Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha dan nog Liever geen beugel dan een andere motor (nja, een jongere 800, vooruit)

Puig istie idd, vond deze juist mooi om alles heen sluiten.
En idd lange benen, maar niet extreem ofzo. Vind t maar vreemd :P

Ik heb precies met hetzelfde last... wat ver naar voren zitten en bijv bij een FJR1300 met de knie over de kuip. Met de GSA geen last van overigens.
 
Laatst bewerkt:
Haha dan nog Liever geen beugel dan een andere motor (nja, een jongere 800, vooruit)

Puig istie idd, vond deze juist mooi om alles heen sluiten.
En idd lange benen, maar niet extreem ofzo. Vind t maar vreemd :P
misschien heb je er met GIVI beugel geen last van(zijn ook mooi zwart)
 
Welkom terug.... je moest de Bratwurst op de top dit jaar overslaan gezien het afgesloten tentje. Was met dat koude weer wellicht toch lekker geweest.
Voor de rest leuk gehad? Wisselend weer afgelopen week nietwaar?

Ik denk dat we heel veel mazzel hebben gehad met het weer. De slechtste dag qua weer was eigenlijk dag 3 (Stelvio) want vanaf het wakker worden tot pakweg 1 uur heeft het geregend cq gesneeuwd. De Silvretta Alpenstrasse van dag 2 zijn we zowaar droog overgekomen. Overige dagen waren droog of een enkele bui. Jammer dat de Gavia komende vanaf de Stelvio was afgesloten i.v.m. met het gevaar van aardverschuivingen.
Volgend jaar gaan we weer..... *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat we heel veel mazzel hebben gehad met het weer. De slechtste dag qua weer was eigenlijk dag 3 (Stelvio) want vanaf het wakker worden tot pakweg 1 uur heeft het geregend cq gesneeuwd. De Silvretta Alpenstrasse van dag 2 zijn we zowaar droog overgekomen. Overige dagen waren droog of een enkele bui. Jammer dat de Gavia komende vanaf de Stelvio was afgesloten i.v.m. met het gevaar van aardverschuivingen.
Volgend jaar gaan we weer..... *O*

En wat is het komende dat jullie op de planning hebben?
Zal vast nog wel wat in het verschiet liggen.
September ga ik pas weer een week rijden.
Maar goed, want ik moet nog beginnen aan de route al heb ik al wel veel info verzameld.
 
Niet zo veel meer eigenlijk (hoewel, dat is een beetje relatief natuurlijk).

Eind juli nog een paar dagen naar Sauerland, in augustus een 9-daagse trip naar de Franse Alpen, in september een 15-daagse trip naar Roemenië en dan nog in oktober, onder voorbehoud van de funduro, een 8-daagse trip wederom naar de Franse Alpen.

Ik hoef er niet veel aan te doen want de routes krijg ik zo'n beetje allemaal aangeleverd. Wel behoud ik mij altijd het recht voor om nèt even anders te rijden als dat mij zo uitkomt.
 
Niet zo veel meer eigenlijk (hoewel, dat is een beetje relatief natuurlijk).

Eind juli nog een paar dagen naar Sauerland, in augustus een 9-daagse trip naar de Franse Alpen, in september een 15-daagse trip naar Roemenië en dan nog in oktober, onder voorbehoud van de funduro, een 8-daagse trip wederom naar de Franse Alpen.

Ik hoef er niet veel aan te doen want de routes krijg ik zo'n beetje allemaal aangeleverd. Wel behoud ik mij altijd het recht voor om nèt even anders te rijden als dat mij zo uitkomt.
_O- :o niet zo veel :X
 
Niet zo veel meer eigenlijk (hoewel, dat is een beetje relatief natuurlijk).

Eind juli nog een paar dagen naar Sauerland, in augustus een 9-daagse trip naar de Franse Alpen, in september een 15-daagse trip naar Roemenië en dan nog in oktober, onder voorbehoud van de funduro, een 8-daagse trip wederom naar de Franse Alpen.

Wanneer zitten jullie in augustus in de Franse Alpen ... begin of eind?
Edit.... lama.... dan zit ik weer compleet ergens anders.
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn afgelopen zondagavond thuis gekomen van een week Dolomieten.
Voor het eerst 2 motoren op een aanhanger en dat beviel erg goed.
Bewust zelf voor de Kawasaki kle 500 gekozen. Lekker licht in de bergen en ik bleek een goede keuze te hebben gemaakt.

5be5w3.jpg



Tijdens een voorjaars etentje in Harderwijk van Boxertall (Rob) de tip gekregen over tyre downs of tyre fix...
Die kon ik dus kopen bij het bedrijf waar ik de aanhanger heb gehuurd. Leek mij een goede investering omdat ik hetzij vaker een aanhanger ga huren, hetzij er 1 ga kopen..

30hrayv.jpg



Eerst een dagje relaxed gereden en een hotel vlakbij Nurnberg genomen..

2cr2g6o.jpg



De volgende dag verder doorgereden. Via Munchen en de Brennerpas uiteindelijk een heerlijk hotel HP plm 30 km ten noorden van Bolzano. Prima uitvalbasis naar de Stelvio...en naar de Dolomieten. Die lagen 20 km ten oosten van ons hotel.

2rmxyqt.jpg


Met een fantastisch uitzicht...

bd8hh.jpg


De 1e dag meteen Shirley voor de leeuwen gegooid en dus door naar de Stelvio.
Heerlijk weer. plm 12 gr aan de top...de bratwurst en Sauerkraut waren beschikbaar..
De KLE vloog naar boven...de Tiger ook en Shirley deed het heel goed...Blijft toch lastig die Stelvio....

261esky.jpg


28he8w0.jpg



Daarna nog diverse andere passen gereden..Sella, Wurzjoch,Pordoi etc....Umbrail was wat teveel van het goede want Shir was al blij dat zij de Stelvio had gedaan....Naar beneden ging haar overigens veel makkelijker af.....
Ook nog een dagje cultuur en Brixen en Klaussen bezocht.


im0zyw.jpg


2urpmht.jpg


288qs5v.jpg


35bv1n8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Dirkie, dat was een mooi ruim rondje om de kerk. Blijkbaar mazzel gehad met het weer als ik dat zo zie.
Umbrail is overigens niet spannend, daar hobbelen ook Harleys en Goldwings naar beneden.

PICT0026.jpg
 
Leuke foto's Dirkie. Het is daar een fantastische wereld in die bergen. Om de een of andere reden vertoef ik daar gaarne...
 
Het was mijn 2e x.. Shir voor het eerst en die is nog steeds euforisch...
We hebben inderdaad eel geluk gehad met het weer..hoewel ook de nodige regen...dan gingen de regenpakken aan..
Dag 3 was zo een dag die met regen begon..en dan Shir die zegt...we komen om te rijden..dus rijden zullen we !! Regenpakken aan en gaan !
Topwijffie !!!😊😊😊😊
 
Als Shirley zich amuseert op fotootje nr. 6, dan kan ze het toch goed verbergen... :P

Ik heb de Tyre-fix ook gekocht, na een heel goeie ervaring vorig jaar.

De vering wordt gespaard en de brommer staat muurvast ... goed spul !

Ha Marc,
Zij was blij datr ze boven was...
Aanvankelijk dacht ik...we rijden nog even door en pakken de Umbrail er nog even op en neer bij....
Maar Shir dacht...ik moet ook de Stelvio nog naar beneden....dus toen maar niet gedaan...
En naar beneden was echt makkelijk voor haar...
 
Wij zijn afgelopen zondagavond thuis gekomen van een week Dolomieten.
Voor het eerst 2 motoren op een aanhanger en dat beviel erg goed.
Bewust zelf voor de Kawasaki kle 500 gekozen. Lekker licht in de bergen en ik bleek een goede keuze te hebben gemaakt.

[afbeelding]


Tijdens een voorjaars etentje in Harderwijk van Boxertall (Rob) de tip gekregen over tyre downs of tyre fix...
Die kon ik dus kopen bij het bedrijf waar ik de aanhanger heb gehuurd. Leek mij een goede investering omdat ik hetzij vaker een aanhanger ga huren, hetzij er 1 ga kopen..

[afbeelding]


Eerst een dagje relaxed gereden en een hotel vlakbij Nurnberg genomen..

[afbeelding]


De volgende dag verder doorgereden. Via Munchen en de Brennerpas uiteindelijk een heerlijk hotel HP plm 30 km ten noorden van Bolzano. Prima uitvalbasis naar de Stelvio...en naar de Dolomieten. Die lagen 20 km ten oosten van ons hotel.

[afbeelding]

Met een fantastisch uitzicht...

[afbeelding]

De 1e dag meteen Shirley voor de leeuwen gegooid en dus door naar de Stelvio.
Heerlijk weer. plm 12 gr aan de top...de bratwurst en Sauerkraut waren beschikbaar..
De KLE vloog naar boven...de Tiger ook en Shirley deed het heel goed...Blijft toch lastig die Stelvio....

[afbeelding]

[afbeelding]


Daarna nog diverse andere passen gereden..Sella, Wurzjoch,Pordoi etc....Umbrail was wat teveel van het goede want Shir was al blij dat zij de Stelvio had gedaan....Naar beneden ging haar overigens veel makkelijker af.....
Ook nog een dagje cultuur en Brixen en Klaussen bezocht.


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
lekker gehad dus
 
Ideaal om motoren op karretje mee te slepen. Hond achterin , kolere bende op dak en achterbank. En als het zo nat is als afgelopen week in de Morvan (Bourgondië) heb je zat bij je om je toch te vermaken.
full
 
Ha Marc,
Zij was blij datr ze boven was...
Aanvankelijk dacht ik...we rijden nog even door en pakken de Umbrail er nog even op en neer bij....
Maar Shir dacht...ik moet ook de Stelvio nog naar beneden....dus toen maar niet gedaan...
En naar beneden was echt makkelijk voor haar...

In ieder geval en oprecht : respéct voor haar ! :Y
 
OK, zoals aangekondigd zit onze Franse zomer (mr.Eté) hier knusjes in de ligstoel op ons terras, blikje ijsthee in de klamme knuist geklemd, en niet van plan om het hier snel af te bollen ...

Op mijn uitdrukkelijke vraag evenwel, en jullie motorgenot in gedachten houdend, is hij wel akkoord om zijn schoonbroer, mr. Quackel, naar het Noorden te zenden...

En wat zeggen we nu tegen Slijk ? MERCI !!!!!

:P
 
Laatst bewerkt:
Vanwege het uitblijven van die gozer op je terras, heb ik maatregelen moeten nemen om te zorgen dat mijn brommer niet iedere keer wegzakt. Met dank aan een toevallig voorbij lopend jongetje is mijn probleem verholpen. :/

13521884_1221908817821934_4522360980647630656_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan