?

Ok. Ben ik in de war met mijn oude Bol d'Or. En ja, gezien in de rijrichting.

Heb geluid vorige week gehoord en zit links. Dus niet de NAKS.
Dan uitgelopen lager of klep(pen)?
Omdat het al vanaf aanschaf tikt hou ik het maar op klep. Gezien het aantal km dat er al mee gereden is na de aanschaf had een lager allang problemen gegeven.
 
Mijn 954 tikt ook vooral met koude motor. Maar ik begreep dat dit normaal is?
Ik rijd gewoon niet meer zonder oordoppen, zoveel blokgeluid als 'ie heeft :') Echt naar _O- Schijnt normaal te zijn... maarja.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben twee keer naar de TT van Assen geweest. Sfeer is goed maar van de race zie je aanzienlijk minder dan op TV.

Dit jaar was ik naar een ander feestje:



São João 2017 in Porto. Het principe is heel eenvoudig, je bestelt voor een paar ton (of meer, kijk maar..) aan vuurwerk en zet dat op vijf Pontons in de rivier. Je hangt je brug vol voor een ton zo aan Pyro. Je zet op beide kades van 2 km om de 100 meter een PA System Array en je nodigt ongeveer een miljoen mensen uit. Gedurende de hele dag vier je feest waarbij iedereen elkaar met een plastic hamertje op de kop mag slaan en je topt de dag af met een vuurwerkje van een half uur, daarna doorfeesten tot een uur of 4 in de ochtend. Succes verzekerd.

Festa de São João do Porto - Wikipedia

Zo, en nu weer over motoren of er moeten nog vragen zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan