TambuGSXF
MF veteraan
Tja,
zolang het op de snelwegen blijft mij niet gelaten.
Ik haat snelweg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja , de snelweg is inderdaad niet het meest enerverende stuk asfalt (al is het in België uitdagender dan in Nederland ), maar soms zit je er toch wel aan vast. Zeker voor woon-werk verkeer over meer dan 20 km is het vaak de snelste optie.Tja,
zolang het op de snelwegen blijft mij niet gelaten.
Ik haat snelweg
Dat komt door al die files.. ze staan veel stil.Maar ook goed nieuws zo te zien
Laagterecord ongevallen motorrijders België
Dus, Belgen kun wél rijden
OK, genoeg over Big Brother. 't Is een GSX-F topic.
Bijgaand mijn laatste GSX600F. een '98-er waar ik een GSX600S van had gemaakt.
Ik heb er helaas maar een dikke 10.000 km van mogen genieten.[afbeelding]
Ik denk dat je de SV650S bedoelt. Laat ik die toevallig momenteel hebben, maar is toch wel wat anders hoor.dat ziet er apart uit heeft wel wat weg van een sv half naked, de voorkant dan he
Ik zou ook wel willen verbouwen ja, maar dan op andere manieren.'t Is echt rustig he. Geen weer om ...
Mooi verhaal maar beetje geknipt om de quote kort te houden
Doet "pijn" he, die zo buiten moeten laten staanHet is inderdaad geen weer om te rijden. Mijn gsx staat buiten te wachten tot het weer beter is.
[afbeelding]
Dat is inderdaad veel meer dan ombouwen tot naked bike, streetfighter oid. In jouw geval kun je beter een toerbuffel aanschaffen. Dan zijn blok en frame ook wat meer op de te verstouwen last afgestemd. GSX1100F wel eens overwogen? Die heeft zo ongeveer alles wat jij zoekt origineel of als optie leverbaar. Is wel een heel stuk lomper, maar dat zal die van jouw na de verbouwing ook zijn...Ik zou ook wel willen verbouwen ja, maar dan op andere manieren.
In eerste instantie moet het wel een GSX F blijven, ik bedoel dus het eigenlijke model, de kont, de snuit, de kuipdelen ...
....
Moest ik er het geld voor hebben, ik zou wel eens contact opnemen met die ene Jerrit
Kijk soms wel eens in zijn topics (nu alweer effe geleden eigenlijk) en wat die allemaal maakt
Doet "pijn" he, die zo buiten moeten laten staan
Bij mij ook het geval. Want, ik heb "gefaald" in de doelstelling ervoor te zorgen dat ze voor de winter binnen kon slapen
Net genomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met het enige verschil, dat die van mij maandag weer gewoon zal moeten rijden, hoe het weer ook moge zijn.
Ben trouwens ook mijn eerste tank E10 aan het berijden. Ik merk toch alvast verschil, in de negatieve zin
Bij koudstart draait ze minder vlot. Eens warm merk ik geen verschil. Ook niet in prestaties, maar dat kan ook niet veel verschil geven met mijn rustige rijstijl. Ik kan best begrijpen, als je graag sportief rijdt er toch een (klein) verschil te merken zal zijn.
Het verbruik: Nog geen tweede keer moeten tanken, maar ik bemerk toch dat het (een beetje) stijgt. Al is het momenteel niet de moment om met een vergelijk naar boven te mogen komen. Laatste paar 100 km heb ik ook ietwat "nerveuzer" gereden, en is het toch al enkele keren goed koud geweest, vriezen de gehele dag, al -6°C gehad, en hij blijft nu ook voortdurend in die koude staan, wat maakt dat hij bij koudstart (veel) langer nodig heeft om op bedrijfstemperatuur te komen ...
Denk dat het begin van de lente een beter moment zal zijn om met een noemenswaardige vergelijking te mogen uitpakken ... ben benieuwd ...
Dat is inderdaad veel meer dan ombouwen tot naked bike, streetfighter oid. In jouw geval kun je beter een toerbuffel aanschaffen. Dan zijn blok en frame ook wat meer op de te verstouwen last afgestemd. GSX1100F wel eens overwogen? Die heeft zo ongeveer alles wat jij zoekt origineel of als optie leverbaar. Is wel een heel stuk lomper, maar dat zal die van jouw na de verbouwing ook zijn...
En dan al die ingesneeuwde motoren. Morgen is het er weer af.
Is er een reden dat jullie er geen motorhoes omheen doen? Dan staat ie in elk geval droog.
Harm, ik dacht dat ik een verzamelaar was , maar als ik jouw lijstje zo zie...
Waar zet je ze allemaal neer ??
Nu snap ik dat de GSX buiten moet
En best gaaf in volledig matzwart. Zo te zien ook een gaatje in het kuipwerk gehad thv de krusasuitstulping ??Haha, nee doet geen pijn. Het is mn pekel/ratbike. ...
Ik moet ergens een hoes hebben liggen, maar gebruik ze amper, omdat mijn motor bijna dagelijks rijdt....
En dan al die ingesneeuwde motoren. Morgen is het er weer af.
Is er een reden dat jullie er geen motorhoes omheen doen? Dan staat ie in elk geval droog.
...maar als ik jouw lijstje zo zie...
Ja de s de half naked half kuip tweecilinder.
Hoe rijdt die dan?
En best gaaf in volledig matzwart. Zo te zien ook een gaatje in het kuipwerk gehad thv de krusasuitstulping ??
En superbetrouwbare motoren, dat is ook mijn ervaring.
Van het lijstje had dus alles op de GSX na doorgestreept moeten worden.
Nu lijkt het of je een half klassiekermuseum in je achtertuin hebt staan
Wel een bijzondere volgorde, of klopt die niet? Op op te beginnen een R1, daarna 'door' op een XS400, of was dat je pekelfiets?
In elk geval wel een mooi lijstje klassiekers de je kont laten passeren.
De SpeedTripile staat er nog niet eens bij.
Prepareren jullie de motor nog speciaal wanneer hij 24 uur per dag buiten staat?
Want ik ga dinsdag (waarschijnlijk) een GSX kopen en ik heb helaas geen mogelijkheid om hem binnen te zetten.
Mijn motor staat ook bijna altijd buiten, en inderdaad ook onder een hoes. Dan blijft ie wat droger, dat nooit slechter kan zijn dan telkens nat laten worden. Veel plezier alvast met je GSX, Niels !!Ik doe er helemaal niks aan maar in mijn geval is dat ook geen probleem
Moet de motor in jouw geval altijd buiten staan? Ik zou een goede motorhoes aanschaffen in dat geval.
voor het doorhalen van tekst even een berichtje tikken, dan de doorhaalknop indrukken dan zie je hoe je het begin en eind van een tekst die je wilt doorhalen moet markeren.
Kan het niet intikken, want dan doorhaalt ie het ook in de weergave in het bericht.
Wat is dat voor een reden?Ik moet ergens een hoes hebben liggen, maar gebruik ze amper, omdat mijn motor bijna dagelijks rijdt.
Ik zorg er in ieder geval voor dat de voorvorkpoten droog zijn en spuit ze regelmatig met siliconenspray in.Prepareren jullie de motor nog speciaal wanneer hij 24 uur per dag buiten staat?
Want ik ga dinsdag (waarschijnlijk) een GSX kopen en ik heb helaas geen mogelijkheid om hem binnen te zetten.
1 of 2 tandjes groter voor zetten. Ik heb hem al maanden liggen.Versnellingen van de GSX zijn eigenlijk te kort en krap op elkaar, opschakelen? -1000/ 1500 toeren. Snelweg? 6k 120 km/h, 7k 140 km/h etc. in de 6e versnelling.