Het grote CRF topic deel IV

Slechts 2? Denk dat je met wat zoeken op Ebay wel 4 kunt kopen voor 200 eur :P
 
voorkappen van het nieuwe model passend gemaakt, aardig gelukt al zeg ik het zelf.
2011%5C11%5C11%5Cbikepics-2300741-800.jpg
 
ven een vraagje aan de kenners hier:


Ik heb een crf250 uit 2005 welke een maand of 3 stilgestaan heeft, ben er vandaag even aan bezig geweest, maar nu zag ik dat er plotseling veel te veel motorolie in zit, wat eerst niet het geval was.

Bak olie nog niet gecontroleerd maar kan het zijn dat de bak-olie bij de motorolie terecht is gekomen bijvoorbeeld?

koelwaterpeil is gelijk gebleven en dus gewoon vol. Dat kan de niveaustijging iig niet verklaren.
 
Laatst bewerkt:
ven een vraagje aan de kenners hier:


Ik heb een crf250 uit 2005 welke een maand of 3 stilgestaan heeft, ben er vandaag even aan bezig geweest, maar nu zag ik dat er plotseling veel te veel motorolie in zit, wat eerst niet het geval was.

Bak olie nog niet gecontroleerd maar kan het zijn dat de bak-olie bij de motorolie terecht is gekomen bijvoorbeeld?

koelwaterpeil is gelijk gebleven en dus gewoon vol. Dat kan de niveaustijging iig niet verklaren.

Kan wel heb het zelf ook eens gehad dat die olie via het luchtfilter (overloop) eruit gooide ik had toen de krukaskeering kapot
 
Let effe op met die 'oliestand' !

Kan zijn dat het benzine is die in je blok gelopen is via een overlopende carburateur! Draai de peilstok er eens uit en haal er wat olie uit. Ruik er eens goed aan en weet zeker dat je GEEN benzine ruikt! Voorzichtig please.

8-)
 
Heren, post nog even een foto van je motor ! Het liefst een actiepic dan ga ik de openingspost bijwerken :)

Mijn eigen crf is gisteren verkocht maar de nieuwe eigenaar zal zich hier wel melden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan