Het grote CRF topic deel IV

Vet hoor! Heb in Markelo testritje gemaakt op een Husaberg. Welliswaar een 390, maar toch. Mooi apparaat hoor! En Husa oogt stoer :D
 

En voor op Rilland zoek ik nog een 2e hands crosser, dan spaar ik de husa een beetje :P Zal binnenkort eens kijken hier in de buurt. Er schijnt een enorme beunhaas met Italiaanse rotzooi te zitten. Het is ook nog eens een grote spammert op mf. Daar kan vast een goedkoop opknappertje krijgen. :+
 
En voor op Rilland zoek ik nog een 2e hands crosser, dan spaar ik de husa een beetje :P Zal binnenkort eens kijken hier in de buurt. Er schijnt een enorme beunhaas met Italiaanse rotzooi te zitten. Het is ook nog eens een grote spammert op mf. Daar kan vast een goedkoop opknappertje krijgen. :+
_O- _O-
 
Hoi,

Ik heb hier wat onderdelen op overschot:

Een splinternieuw voorspatbord CRF 450/250 '09-'12:

nwhffd.jpg


10€

Een koppelingshendel incl hotstart CRF450 '02-'08 (250 ook waarschijnlijk)

692rmu.jpg


9ho2ts.jpg


Doe een bod of ruilen met een koppelingshendel van een CR of nieuwe CRF (zonder hotstart)

STM Slipperkoppeling CRF ('02-'08)

vphksi.jpg


275€

Sm-wielen van ne maat van mij, wegens stopzetting monobike. Het zijn zwarte exels, met gouden talonnaven (16,5" voor, en 5" achteraan)Met nog goede bridgestones derop.

xkylfm.jpg


i6xift.jpg


11tn3tv.jpg


800€ of een bod

Grtz

Nog een vraagje. Men vriendin heeft een CRF450 '12, Zou een demper van een '09 daarop passen? Of heeft er toevallig hier iemand zo'n dempertje liggen?
 
Oh laat ik me hier ook maar ff melden...

zaterdag de CRF250r van rookie of the year gekocht... tis me eerste crosser dus echte noobie hier :P

zondag ff lekker wezen raggen in dordrecht..

310475_10150940144095074_651970073_22018272_906864537_n.jpg



hij ligt nu alleen weer helemaal uit elkaar... lichtspoel bestelt en spannings regelaar :)
De "accu" die erin zat bleek gewoon een 9V blok batterijtje te zijn _O- dus dat maar ff upgraden :P


voor de rest heerlijk machientje! al was t aankick wel ff wennen, maar wist ook niet dat ik op de "KLIK" moest letten en na de klik flinke trap moest geven. nu dus wel :)
 
Welkom!

Netjes hoor. Je eerste crosser en toch meteen jumpen :)

..maar net gekocht en nu al uit elkaar? Heeft Rookie je zo afgezet dan? :P :+
 
Welkom!

Netjes hoor. Je eerste crosser en toch meteen jumpen :)

..maar net gekocht en nu al uit elkaar? Heeft Rookie je zo afgezet dan? :P :+

haha! nee hoor, tis een crosser dus daar sporen wel vaker dingen niet aan, maar ik wil er meer een enduro motor van maken. ding heeft een "kenteken" dus wil als ik erop de openbare weg mee rij dat ie gewoon in orde is op gebied van verlichting enzo... moet niet zo zijn dat alle lampen ineens uit zijn als de accu leeg is :X vooral met die donkere dagen van nu
 
haha! nee hoor, tis een crosser dus daar sporen wel vaker dingen niet aan, maar ik wil er meer een enduro motor van maken. ding heeft een "kenteken" dus wil als ik erop de openbare weg mee rij dat ie gewoon in orde is op gebied van verlichting enzo... moet niet zo zijn dat alle lampen ineens uit zijn als de accu leeg is :X vooral met die donkere dagen van nu
Weliswaar geen origineel kenteken...maar goed. })
 
haha! nee hoor, tis een crosser dus daar sporen wel vaker dingen niet aan, maar ik wil er meer een enduro motor van maken. ding heeft een "kenteken" dus wil als ik erop de openbare weg mee rij dat ie gewoon in orde is op gebied van verlichting enzo... moet niet zo zijn dat alle lampen ineens uit zijn als de accu leeg is :X vooral met die donkere dagen van nu


Ik zeg, goed bezig!

De mijne heeft injectie dus een stabiele voeding. Gelukkig geen geneuzel met accu's of batterijen dus.

8-)
 
haha! nee hoor, tis een crosser dus daar sporen wel vaker dingen niet aan, maar ik wil er meer een enduro motor van maken. ding heeft een "kenteken" dus wil als ik erop de openbare weg mee rij dat ie gewoon in orde is op gebied van verlichting enzo... moet niet zo zijn dat alle lampen ineens uit zijn als de accu leeg is :X vooral met die donkere dagen van nu

Trailtech heeft wel leuke setjes daarvoor. Met daarin dan sterkere spoel, accu, spanningsregelaar en ook variant met een zwaarder vliegwiel.
 
ook meteen ff een vraagje..

wat voor olie gooien jullie in t blok? had eigenlijk wel allemaal tips and tricks verwacht in de openings post :P
 
Nou dacht ik alleen maar nieuwe stickers op de achterkant en middendeel nodig te hebben om alle schade netjes weg te werken, maar van de voorste zijkappen is er één gebroken. Grrr...

Alle stickers dus nieuw vanaf Throttle Jockey besteld. Had gelukkig een komplete set reserve plastic bij de motor, dus dat kan ik zo omwisselen.
Verder alles nakijken. Er kan nog wel wat verbeterd worden hier en daar. De vorige eigenaar is een bekende rijder (NL en Europees kampioen quadrijder) maar echt handig is ie niet...

Ben ook niet echt onder de indruk van HM die het ding van lampjes heeft voorzien en op kenteken heeft gezet. Heb een plus draad gevonden, nou, dat had effe anders gekunnen...

8-)



full
 
Terug
Bovenaan Onderaan