Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, politiek correct.... je hebt eerlijke types en krapuul bij alle rassen en standen... alleen jammer dat het cliché door zo'n vent nu weer bevestigd wordt... -O-


je heb gelijk , maar als ik kijk wat in de bak zit zie ik geen afspiegeling van de maatschappij , je ziet dat bepaalde groepering over vertegenwoordig zijn, een politcus in NL heeft ooit eens gezegd dat een bepaalde groepering het monopolie lijken te hebben op bepaalde overlast, misdrijven en aanpassingen problemen.
 
je heb gelijk , maar als ik kijk wat in de bak zit zie ik geen afspiegeling van de maatschappij , je ziet dat bepaalde groepering over vertegenwoordig zijn, een politcus in NL heeft ooit eens gezegd dat een bepaalde groepering het monopolie lijken te hebben op bepaalde overlast, misdrijven en aanpassingen problemen.

Ik heb in december een "rondje bajes" mogen doen, vanwege evt inzetten aldaar. Ook langs de cellen geslopen, toch ook wel veel heel goed uitspreekbare namen zaten er tussen hoor. Zo niet meer als de onuitspreekbare...

Overigens kom ik uit Gouda van origine en ik ben dus wel heel wat gewend qua onuitspreekbare namen en diens streken ;)
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals, ik doe mijn uiterste best om geen racist te worden en vond het eigenlijk fijn dat ik een correcte deal leek te kunnen maken met een immigrant, hetgeen in feite geen verbazing zou mogen opwekken...

Daarom vind ik het dubbel jammer dat precies dit heerschap blijkt geen eerlijk mens te zijn en hierdoor een alsmaar groter wordend cliché steunt.

Ik ben zelf geen strafpleiter en kom beroepshalve bijna nooit in de (Antwerpse) gevangenis (ook niet om andere redenen, trouwens).

Mijn beperkte ervaring aldaar spreekt evenwel de jouwe tegen.... .

Ook is het jammer dat mijn vertrouwen om iets (fundamenteels) tweedehands te kopen nog maar eens gefnuikt wordt... mijn enige niet-nieuwe auto (een zogenaamde directiewagen) bleek een afgebeulde pers-demo te zijn en mijn enige vorige tweedehands TransAlp bleek door de mekaniekers van mijn eigen dealer (achter zijn rug om) gedurende honderden kilometers over de dwarsliggers van een spoorlijn te zijn mishandeld.

In mijn beperkte beleving als tweedehandsKOPER, blijkt de goede trouw eerder een uitzondering dan de regel te zijn, ofschoon dit echt niet zo zal zijn.... .

Enfin, nu maar eens uitzoeken waar we weer kunnen gaan kijken....
 
Nogmaals, ik doe mijn uiterste best om geen racist te worden en vond het eigenlijk fijn dat ik een correcte deal leek te kunnen maken met een immigrant, hetgeen in feite geen verbazing zou mogen opwekken...

Daarom vind ik het dubbel jammer dat precies dit heerschap blijkt geen eerlijk mens te zijn en hierdoor een alsmaar groter wordend cliché steunt.

Ook is het jammer dat mijn vertrouwen om iets (fundamenteels) tweedehands te kopen nog maar eens gefnuikt wordt... mijn enige niet-nieuwe auto (een zogenaamde directiewagen) bleek een afgebeulde pers-demo te zijn en mijn enige vorige tweedehands TransAlp bleek door de mekaniekers van mijn eigen dealer (achter zijn rug om) gedurende honderden kilometers over de dwarsliggers van een spoorlijn te zijn mishandeld.

In mijn beperkte beleving als tweedehandsKOPER, blijkt de goede trouw eerder een uitzondering dan de regel te zijn, ofschoon dit echt niet zo zal zijn.... .


Enfin, nu maar eens uitzoeken waar we weer kunnen gaan kijken....
Met mijn wagens heb ik 2de hands nog niet slecht gevaren. En de huidige is zelf gekocht van een nieuwe belg. Misschien worden Volvo's minder afgebeuld als demo's. De BMW was particulier gekocht en die was ook prima.

Ik probeer gewoon helemaal weg te blijven uit antwerpen (vanwege het permanent stil staan). In Antwerpen zal het wel een afspiegeling van de bevolking zijn.

Heb ik gehoord dat de PVDA in jouw dorp hoopt op een zetel. Het gaat daar echt ziender ogen achteruit met de regio.
 
Nu kom ik met zeeeeer grote regelmaat in aanraking met wat er in NL achter de deur belandt....
En een opvallend gegeven is dat de achternamen steeds vaker eindigen op "vic" en "nov".
Die zijn met een inhaalrace bezig.....:)
 
Eigenlijk niet, volgens onze West-Vlaamse soldaat voeren we in Antwerpen voornamelijk geen klap uit... m.a.w. we zijn er zelfs te lui om crimineel te zijn...

Terwijl ik in la douce France mijn stinkende best doe om, KTM-gewijs, zo snel mogelijk, zo veel mogelijk rubber van de vrij fantastische PIRELLI SCORPION 2 weg te schrapen...

:Y
 
Ik moest vandaag 150m door droog zand (onze straat is opgebroken) en dat is met die Scorpions geen pretje. Glijden naar alle kanten...
Eigenlijk de enige keer dat ik liever had dat het regende. Dan is het zand wat harder en rijdt het makkelijker.
 
Over bandjes gesproken. Ik rolde vanochtend de GSA de garage uit en vond 'm als in mul zand rijden, terwijl het gewoon op straat was. Korte visuele controle : WW-verkeer vandaag met de auto :(

full
 
hallgever kaput :( |(

toevallig! laat ik nou vandaag een afspraak met de motoport hebben om een nieuwe voorband te laten plaatsen.
 
je heb gelijk , maar als ik kijk wat in de bak zit zie ik geen afspiegeling van de maatschappij , je ziet dat bepaalde groepering over vertegenwoordig zijn, een politcus in NL heeft ooit eens gezegd dat een bepaalde groepering het monopolie lijken te hebben op bepaalde overlast, misdrijven en aanpassingen problemen.

Ik denk dat een bepaalde mate van oververtegenwoordiging hand in hand gaat met de mate van kansen op slagen in de maatschappij. En die lijkt niet voor iedereen gelijk.

Overigens zorgen al die mensjes achter de deur bij ons voor structureel inkomen. :P
 
Zou je dat vette spaarvarken nu eens niet eindelijk verbrijzelen en je een deftige fiets aanschaffen ipv dat versleten kreng ?

och, als dit allemaal klaar is en daarna de gasklephuizen ook nog eens nukkig gaan doen dan kan ik er weer 100kkm tegenaan
 
Vandaag een nieuwe dakbedekking gehaald. Nu nog een BT helmsetje; wordt waarschijnlijk een Sena 10U Schuberth. [afbeelding]
Ik heb ook die c4 en het Sena setje. Daar zijn twee varianten van basic en advanced (geloof ik). Nu is alleen de basic leverbaar. Die kocht ik dus want die duurdere komt pas eind september. Het geluid is prima, maar de verbinding met de Sena 20, van m'n vrouw, is ruk. We moeten telkens opnieuw pairen (meerdere keren per dag). Schuberth kent het probleem en is verantwoordelijk voor een oplossing. Sena verwijst naar Schuberth. Net zo'n toestand als bmw met Garmin over de disfunctionerende Nav VI.
Maar goed de duurdere versie van de Sena/Schuberth lijkt minder problemen te geven, volgens Schuberth.
Ik heb hem dus ingeruild/teruggeven maar gebruik hem nog tot de andere er is.
 
Sena 10U is er maar in één variant voor de Schuberth E1 (E1 is in de basis een C3).

Jij hebt een Schuberth C4 en zal dus een Sena SC1 helmset hebben. Die is nu in de 'standard' versie te koop en wellicht komt daar dan een 'advanced' versie van.
 
*O* maar ook -O-

Blij dat ik weer op de GSA kan rijden
Kost alleen wel veel euro's

mja, ik heb wel een 1150gsa of een oudere 1200 overwogen. Het ligt simpelweg niet in mijn budget dus dan maar roeien met de riemen die ik heb.

Verder rijdt t geweldig, dus waarom niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan