crazy987
MF veteraan
Die is wel héél mooi
Klopt maar deze ook.
En wat een vermogen!
Max Power
143.1 hp / 104.3 kW @ 10000 rpm
Max Torque
105.9 Nm / 78.1 ft.lbs @ 7500 rpm
Top Speed
260.4 km/h /161.5 mph
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die is wel héél mooi
Ja idd dat is zeker ook niet misKlopt maar deze ook.
En wat een vermogen!
Max Power
143.1 hp / 104.3 kW @ 10000 rpm
Max Torque
105.9 Nm / 78.1 ft.lbs @ 7500 rpm
Top Speed
260.4 km/h /161.5 mph
[afbeelding]
Bedoel je de rpm? Of een motor met hoog toergehatle?Echte hoge toerenbakkies.
Ik vind qua design geen enkele Yamaha echt mooi.
Heb er eigenlijk geen idee van hoe dat in zijn werk gaat om die vanuit B in te voeren in NL, maar ik dacht dat jij als koper de nodige stappen daarvoor dient te ondernemen. Maar weet het niet zeker.Zo, besloten dat het de Fazer gaat worden, maar wel 1 uit belgie.
Scheelt enorm in de prijs in ieder geval.
Nu maar hopen dat de verkoper daarin meegaat, want weet niet hoeveel regelwerk het is voor een belg om een motor als export aan te melden
Heb er eigenlijk geen idee van hoe dat in zijn werk gaat om die vanuit B in te voeren in NL, maar ik dacht dat jij als koper de nodige stappen daarvoor dient te ondernemen. Maar weet het niet zeker.
Met de auto, als je die naar de keuring brengt om te keuren voor verkoop moeten we het er wel bij vermelden als het voor export is, maar vermits er nog steeds geen keuring ingevoerd is voor motoren weet ik niet hoe het werkt bij motoren.
Nu wil ik je niet ontmoedigen he, maar informeer je eerst eens hoeveel admistratief werk, maar vooral, hoeveel kosten het met zich meebrengt om hem in NL in te voeren. Want het zou wel is kunnen zijn dat je qua prijs gelijk zit dan.
Maar als ie door een handelaar verkocht wordt, minstens 12 maand garantie (maar informeer je ook daarover, want mogelijk geldt die niet na export)
Al bij al vind ik het best een mooie keuze
Over de invoeringswijze en de daarbij komende kosten en admistratie heb ik geen flauw ideeVond ik ook, tot de motor vorige week al verkocht was en de advertentie niet verwijderd is
Maar misschien dat jij het me kan vertellen, op autoscout24.be zie ik zat van die fazer 1000's staan, maar dan met minder PK's dan waarmee deze standaard geleverd worden.
Is dat bij jullie verzekeringstechnisch goedkoper om hem terug te voeren oid?
@crazy987: heb een topic gevonden dat jou wel kan interesseren.
How to: Een motor invoeren uit Duitsland en/of België
Heb het zelf nog niet doorgenomen, maar aan de titel te zien zou dit wel eens nodige info kunnen bevatten voor u, of het is misschien ook mogelijk daar wat vragen te stellen.
EDIT: ik zie dat je het zelf ook al gevonden had
In welk land stond ie te koop?Yep
Ondertussen die man even gebeld, afgezien van dat die geen (amper) nederlands sprak heeft die er even iemand bijgefloten die dat wel doet.
Maar hij snapt er niks van, PK's en terugvoeren zegt hem niks......
Kak....
Als ik 100PK genoeg vind dan koop ik wel een Fazer 600
De vitesse.En dat hij manueel is (alsof we dat niet weten).
Ik hoop voor jou dat je snel van alles afgeraakt, ik gun het jeIk spam em nog even hier
Met de aankomende Fazer moet ik van de zooi af, als ik een opkoper vind die me 1000-1200 voor alles geeft is het weg, dus bied maar raak!
Onderdelen GSX600F 1998 (alles)
Gaat trouwens geen import worden dankzij de prachtige uitleg van DKP.
Geen zin om aan een nieuwe moto eerst nog de begrenzing eruit te moeten gaan slopen
Jammer dat het een '98 is.. Had misschien wel wat dingen kunnen gebruiken anders. Succes met de verkoop!
Beestje staat hier nog steeds stil.. Nog niet aan toegekomen. Denk erover om hem toch maar weg te brengen, zodat ik daarna verder kan en in ieder geval een rijdende motor heb...
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik dacht dat er op het blok bitter weinig verschil zit ...Ik weet niet hoeveel er uitwisselbaar is tussen een -97 en 98+ model.
Anders als je iets van blokrevisies weet......
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik dacht dat er op het blok bitter weinig verschil zit ...
@Bart82, als je wat van zijn blok nodig hebt, of helemaal, vergelijk het eens op cmsnl.nl, of vraag het eens na bij de kortstbijgelegen Suzuki dealer
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar daar vrees ik toch een beetje voor ... In B koop je ze compleet en rijdend voor die prijs.zoeken naar een opkoper die me er nog een 1000tje voor wilt geven oid.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar daar vrees ik toch een beetje voor ... In B koop je ze compleet en rijdend voor die prijs.
Het meest waard is wel je complete kuipen set incl tank, als die werkelijk in bijna nieuwstaat zijn vind ik die persoonlijk een waarde hebben van pakweg 600€
Die bochtenset is ook nog wel wat waard. Past helaas niet op mijn 750
Niet bij de modellen vanaf '98De 750 heeft 2 uitlaten
Mijn ffie '98 was 500 euro.Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar daar vrees ik toch een beetje voor ... In B koop je ze compleet en rijdend voor die prijs.
Het meest waard is wel je complete kuipen set incl tank, als die werkelijk in bijna nieuwstaat zijn vind ik die persoonlijk een waarde hebben van pakweg 600€