Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik wil m'n Garmin XT2 aan de stang boven de klokkenwinkel bevestigen.
Wie heeft daar een goede tip voor ? Kan door de beugels het bos niet meer zien.

Heeft Touratech geen houder voor de tweede generatie? Afsluitbaar en degelijk..

BikePenR is ook degelijk, maar kost zo goed als hetzelfde en is niet afsluitbaar.
 
Ik wil m'n Garmin XT2 aan de stang boven de klokkenwinkel bevestigen.
Wie heeft daar een goede tip voor ? Kan door de beugels het bos niet meer zien.

Had op mijn oliekoeler een migsel steun zitten waar en vervolgens de navi via rammount daarop. Wellicht ook een alternatief, als je wilt proberen heb ik de steun nog wel ergens liggen en zitten in dezelfde regio.
 
Zo, ben ff een tijdje niet geweest in dit topic en iedereen heeft ineens een 1300 gekocht of zo. :o Gaat hier niet gebeuren. Al het gezeik met de koffers, man man man.

Had vanmiddag helaas wel de jiffy schakelaar stuk. Binnen 25 minuten weer onderweg na hulp van de anwb. Schakelaar overbrugd en gaan.
Weet iemand of die schakelaars universeel zijn voor bmw? Ze lijken voor de verschillende modellen verdacht veel op elkaar. Bij boonstra liggen er een hoop op voorraad van de verschillende modellen voor weinig. Daar moet ik woensdag vlak bij zijn dus ff ophalen en klaar.
 
Zo, ben ff een tijdje niet geweest in dit topic en iedereen heeft ineens een 1300 gekocht of zo. :o Gaat hier niet gebeuren. Al het gezeik met de koffers, man man man.

Had vanmiddag helaas wel de jiffy schakelaar stuk. Binnen 25 minuten weer onderweg na hulp van de anwb. Schakelaar overbrugd en gaan.
Weet iemand of die schakelaars universeel zijn voor bmw? Ze lijken voor de verschillende modellen verdacht veel op elkaar. Bij boonstra liggen er een hoop op voorraad van de verschillende modellen voor weinig. Daar moet ik woensdag vlak bij zijn dus ff ophalen en klaar.
ik rij ook gewoon door met de 2011 DOHC ,, vanavond online de olie & spul besteld.
 
Had op mijn oliekoeler een migsel steun zitten waar en vervolgens de navi via rammount daarop. Wellicht ook een alternatief, als je wilt proberen heb ik de steun nog wel ergens liggen en zitten in dezelfde regio.
Bedankt voor het aanbod ! Maar daar zit dan weer een Ram kogel tussen en dat wil ik eigenlijk niet.
Liefst de houder direct tegen de stang. Maar ik zoek nog even verder. Kan toch nog niet rijden -O-
 
Bedankt voor het aanbod ! Maar daar zit dan weer een Ram kogel tussen en dat wil ik eigenlijk niet.
Liefst de houder direct tegen de stang. Maar ik zoek nog even verder. Kan toch nog niet rijden -O-
Zoiets dan wellicht? GPS mount for 10/12 mm handlebar struts - SW-MOTECH

Of als je handig bent een blokje maken met een V erin waar je een deel van de meegeleverde houder tegengaan schroeft .

Of zoiets laten printen? Kan het in PLA printen maar dat is meer om de pasvorm te proberen, abs zou beter zijn voor de lange termijn en degelijkheid.

Moet er nog iets aan de GS gebeuren dat je niet kunt rijden?
 
Laatst bewerkt:
Zoiets dan wellicht? GPS mount for 10/12 mm handlebar struts - SW-MOTECH

Of als je handig bent een blokje maken met een V erin waar je een deel van de meegeleverde houder tegengaan schroeft .

Of zoiets laten printen? Kan het in PLA printen maar dat is meer om de pasvorm te proberen, abs zou beter zijn voor de lange termijn en degelijkheid.

Moet er nog iets aan de GS gebeuren dat je niet kunt rijden?
Die StarTony houder is zo ongeveer dat wat ik bedoel.

Die van SW Motech zou de volgende optie zijn dan.
 
De kogel is door de spreekwoordelijke kerk, het is een R1300GS Trophy geworden *D

Levering duurt nog even - begin juli - dus dat maakt dat ik mij eens ga verdiepen in alles wat ervoor te krijgen is en veel inlezen op de internationale fora.

Afbeelding van Google, maar zo wordt ie;


IMG_3421.jpeg
 
De kogel is door de spreekwoordelijke kerk, het is een R1300GS Trophy geworden *D

Levering duurt nog even - begin juli - dus dat maakt dat ik mij eens ga verdiepen in alles wat ervoor te krijgen is en veel inlezen op de internationale fora.

Afbeelding van Google, maar zo wordt ie;


Bekijk bijlage 2000548
Mooie motor, mooie kleuren ook. Ik zag er laatst eentje in het echt en wat je op deze foto ook ziet, het maakt een enorm verschil dat dat bagagerek er op zit. Dat er geen buizenframe aan de achterkant zit is eventjes wennen, maar eigenlijk natuurlijk veel mooier en strakker.

Ben benieuwd wat jouw ervaringen gaan zijn, zodra de Adventure uitvoering uitkomt ga ik toch ook weer eens bij de dealer praten.
 
De kogel is door de spreekwoordelijke kerk, het is een R1300GS Trophy geworden *D

Levering duurt nog even - begin juli - dus dat maakt dat ik mij eens ga verdiepen in alles wat ervoor te krijgen is en veel inlezen op de internationale fora.

Afbeelding van Google, maar zo wordt ie;


Bekijk bijlage 2000548
Lekker man! Van Harte!! Voorpret is nog het leukst..
 
Mooie motor, mooie kleuren ook. Ik zag er laatst eentje in het echt en wat je op deze foto ook ziet, het maakt een enorm verschil dat dat bagagerek er op zit. Dat er geen buizenframe aan de achterkant zit is eventjes wennen, maar eigenlijk natuurlijk veel mooier en strakker.

Ben benieuwd wat jouw ervaringen gaan zijn, zodra de Adventure uitvoering uitkomt ga ik toch ook weer eens bij de dealer praten.

Dank je wel Mike, klopt wat je zegt. Zo oogt ‘ie een stuk dikker.
Actieradius zal bij de nieuwe Adventure beter zijn, in de praktijk zal ik hier ook 300-350 km mee redden wat voor mij genoeg is.

Na jaren KTM is het wel even omschakelen hoor, geluid, cardan gevoel, maar ik geloof dat we wel vriendjes gaan worden :)

Lekker man! Van Harte!! Voorpret is nog het leukst..

Tanx! Dat het maar gauw juli mag zijn })
 
Of als je handig bent een blokje maken met een V erin waar je een deel van de meegeleverde houder tegengaan schroeft .

Of zoiets laten printen? Kan het in PLA printen maar dat is meer om de pasvorm te proberen, abs zou beter zijn voor de lange termijn en degelijkheid.
Hoe kom ik aan die StarTony houder ? Ik ben helemaal niet bekend in dat wereldje.
 
De kogel is door de spreekwoordelijke kerk, het is een R1300GS Trophy geworden *D

Levering duurt nog even - begin juli - dus dat maakt dat ik mij eens ga verdiepen in alles wat ervoor te krijgen is en veel inlezen op de internationale fora.

Afbeelding van Google, maar zo wordt ie;


Bekijk bijlage 2000548
Deze demper vind ik vele malen mooier dan die dubbele, die "past" niet in mijn beleving.
 
Hoe kom ik aan die StarTony houder ? Ik ben helemaal niet bekend in dat wereldje.
Hier op de techniek afdeling van MF is een 3D print topic: 3D Printen

Ik kan zelf alleen PLA printen en dat zou op de lange termijn niet zo heel erg weerbestendig moeten zijn. Er zijn daar mensen die wel wat betere materialen kunnen printen, je zou bijvoorbeeld eens een berichtje naar @daan96 kunnen sturen voor de mogelijkheden/prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan