het grote Ebay Tip Topic

lekker makkelijk hoor iemand afkammen die zelf niet op dit forum rondzeilt.....of beer heeft ons allemaal voor de gek en zit onder een andere naam op dit forum.

vind dat geel eigelijk wel grappig
wordt die fiets optisch nog groter van dan dat het ding al is,mag ook wel meen dat beer iets van een dikke twee meter is,zou anders geen gezicht zijn.
 
Als hij updates en pics blijft posten van zijn vorderingen aan het tempo zoals het nu gebeurt..dan gaat ie roestbruin worden denk ik.. :X O-) ;) *D })

Dat istie al! Kijk maar:
bobine-motorsteun.jpg


}) ;)

 
Laatst bewerkt:
die bloemkolen valt mee hoor, op de foto lijkt het erger als het is

en hij wordt inderdaad matzwart(ik denk met glimmend zwarte sterretjes op de tank)

kwa tempo valt het ook wel mee hoor, hij is een heel eind klaar

remleidingen, bedrading, spatbord en afwerken(veel poetsen).....all in a days work
voor eind maart rijdt het kreng wel en het is nou toch vuus te kold om te knall'n

spatbord ga ik morgen mee aan de gang, sidemount ook als het allemaal lukt...

contactslot zit er ook al op...

en morgen krijg ik breedband ipv 56k6 dus ook wat meer updates op de weblog, denk ik...
 
Laatst bewerkt:
[off topic modus aan]
Vandaag ook nog een heeeeeeele fijne panhead gezien; hadtail, perfecte gouden flake-job (met Betty Boob stikker op de King tank, dus dat is ook al eens gedaan Brallie.......), beetje blingbling wieltjes met minmaal 280 achter, giga Ape (uiteraard naar voren gekantelt) en een sherrif-theme luchtfilter en spiegel. En nog veel meer leuke gadges.
:9~

'Kon er helaas nog geen foto's van vinden op het www, maar er staat binnenkort een item over in de Easy Rider.


... en is gewoon 'live' te bewonderen in Klazinaveen....

Die flake-job vond ik een hele goeie (maar ja, wie ben ik tussen al deze miereneukers...), en zal zeker een stuk minder kosten dan je tankje naar mr. Poon sturen. Wordt gedaan door der Hauspspritzer von Speedhouse, en dús in Duitsland. Heb al meer spuitwerk van de man gezien; top! Misschien een goed alternatief? Een paar bankjes minder, maar dan zonder handtekening?
 
[off topic modus aan]
Vandaag ook nog een heeeeeeele fijne panhead gezien; hadtail, perfecte gouden flake-job (met Betty Boob stikker op de King tank, dus dat is ook al eens gedaan Brallie.......), beetje blingbling wieltjes met minmaal 280 achter, giga Ape (uiteraard naar voren gekantelt) en een sherrif-theme luchtfilter en spiegel. En nog veel meer leuke gadges.
:9~

'Kon er helaas nog geen foto's van vinden op het www, maar er staat binnenkort een item over in de Easy Rider.


... en is gewoon 'live' te bewonderen in Klazinaveen....

Die flake-job vond ik een hele goeie (maar ja, wie ben ik tussen al deze miereneukers...), en zal zeker een stuk minder kosten dan je tankje naar mr. Poon sturen. Wordt gedaan door der Hauspspritzer von Speedhouse, en dús in Duitsland. Heb al meer spuitwerk van de man gezien; top! Misschien een goed alternatief? Een paar bankjes minder, maar dan zonder handtekening?
full

...
 
idd mooie paint. Zit goed veel diepte in.
Wie is de schilder?

edit, sorry, zie het al.
 
en bedankt weer Kees!

SHIT HIT THE FAN WARNING:
Bral zit nu 24/7 on the net.
 
Terug
Bovenaan Onderaan